Hallo,
ik ben hier al een pak geholpen betreffende de zoektocht naar een nieuw systeem. Er is nog 1 ding waar ik over twijfel en dat is de GPU
Ik heb ze allebei opgezocht, maar als ik kijk welke van de 2 beter is voor bv Far Cry 6 dan wordt het de Radeon, ook al las ik 'redelijk' lovende reviews van de Geforce?
Welke raden jullie mij aan. Ik zou liefst in dit budget blijven, dus veel keuze heb ik niet. Daarom dat ik dacht dat een van deze 2 zouden volstaan.
Bedankt,
Harry
Oops, denk dat ik dit in de verkeerde sectie gezet heb...
ik ben hier al een pak geholpen betreffende de zoektocht naar een nieuw systeem. Er is nog 1 ding waar ik over twijfel en dat is de GPU
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6700 XT Gaming OC 12G | € 779,- | € 779,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming Z TRIO 8G LHR | € 689,- | € 689,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.468,- | ||
Ik heb ze allebei opgezocht, maar als ik kijk welke van de 2 beter is voor bv Far Cry 6 dan wordt het de Radeon, ook al las ik 'redelijk' lovende reviews van de Geforce?
Welke raden jullie mij aan. Ik zou liefst in dit budget blijven, dus veel keuze heb ik niet. Daarom dat ik dacht dat een van deze 2 zouden volstaan.
Bedankt,
Harry
Oops, denk dat ik dit in de verkeerde sectie gezet heb...
[ Voor 2% gewijzigd door HarryvdFust op 06-09-2021 11:56 . Reden: verkeerde sectie ? ]