Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zware games zoals Star Citizen kunnen spelen. Tevens speel ik graag VR en wil ik streamen en video's editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat aan rond de €2000 te denken, mag maximaal paar honderd uitschieten. Maar zoals een Hollander betaamt, als het goedkoper kan dan graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goeie monitor, verder neem ik niks mee. Dus een fresh start.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee, ik hoop een complete pc samen gesteld te hebben maar ik hoop op jullie expertise
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur, ben altijd fan geweest van AMD maar qua videokaarten prefereer ik Nvidea vanwege de handige software. Vandaar de mengelmoes hieronder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, hoe zuiniger hoe beter maar ik heb er met het uitkiezen van de componenten niet specifiek rekening mee gehouden. Tips?
Ga je overklokken?
Ik heb er geen kaas van gegeten, was het niet van plan persoonlijk te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie, de experts, feedback te krijgen over mijn uitgekozen build en waar ik misschien beter aanpassingen kan doen. Bijvoorbeeld net een iets ander onderdeel voor een betere prijs/kwaliteit verhouding. Het liefst wil ik een paar jaartjes vooruit zonder weer mijn pc te upgraden, ik hoop dat dat haalbaar is met mijn budget.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zware games zoals Star Citizen kunnen spelen. Tevens speel ik graag VR en wil ik streamen en video's editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat aan rond de €2000 te denken, mag maximaal paar honderd uitschieten. Maar zoals een Hollander betaamt, als het goedkoper kan dan graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goeie monitor, verder neem ik niks mee. Dus een fresh start.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee, ik hoop een complete pc samen gesteld te hebben maar ik hoop op jullie expertise
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur, ben altijd fan geweest van AMD maar qua videokaarten prefereer ik Nvidea vanwege de handige software. Vandaar de mengelmoes hieronder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, hoe zuiniger hoe beter maar ik heb er met het uitkiezen van de componenten niet specifiek rekening mee gehouden. Tips?
Ga je overklokken?
Ik heb er geen kaas van gegeten, was het niet van plan persoonlijk te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie, de experts, feedback te krijgen over mijn uitgekozen build en waar ik misschien beter aanpassingen kan doen. Bijvoorbeeld net een iets ander onderdeel voor een betere prijs/kwaliteit verhouding. Het liefst wil ik een paar jaartjes vooruit zonder weer mijn pc te upgraden, ik hoop dat dat haalbaar is met mijn budget.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 509,- | € 509,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | € 259,- | € 259,- |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 3060Ti TWIN X2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon VG7-W (blauwe led fans) | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master H412R | € 22,99 | € 22,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston ValueRAM KVR21R15D4/32 | € 400,97 | € 400,97 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE 750 White - V2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 PCIe 3.0 NVMe M.2 SSD 500GB | € 55,17 | € 55,17 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.292,03 |