Ioniq 2018

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steps67
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06 12:37
Hallo, wie heeft er ervaring met de Hyundai Ioniq Electric , ratel/tik in dashboard.
Sinds de airco is nagekeken en er een geurtablet in het interieur gedaan is heb ik last van een harde tik/ratel in het dashboard.
De airco staat dan niet aan de ventilator wel.
Alsof er een metaal deel los zit in het systeem en dan is het geluid een paar seconden, daarna weer weg.
Soms hele week niet , dan soms paar keer per dag.

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:46
steps67 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:03:
Hallo, wie heeft er ervaring met de Hyundai Ioniq Electric , rammel/tik in dashboard.
Sinds de airco is nagekeken en er een geurtablet in het interieur gedaan is heb ik last van een harde tik/rammel in het dashboard.
Alsof er een metaal deel los zit in het systeem en dan is het geluid een paar seconden, daarna weer weg.

...
Er is onderhoud gepleegd aan de auto en sindsdien is het probleem? Dan zou ik terug gaan naar de garage, aangezien zij dan "mogelijk" het veroorzaakt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:59
steps67 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:03:
Hallo, wie heeft er ervaring met de Hyundai Ioniq Electric , rammel/tik in dashboard.
Sinds de airco is nagekeken en er een geurtablet in het interieur gedaan is heb ik last van een harde tik/rammel in het dashboard.

...
Zoiets ga je of zelf oplossen door te sleutelen of door een monteur laten onderzoeken. Een rammel achter je dashboard kan van alles zijn en daar kan een forum niet mee helpen.

Er zal door de werkzaamheden aan de airco vast iets los zitten. Dus hup, naar de garage, want wij gaan dat niet vast kunnen krijgen vanaf het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steps67
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06 12:37
Bedankt vor de reactie, echter ik wil graag weten of iemand hetzelfde probleem had, zodat ik kan aangeven waar ze het moeten zoeken, want het is niet altijd aanwezig en zeker niet als ik daar bij de garage kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:59
steps67 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:17:
Bedankt vor de reactie, echter ik wil graag weten of iemand hetzelfde probleem had, zodat ik kan aangeven waar ze het moeten zoeken, want het is niet altijd aanwezig en zeker niet als ik daar bij de garage kom...
Ook al heeft iemand met dezelfde auto dezelfde soort geluiden ook toevallig, dan nog is het niet zeker of de oorzaak hetzelfde is. Laat het werk gewoon aan de monteur over. Je meldt dat je soms geratel hoort en dat het ontstaan is na werkzaamheden aan de airco. De monteur weet dan genoeg en lost het waarschijnlijk in een uurtje op.
Kijk, als je bij de monteur komt en zegt dat iemand op een forum heeft gezegd dat het waarschijnlijk oorzaak X is, dan gaat de monteur zich daar echt niks van aantrekken. Die onderzoekt zelf alle opties. Je maakt van een mug een olifant en maakt je druk om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:47
Je kunt je vraag beter stellen in het Hyundai Ioniq Electric topic.

Het grote Hyundai Ioniq Electric topic
Pagina: 1