Vanmiddag is mijn Sony MDR-1A helaas overleden
, dus op zoek naar een nieuwe koptelefoon. Normaal gesproken ga ik dan altijd naar de MediaMarkt, maar nu kwam ik dit topic tegen en nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Kunnen jullie mij opweg helpen:
Zijn er verder winkels waar je kan luisteren, behalve Hifi Klubben? (De topicstart noemt er wel een paar maar die zijn er inmiddels niet meer.

- Gebruik voornamelijk voor het kijken van films en series via laptop / tablet / smartphone.
- Over-ear
- Voorkeur voor gesloten.
- Voorkeur voor bedraad. (Bluetooth mag wel, maar het moet niet in de weg zitten, ik moet m gewoon in kunnen prikken en dan moet het werken dus niet eerst opladen oid.)
- Budget heb ik eigenlijk niet, je kan het zo gek maken als je zelf wil zag ik al, laten we zeggen 3-400 euro.
- Ik heb nog nooit een Sennheiser gepast die lekker zat, ik weet niet of dat tegenwoordig anders is maar alle modellen die ik in het verleden op heb gehad lijken nogal te klemmen
- Geen overdreven bas
- pricewatch: Sony MDR-1AM2 (Zwart) Met name omdat het de "opvolger" is van wat ik nu heb.
- pricewatch: Beyerdynamic DT 880 PRO (Zilver, Zwart) of pricewatch: Beyerdynamic DT 770 Pro 250 Ohm (Grijs, Zwart), ik zie dat deze vaker worden aangeraden, en het design staat me wel aan.
- https://tweakers.net/pricewatch/1250447/denon-ah-d5200-bruin-zilver.html Deze is me aangeraden door een kennis, wel een heel andere prijsklasse dan de andere modellen. (De pricewatch zegt trouwens dat dit een on-ear is)
Zijn er verder winkels waar je kan luisteren, behalve Hifi Klubben? (De topicstart noemt er wel een paar maar die zijn er inmiddels niet meer.
[ Voor 217% gewijzigd door Erkel op 24-08-2021 00:28 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E