Goededag,
Ik zoek een televisie die goed is voor de ps5, aangezien ik een leek ben hoopte ik dat jullie mij verder kunnen helpen. Als ik de mediamarkt inloop krijg ik alleen maar advies om de duurste te kopen
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een televisie voor de ps5
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Rond de 700/800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wordt voornamelijk alleen gebruikt voor de ps5
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
LG 55NANO866pb
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De tv is voor een niet al te grote gamekamer, ik kan op maximaal 1,5 m zitten van het scherm dus het scherm hoef niet perse al te groot te zijn.
Hartstikke bedankt alvast
Ik zoek een televisie die goed is voor de ps5, aangezien ik een leek ben hoopte ik dat jullie mij verder kunnen helpen. Als ik de mediamarkt inloop krijg ik alleen maar advies om de duurste te kopen
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een televisie voor de ps5
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Rond de 700/800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wordt voornamelijk alleen gebruikt voor de ps5
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
LG 55NANO866pb
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De tv is voor een niet al te grote gamekamer, ik kan op maximaal 1,5 m zitten van het scherm dus het scherm hoef niet perse al te groot te zijn.
Hartstikke bedankt alvast
[ Voor 12% gewijzigd door Jeff7 op 06-09-2021 15:26 ]