Okee, ik zit dus een beetje met een issue. Voor mijn bad is een kraan geplaatst (zelf aangeschaft), keramisch binnenwerk, vrij normaal tegenwoordig voor zover ik weet. Mijn aannemer (waarmee ik helaas al meer issues gehad heb) heeft deze geinstalleerd, maar bij dichtdoen rammelden de leidingen nogal flink in de hele koof. Dit gemeld en zou opgelost worden. Echter was het hierna wel iets verbeterd maar nog steeds zeer irritant. Zelfs met rustig dichtdoen hoor je nog steeds iets van waterslag en ook voor zover ik het kan horen de leidingen tegen de Wedi plaat oid aan tikken.
De aannemer zegt nu dat ze het niet beter krijgen en dat het niet door de leidingen is maar door de kraan, en dat dit alleen te fixen (maar niet 100%) zou zijn door hem echt in een muur in te bouwen. Ikzelf vertrouw het voor geen meter meer en kan niet geloven dat een normaal type inbouwkraan van hansgrohe hiervoor zou zorgen. Op het plaatje hieronder is te zien hoe het nu zit, normaal zit er dus nog een plaat voor uiteraard.
Ikzelf zou verwachten dat ze het gewoon met beugels vast moeten zetten ofzo, maar klopt mijn idee hierin?
De aannemer zegt nu dat ze het niet beter krijgen en dat het niet door de leidingen is maar door de kraan, en dat dit alleen te fixen (maar niet 100%) zou zijn door hem echt in een muur in te bouwen. Ikzelf vertrouw het voor geen meter meer en kan niet geloven dat een normaal type inbouwkraan van hansgrohe hiervoor zou zorgen. Op het plaatje hieronder is te zien hoe het nu zit, normaal zit er dus nog een plaat voor uiteraard.
Ikzelf zou verwachten dat ze het gewoon met beugels vast moeten zetten ofzo, maar klopt mijn idee hierin?