Discord <> GoT <> VA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen

Misschien is het goed om bovenstaande discussie te splitsen en hier verder te voeren. Kort door de bocht: Er wordt op dit moment niet een eenduidig beleid gevoerd wat betreft scalpers en het GPU te kort:

- Er werd teveel offtopic gechat, mensen werden richting Discord bewogen.
- In Discord wordt vervolgens één van de belangrijkste channels gesloten. Eén van de redenen: Vanwege scalpers.
- Er worden scripts in bovenstaande topic aangeboden. Eén van de makers vraagt geld voor ondersteuning: Mag niet, want winstoogmerk.
- Maar ondertussen wordt op V&A kaarten aangeboden waarin letterlijk staat dat ze van NBB of AMD direct gekocht zijn en met woeker/scalper prijzen aangeboden.

Er mist één lijn voor heel Tweakers. Je ziet nu dat Discord mods zoals @MueR of GoT moderators zoals @Intergalactic hun beleid zitten te voeren maar ondertussen bieden de scalpers gewoon voor woekerprijzen hun drop kaarten aan. Kan hier over Tweakers niet geheel één lijn gevoerd worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?

Het beleid van Tweakers is dat scalpen toegelaten wordt op een manier dat iemand niet constant nieuwe producten aanbied op V&A, want dat is al sinds jaren tegen de regels van V&A.

En voor mensen nu reageren: "Kijk V&A, allemaal nieuwe producten!!".
Er staan zo enorm veel producten op V&A. Het is onmogelijk voor de moderatoren om alles bij te houden. Er wordt dagelijks al enorm veel verwijderd.

[ Voor 75% gewijzigd door maikie61 op 27-08-2021 15:11 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:37

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Robkazoe schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:05:
Je ziet nu dat Discord mods zoals @MueR of GoT moderators zoals @Intergalactic
offtopic:
Nou snap ik dat Devschuur en Discord met dezelfde letter beginnen, maar ik ben toch echt wel (global) moderator op het forum, naast mijn rol als Discord admin en IRC admin ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het kanaal op Discord is niet alleen vanwege scalpers gesloten. Zoals ook in #server-feedback gepost door Blaat omdat het veel offtopic ging en omdat de noodzaak gewoon minder is omdat het langzaam aan beter beschikbaar komt (door beter leveringen of door gebruik van queues vanuit fabrikant).

V&A staat relatief los van het forum, en daarom besluiten ze dingen soms anders dan ik of het gemiddelde crewlid zou doen. De insteek van V&A is dat als het incidenteel is, het legitiem gebruik van V&A is. Ik vind het ook niet mooi, zou het liever ook niet zien, maar ik snap het standpunt.

Anyways, voordat we weer een hele scalping discussie gaan krijgen. intergalactic, blaat, muer, etc zijn vaak degene die het zeggen, maar het is vaak wel na overleg met wat andere mensen van de discord crew. Je hebt zeker een punt dat er niet een consistente lijn in beleid is en daar moeten wij aan werken. Daarom is er intern ook al de discussie aangezwengeld (door MueR). Omdat dit over het grotere plaatje gaat, kan het wel even duren voordat er wijzigingen komen.

[ Voor 0% gewijzigd door Gropah op 27-08-2021 16:20 . Reden: De GeBrUiKeRsNaAm VaN mUeR vErBeTeRd ]