Groene link is erg mooiDonstil schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:47:
[...]
Gadverdamme zijn wel weer lekkere nieuwe lederen kleuren bij gekomen
Klopt, alleen de maat aanduiding is veranderd naar 41 en 45mm.Khayma schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:49:
[...]
Heb het niet gevolgd maar passen die ook op de S6?
[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 14-09-2021 20:51 ]
Is de iPhone 13pro grafiet dezelfde kleur als de iPhone 12pro grafiet of is die donkerder?
Ja, er werd expliciet gezegd dat alle oude bandjes compatible blijven. Dus ik neem aan dat dat ook andersom geldt.Khayma schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:49:
[...]
Heb het niet gevolgd maar passen die ook op de S6?
Ook geen nieuwe AW voor mij. De 'Siri' 5 doet het nog prima.
Ja absoluut. Maar Donkere Kers en Goud Bruin ook wel
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij zei Tim een fout bij de afsluiting van de de Ipad mini. Eerst zei hij A13 en daarna A15.
voglens mij heb ik een fout gemaakt.
voglens mij heb ik een fout gemaakt.
[ Voor 19% gewijzigd door Mezkeijou op 14-09-2021 20:56 ]
Nu je het zegt, die donkere kers zou ik wel in het echt willen zien.Donstil schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:51:
[...]
Ja absoluut. Maar Donkere Kers en Goud Bruin ook wel
Kopen danschumi1986 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:52:
[...]
Nu je het zegt, die donkere kers zou ik wel in het echt willen zien.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Anoniem: 1633648
Hoe weet jij dat ze het ecosysteem niet kennen? Dat is een aanname. Niet vernieuwend en te duur mag iemand ook best vinden. Het is geen compleet idiote mening ofzo. Ik kreeg ook 'skeer' toegeworpen door @Donstil omdat ik als voorbeeld mijn S20 gaf (wat ik trouwens wel echt sneu vind van een kerel van ruim boven de 30 neem ik aan, maar goed), terwijl wij hier ook een iPhone 12 en iPad pro heb liggen in het gezin. Juist daar vergelijk ik het mee.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:41:
[...]
Mensen die het niet kennen die gelijk schrijven dat het zo slecht is of ergens anders al iets eerder was zonder juist het ecosysteem te kennen.
Dat zijn bijna altijd de eerste reacties onder de nieuwsberichten.
Net als je zo weer gaat zien in de topics, elk jaar hetzelfde. Is het niet te vernieuwend dan is het wel té duur.
En volgens mij qua specs. als je die 1 op 1 gaat vergelijken, doet Apple het toch aardig goed.
Dus niet bijvoorbeeld 18 uur tegen 19 uur maar ook de capaciteit meeneemt.
Dus reflecteer eens. En zie een kritische benadering van Apple niet direct als troll. Opmerkingen als "Daar zijn de Android fans', 'skeer', 'pak het popcorn er maar bij' is wel direct heel erg die personen in een hoek zetten.
Of mogen in een keynote topic alleen pro-Apple meningen en 'OMG take my money!' reacties gegeven worden? Volgens mij niet.
Apple is een tof bedrijf met gave producten. Maar niet alles is goud, ik vind het minder worden.
Man man man de oplossing kan soms zo simpel zijn… Door de hectiek niet aan gedacht. thxDennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:49:
[...]
Cmd + f roestvrij. En dat is niet grappig of bijdehand bedoeld.
Hoop dat dit geen foutje is en dat dit betekend dat er ook een 4G versie komt.
©2004
Ben nu aan het twijfelen tussen de kers en de groene
Haha das gewoon een grapje joh. Lekker gebruiken dat ding.Anoniem: 1633648 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:53:
[...]
Hoe weet jij dat ze het ecosysteem niet kennen? Dat is een aanname. Niet vernieuwend en te duur mag iemand ook best vinden. Het is geen compleet idiote mening ofzo. Ik kreeg ook 'skeer' toegeworpen door @Donstil omdat ik als voorbeeld mijn S20 gaf (wat ik trouwens wel echt sneu vind van een kerel van ruim boven de 30 neem ik aan, maar goed), terwijl wij hier ook een iPhone 12 en iPad pro heb liggen in het gezin. Juist daar vergelijk ik het mee.
Dus reflecteer eens. En zie een kritische benadering van Apple niet direct als troll. Opmerkingen als "Daar zijn de Android fans', 'skeer', 'pak het popcorn er maar bij' is wel direct heel erg die personen in een hoek zetten.
Of mogen in een keynote topic alleen pro-Apple meningen en 'OMG take my money!' reacties gegeven worden? Volgens mij niet.
Apple is een tof bedrijf met gave producten. Maar niet alles is goud, ik vind het minder worden.
Ik ben overigens 36
Twijfel nu even of ik voor de AW7 ga of de AW6, iemand al prijzen voorbij zien komen voor de AW7?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Waar slaat het op dat de iPad 2021 (budget model) the Apple Pencil 1 ondersteunt en niet de 2?
Iedereen mag zijn mening hebben maar je kan gewoon gebruikers aanklikken en dan zie je dat ze enkel bij Android actief zijn.Anoniem: 1633648 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:53:
[...]
Hoe weet jij dat ze het ecosysteem niet kennen? Dat is een aanname. Niet vernieuwend en te duur mag iemand ook best vinden. Het is geen compleet idiote mening ofzo. Ik kreeg ook 'skeer' toegeworpen door @Donstil omdat ik als voorbeeld mijn S20 gaf (wat ik trouwens wel echt sneu vind van een kerel van ruim boven de 30 neem ik aan, maar goed), terwijl wij hier ook een iPhone 12 en iPad pro heb liggen in het gezin. Juist daar vergelijk ik het mee.
Het valt mij op dat zulke mensen juist op Apple haten. Ik kom weinig in Android topics maar als ik er eens ben zie ik nooit “pro” Apple mensen dingen roepen over Android.
Omdat de Apple Pencil 1 ook het budget model is. Alles is budget aan de iPad 2021. Behalve de snelheidPingo76 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:55:
Waar slaat het op dat de iPad 2021 (budget model) the Apple Pencil 1 ondersteunt en niet de 2?
Tesla M3LR '21
Haha. Nou sorry, maar die zijn overal. Apple fans behoren tot de meest fanatieke en luidruchtige van alle tech fans. Dan heb je een blinde vlek.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:55:
[...]
Iedereen mag zijn mening hebben maar je kan gewoon gebruikers aanklikken en dan zie je dat ze enkel bij Android actief zijn.
Het valt mij op dat zulke mensen juist op Apple haten. Ik kom weinig in Android topics maar als ik er eens ben zie ik nooit “pro” Apple mensen dingen roepen over Android.
Ja, ja. Grapje enzo. Maar niet tof. Niet doen dus.Donstil schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:55:
[...]
Haha das gewoon een grapje joh. Lekker gebruiken dat ding.
Ik ben overigens 36, weet je dat ook weer.
Geen datum en prijzen voor Apple Watch 7. Jammer.
Het is wel zo dat ik inderdaad vaker een aankoop moest verdedigen. Zo stond er onder mijn AirPods Max review (inmiddels verwijderd) talloze reacties over hoe schandalig mijn positieve review was omdat het allemaal zo duur was bijvoorbeeld.Anoniem: 1633648 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:57:
[...]
Haha. Nou sorry, maar die zijn overal. Apple fans behoren tot de meest fanatieke en luidruchtige van alle tech fans. Dan heb je een blinde vlek.
Dan wordt je vanzelf ook wat "luidruchtiger" moet ik eerlijk bekennen.
Nou dat maken we zelf wel uitAnoniem: 1633648 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:58:
[...]
Ja, ja. Grapje enzo. Maar niet tof. Niet doen dus.
Het valt mij trouwens op dat op de pagina van de S7 de watch afgebeeld staat met rode ring. Betekent dat….
Of zal het een foutje zijn en een internationale pagina… Ik vrees dit laatste…
https://www.apple.com/nl/apple-watch-series-7/
©2004
Nee, geen foutje denk ik.hk12nl schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:00:
Het valt mij trouwens op dat op de pagina van de S7 de watch afgebeeld staat met rode ring. Betekent dat….

Zoek eens op 'dataverbinding'hk12nl schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:53:
[...]
Man man man de oplossing kan soms zo simpel zijn… Door de hectiek niet aan gedacht. thx![]()
Hoop dat dit geen foutje is en dat dit betekend dat er ook een 4G versie komt.
Binnen de Applegroep wellicht zoals een grap als @DonstilAnoniem: 1633648 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:57:
[...]
Haha. Nou sorry, maar die zijn overal. Apple fans behoren tot de meest fanatieke en luidruchtige van alle tech fans. Dan heb je een blinde vlek.
Maargoed, een wellus nietus heeft ook geen zin. Misschien vallen andere dingen mij op omdat ik geen Android berichten aanklik.
In elk geval ben ik blij met Apple en ik kijk niet om naar de toestelen van andere fabrikanten.
Just me beeing happy with Apple
Beetje saaie upgrades dit jaar en geen OMT (One More Thing). Maar goed begrijp het wel; was ook een Coronajaar en veel gedoe in de supply chains met tekorten dus ik vergeef t ze deze keer dat ze t wat rustiger aan doen.
Dat zou echt heel cool zijn en de teleurstelling enigszins wegnemen
©2004
Is er nog verschil tussen de iPhone 13 Mini vs de normale iPhone 13 behalve het formaat?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Misschien moet ik sowieso stoppen voor vandaag en morgen weer verder
©2004
Ik vind het overigens extreem knullig dat je met Apple Watch cellular niet kan roamen. Maakt heel die functie voor mij ineens overbodig:(.
Accuduur.Sebazzz schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:02:
Is er nog verschil tussen de iPhone 13 Mini vs de normale iPhone 13 behalve het formaat?
XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Store is live en je kan ze naast elkaar zettenSebazzz schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:02:
The notch may be less wide, but it is slightly taller. pic.twitter.com/dGlEmhtQsO
— Parker Ortolani (@ParkerOrtolani) 14 september 2021
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 14-09-2021 21:04 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Misschien is het toch een goed ding dat de Apple Watch Series 7 pas later komt. Kan ik nog goed nadenken of ik ga upgraden van mijn AW S4.
Hoe verhoudt de iPhone 13 (niet de pro) zich tot een iPhone XS bv?
Nu nog batterij % erin en dan is het verantwoord
Ik wil wel upgrade doen. Twijfel alleen of ik nu voor de S6 of S7 ga…VirinR schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:05:
Misschien is het toch een goed ding dat de Apple Watch Series 7 pas later komt. Kan ik nog goed nadenken of ik ga upgraden van mijn AW S4.
https://www.apple.com/nl/...3,iphoneXS,iphone13promaxgiantgiantus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:05:
giantgiantus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:05:
/f/image/Ol2tCeLc9792Rl1lCRdOpUI1.png?f=fotoalbum_large)
Je weet dat je alles gewoon kan bekijken op Apple.nl????
/f/image/RmHBI1aZFksRu2OIQbAMhAE7.png?f=fotoalbum_large)
Ga mijn iPhone 11 pro upgraden naar 13 Pro. Het design en camera upgrades en scherm zijn genoeg om te upgraden voor mij. De 128 ipv 64 GB is ook wel fijn. Maar ik vraag me af wat ze over 2 jaar mee komen. Misschien wordt dit wel de eerste iPhone die ik 3 jaar ga gebruiken
Goed punt. Sorry. Ik stelde vraag onduidelijk. Ik bedoel de camera.
Als er een cellular versie komt, ga ik waarschijnlijk wel upgraden (al is het afwachten of Tele2 beschikbaar wordt op de Apple Watch)Toppe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:06:
[...]
Ik wil wel upgrade doen. Twijfel alleen of ik nu voor de S6 of S7 ga…
De batterij van de S4 is al lang niet meer zoals die was toen ik hem kocht. Tegenwoordig moet ik hem elke avond wel even aan de oplader hangen maar in het begin hield ik makkelijk 2 dagen vol.
Wel gebruik ik AutoSleep en ik gebruik de work-out app ook steeds meer wat natuurlijk niet helpt voor de batterij.
[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 14-09-2021 21:11 ]
Dat staat er ook onder vermeld in datzelfde overzicht?giantgiantus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:09:
[...]
Goed punt. Sorry. Ik stelde vraag onduidelijk. Ik bedoel de camera.
Ik denk dat ik mijn Apple Watch S3 wel ga upgraden naar een S7
Mbt de cellular watch; ik vrees toch dat het een verkeerd vertaalde pagina is of ze moeten deze pagina nog bijwerken (moet sowieso voor de S7): https://www.apple.com/nl/watch/cellular/
©2004
Oké, lol. De iPhone 13 Mini is groter dan mijn normale iPhone 8?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dit heb ik idd met mijn S5 ook. Daarbij kan je de S7 sneller opladen wat een mooie bijkomstigheid is.VirinR schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:10:
[...]
Als er een cellular versie komt, ga ik waarschijnlijk wel upgraden (al is het afwachten of Tele2 beschikbaar wordt op de Apple Watch)
De batterij van de S4 is al lang niet meer zoals die was toen ik hem kocht. Tegenwoordig moet ik hem elke avond wel even aan de oplader hangen maar in het begin hield ik makkelijk 2 dagen vol.
Wel gebruik ik AutoSleep en ik gebruik de work-out app ook steeds meer wat natuurlijk niet helpt voor de batterij.
©2004
Zal werk in uitvoering zijn. Je kunt uit de Nederlandse tekst dat de watch ook in RVS leverbaar is wel opmaken dat cellular er gewoon aankomt. De RVS-versie is niet verkrijgbaar als WiFi only.hk12nl schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:10:
Mbt de cellular watch; ik vrees toch dat het een verkeerd vertaalde pagina is of ze moeten deze pagina nog bijwerken (moet sowieso voor de S7): https://www.apple.com/nl/watch/cellular/
Vond het event toch wel tegenvallen. Zowel voor AW als de nieuwe iPhones. 120Hz op iPhone is zeker nice want ben dit ook gewend op mijn iPad Pro, maar ik denk dat ik toch nog een jaartje met mijn 11 Pro uithoud, wellicht batterij binnenkort laten vervangen zodat hij weer nieuw aanvoelt.
Ik hoop hetrclahsen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:13:
[...]
Zal werk in uitvoering zijn. Je kunt uit de Nederlandse tekst dat de watch ook in RVS leverbaar is wel opmaken dat cellular er gewoon aankomt. De RVS-versie is niet verkrijgbaar als WiFi only.
©2004
Pre order vanaf 14:00!
Zal wel meer over bekend worden gemaakt tegen de tijd dat de release nabij is, eventueel samen met een Nederlandse provider met een persbericht.hk12nl schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:10:
Ik ga het vanaf nu afwachten. Gelukkig is mijn telefoon abbo al enige tijd afgelopen, kan ik straks mooi naar de juiste provider (of ik zit er al dan verleng ikswv schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:14:
[...]
Zal wel meer over bekend worden gemaakt tegen de tijd dat de release nabij is, eventueel samen met een Nederlandse provider met een persbericht.
©2004
Spigen heeft de hoesjes ook klaar staan: https://www.spigen.com/collections/iphone-13-pro
Wat een tegenvaller, ik ga dit jaar niet upgraden.
Die tijd komt me beter uit
Dit is wel smerig hoor:
:strip_exif()/f/image/riC6scZHSE20BaTHyb8jCcaC.jpg?f=fotoalbum_large)
https://twitter.com/MKBHD/status/1437861507455496206
:strip_exif()/f/image/riC6scZHSE20BaTHyb8jCcaC.jpg?f=fotoalbum_large)
https://twitter.com/MKBHD/status/1437861507455496206
[ Voor 70% gewijzigd door robbinonline op 14-09-2021 21:39 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Van een XR naar een 13 Pro gaat het worden. Maar alvast een Magsafe adapter en Abyss blauw hoesje besteld. Nu nog even twijfelen tussen graphite en blauw. Ik denk 128 GB, heb nu ook 128GB met 2TB icloud en heb nog 62GB over.
De AW 7 weet ik nog niet.
Na het zien van hierboven, denk ik toch maar de 256gb
De AW 7 weet ik nog niet.
Na het zien van hierboven, denk ik toch maar de 256gb
[ Voor 10% gewijzigd door Ophidian op 14-09-2021 21:40 ]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Snap het ergens wel maar beter was geweest om standaard dan 256gb te doen..
Geldt dit ook voor de iPhone Pro Max 128GB?
Ja! Later deze herfst. En bij Apple is de herfst lang. Het kan maar zo november of zelfs met de Kerst worden.de Foarsitter schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:47:
De iPhone Pro Max kan je alvast in je favorieten zetten, maar bij de Apple Watch series 7 zie ik dit nog niet. Betekent dit dat deze pas later dan 24 augustus wordt geleverd?
De kans dat hij geleverd wordt na 24 augustus is vrij groot denk ikde Foarsitter schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:47:
De iPhone Pro Max kan je alvast in je favorieten zetten, maar bij de Apple Watch series 7 zie ik dit nog niet. Betekent dit dat deze pas later dan 24 augustus wordt geleverd?
Durf ik ook wel een gokje op te wagen 👀Toppe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:50:
[...]
De kans dat hij geleverd wordt na 24 augustus is vrij groot denk ik
Valt tegen dit event,rumors
Niets om voor de winkel te gaan kamperen
Helaas geen resdesign AW7 en Air Pods (Pro) 3
Ipad mini 5G, wel leuk

Niets om voor de winkel te gaan kamperen
Ipad mini 5G, wel leuk

S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Dat lijkt me welde Foarsitter schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:46:
[...]
Geldt dit ook voor de iPhone Pro Max 128GB?
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Nu hopen dat er snel een beetje chille sleeves komen voor de 13 pro max, sinds de iPhone 5 gebruik ik altijd een van Sena of Decoded.
Zij hebben ze helaas nog niet beschikbaar voor de nieuwste toestellen.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Een 12 Pro Max sleeve zal gewoon passen lijkt mecrazylegs schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:24:
Nu hopen dat er snel een beetje chille sleeves komen voor de 13 pro max, sinds de iPhone 5 gebruik ik altijd een van Sena of Decoded.
Nou die iPhone updates zijn nou ook weer niet echt spannend. Ik heb nu een 7 maar zoals ik het nu zie ben ik eerder geneigd om een 12 mini te nemen dan een 13 mini. Niet alleen zijn de verschillen klein, maar ik vind de blauwe kleur van de 13 veel minder mooi dan die van de 12… Laat ik de reviews maar even afwachten
/post
Dus de originele Apple Leather Case voor iPhone 12 Pro past niet om een iPhone 13 Pro?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Deze presentatie gaat denk ik de boeken in als 1 van de saaiste en minst verrassende (vernieuwende) ooit...
Als je een device van de afgelopen 2 jaar hebt is er weinig tot reden voor een upgrade. Alles aan dit jaar schreeuwt "S". IPhone 12s, 12s Pro, Apple Watch 6s, etc.
Hopelijk volgend jaar meer vernieuwing.
Als je een device van de afgelopen 2 jaar hebt is er weinig tot reden voor een upgrade. Alles aan dit jaar schreeuwt "S". IPhone 12s, 12s Pro, Apple Watch 6s, etc.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik denk dat je ivm batterijduur waarschijnlijk beter af bent met de 13 mini. De 12 mini doet het op dat punt niet geweldig. Hoe groot het verschil gaat zijn is dan afwachten idd. Maar als je daar in verhouding weinig waarde aan hecht dan is de 12 mini vanwege de lagere prijs het wel waard. Overigens: de verschillen zijn klein, maar de meerprijs bij Apple is dat ook (vind ik).Sand0rf schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:44:
Nou die iPhone updates zijn nou ook weer niet echt spannend. Ik heb nu een 7 maar zoals ik het nu zie ben ik eerder geneigd om een 12 mini te nemen dan een 13 mini. Niet alleen zijn de verschillen klein, maar ik vind de blauwe kleur van de 13 veel minder mooi dan die van de 12… Laat ik de reviews maar even afwachten
*laughs in hash calculated photos*_Bailey_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:54:
Privacy....... *kuch*
Voor wie zich afvraagt wanneer de Apple Watch 7 uitgebracht wordt.
“ Fall 2021 starts on Wednesday, September 22, 2021 (in 8 days) and ends on Tuesday, December 21st 2021 (in 98 days).”
Op zijn vroegst volgende week (denk het niet), op zijn laatst een paar dagen voor de Kerst. November lijkt me een safe bet.
“ Fall 2021 starts on Wednesday, September 22, 2021 (in 8 days) and ends on Tuesday, December 21st 2021 (in 98 days).”
Op zijn vroegst volgende week (denk het niet), op zijn laatst een paar dagen voor de Kerst. November lijkt me een safe bet.
Nee helaas ook voor mij zat er niet veel bij.ken-dj schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:03:
Valt tegen dit event,rumors![]()
Niets om voor de winkel te gaan kamperen![]()
Ipad mini 5G, wel leuk
Nog steeds tevreden met mijn iPhone 8 plus, AW6 en iPad Pro 2020

iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ik kan me niet voorstellen dat je face-Id niet mist. Ik vond dat echt de upgrade waard. Vond die fingerprint altijd irritant.HereIsTom schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:59:
[...]
Nee helaas ook voor mij zat er niet veel bij.
Nog steeds tevreden met mijn iPhone 8 plus, AW6 en iPad Pro 2020
Herkenbaar. Hier zit het ook nog goed met de 12 pro en AW 6 red. Misschien in het najaar een iPad Air als deze center stage en fatsoenlijke speakers krijgt (a la iPad Pro)
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nee mis ik echt niet, zal best handig zijn, maar zolang het nog perfect werkt en er updates zijn en de vernieuwingen niet spectaculair zijn ga ik niet onnodig geld uitgeven.giantgiantus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:00:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat je face-Id niet mist. Ik vond dat echt de upgrade waard. Vond die fingerprint altijd irritant.
Weer nog wel andere dingen die op mijn verlanglijst staan
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ik sta er van te kijken dat zowel Mark Gurman, Ming-Chi Kuo en Jon Prosser alle drie het onjuist hadden betreffende de Apple Watch evenals dat Mark Gurman (zeer betrouwbaar) de iPad’s niet in dit evenement verwachtte.
Ik heb heel dit event gemist. Zo spannend was het dus. Denk dat het ook niet zo bijzonder meer is. Het is vooral meer van hetzelfde.MazeWing schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:52:
Deze presentatie gaat denk ik de boeken in als 1 van de saaiste en minst verrassende (vernieuwende) ooit...
< dit stukje webruimte is te huur >
Er bekruipt mij het gevoel dat Apple expres desinformatie heeft gelekt om proberen te achterhalen wie in de keten er steeds lekt en of de journalisten dan allemaal dezelfde bron hebben. Of is dat te aluhoedje?robcoenen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:04:
Ik sta er van te kijken dat zowel Mark Gurman, Ming-Chi Kuo en Jon Prosser alle drie het onjuist hadden betreffende de Apple Watch evenals dat Mark Gurman (zeer betrouwbaar) de iPad’s niet in dit evenement verwachtte.
Ik denk dat dit zeker mogelijk is.Dennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:08:
[...]
Er bekruipt mij het gevoel dat Apple expres desinformatie heeft gelekt om proberen te achterhalen wie in de keten er steeds lekt en of de journalisten dan allemaal dezelfde bron hebben. Of is dat te aluhoedje?
De nieuwe bandjes staan al in de store, dan is het toch vrij aannemelijk dat de watch binnen afzienbare tijd te bestellen is. Dat is mijn hoop althans.Dennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:58:
Voor wie zich afvraagt wanneer de Apple Watch 7 uitgebracht wordt.
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Hoezo is je AW6 kapot dan?Davidas schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:13:
[...]
De nieuwe bandjes staan al in de store, dan is het toch vrij aannemelijk dat de watch binnen afzienbare tijd te bestellen is. Dat is mijn hoop althans.
Ik ga in ieder geval mijn iPhone 11 vervangen door de iPhone 13 Pro (Max?).
Nu vraag ik me behoorlijk af hoe accuraat de leak vian Jon en Ian is ten aanzien van de iPhone 14. Ik moet het volgend jaar nog maar even zien gebeuren, nu we weten dat de AW7 ook heel anders uitpakte.
Ik koop dit jaar een iPhone 13 Pro Max 256 Graphite en een Graphite RVS AW7 (hopelijk in Nederland!).
Dan snap ik al die haast niet? Een maand wachten is toch niet zo erg. Zodra je ‘m hebt is het nieuwe er zo weer afDavidas schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:15:
[...]
Nee, maar ik heb nu een 40mm en wil upgraden naar de 45mm series 7.
Is ook zo, maar als je een verwachting hebt dan is iedere dag er één teveel haha.HereIsTom schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:17:
[...]
Dan snap ik al die haast niet? Een maand wachten is toch niet zo erg. Zodra je ‘m hebt is het nieuwe er zo weer af
Is juist leuk al dat wachten, net sinterklaasDavidas schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:18:
[...]
Is ook zo, maar als je een verwachting hebt dan is iedere dag er één teveel haha.
Is die blauwe versie van de Pro wat, denk je?Dennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:16:
[...]
Nu vraag ik me behoorlijk af hoe accuraat de leak vian Jon en Ian is ten aanzien van de iPhone 14. Ik moet het volgend jaar nog maar even zien gebeuren, nu we weten dat de AW7 ook heel anders uitpakte.
Ik koop dit jaar een iPhone 13 Pro Max 256 Graphite en een Graphite RVS AW7 (hopelijk in Nederland!).
Die babyblauwe? Die vraag stel je aan de verkeerde. Ik heb al sinds de iPhone 4 altijd zwart/spacegrijs/grafiet. Ik persoonlijk vind de babyblauwe kleur niet erg mooi. Het lichte staat me wel aan in combinatie met de zijkanten. Maar over een maand is het nieuwigheidje van zo’n kleur er wel af. En mijn zwarte iPhones verkochten altijd goed.Davidas schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:20:
[...]
Is die blauwe versie van de Pro wat, denk je?
Vorig jaar was een blauwe iPhone of rode Watch helemaal de shit. Ik heb dat altijd overgeslagen. Volgens mij zijn er wel meer mensen na een jaar al flauw van het kleurtje dat ze nu hebben.
En daar zij de iPhone 13 wallpapers! https://www.frontpagetech...esome-download-them-here/
De 13 is iets dikker, scheelt echt niet veel, maar vraag me af of het gaat..Cloud_VII schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:27:
[...]
Een 12 Pro Max sleeve zal gewoon passen lijkt me
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Mooi moment voor Tweakers om niet van elke scheet van die lui een nieuwsbericht te makenrobcoenen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:04:
Vanuit decoded had ik de minuut na afloop van het event al een mailing met de hoesjes voor de nieuwe modellen, staan ook wat 13 pro max versies tussen:crazylegs schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:24:
https://decodedbags.com/collections/all-iphone-13-cases
Dit topic is gesloten.