Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onterechte review/poging oplichting?

Pagina: 1
Acties:
  • 613 views

• dannyh53
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 09:30
Van de gebruiker "Mauritsjanssen" heb ik een slechte review gekregen, op een advertentie waar we het niet over gehad hebben.

Ook al had meneer mij wel op de juiste advertentie een review gegeven ben ik alsnog van mening dat deze onterecht zou zijn. Ik heb met meneer een koop overeenkomst gesloten, waarna deze constant aangaf betaald te hebben. Na 5 dagen van vragen/wachten van mijn kant, en bevestigen dat er betaald is, zegt meneer dat die iets verkeerd gedaan heeft, waardoor de betaling een concept is. Dit heeft die opgelost en vraagt of ik geld ontvangen heb. En iets meer dan 2 uur later geeft meneer aan dat die de koop ontbind.

Als ik eerlijk ben lijkt me dit ook een poging van oplichting?

Edit: zou er gekeken kunnen worden naar de onterechte review, eventueel met de pms lezen?

[Voor 6% gewijzigd door dannyh53 op 20-03-2021 17:53]

• dannyh53
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 09:30
Vraagje, heb ik iets verkeerds gedaan of ben ik iets vergeten?

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 13:10
Je zou een moderator kunnen taggen door
@ naam moderator te gebruiken.

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14:15

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Er was een overeenkomst, dus Mauritsjanssen had deze gewoon moeten eerbiedigen. Eenzijdig afzeggen is dan niet netjes. Review verwijderd.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True