Wie heeft er 1500 mb aan ram (moeite waard)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 530 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:10
Heb een gieg in m'n bak, maar de keren dat ik die helemaal gebruikt heb zijn op één hand te tellen (kom veelal niet verder dan 7~800MB). Wat wél prettig is met zo veel ram is het systeemcache; deze zit soms wel met 500~800MB vol; eerder gebruikte programma's starten en bestanden openen etc. gaat dan lekker snel :) (wel ff registry tweaken in het geval van W2K Prof) Swappen doet 'ie in ieder geval niet meer, ook niet met enorme bestanden onder PhotoShop.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

je kan ook een ramdrive aan maken en je hele windows partitie (aangezien dat het past, en zorg maar gewoon dat het past!) erop kan.. moet je eens kijken hoesnel windhoos dan opeens kan zijn ;-)

Verwijderd

dat schiet niet op...

de windows-directory groeit als kool,
win98/me gebruik ik niet meer (tip: www.98lite.net)
win2000 en XP zijn veel te groot.

je kunt niet booten van ramdrive
(t is wel mogelijk, maar dan heb je met boot-from-lan te maken)

Problemen zijn dus:
*windows-dir grootte
*bootable?
*lange bestandsnamen blijven niet intact in dos (nodig om windows naar ramdrive te kunnen kopieren)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

als et zou kunnen.. zal et perfect zijn.. je kunt ook ramdrive gebruiken als je 2 gig ram hebt om dvds te rippen :P of photoshop bestanden erop te zetten :P gaat lekker snel ..maar ja.. hetmoet er toch weer af.. dus je hebt weinig aan een ram drive. .vind ik..als je grote files inmoet pakken.. dan is het pas leuk :D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1 2 Laatste