Je vraagt dus om een schaal + trede omhoog? Dat is niet heel gebruikelijk omdat je werkgever ook niet weet hoe je uiteindelijk functioneert in de andere functie. Verder blijf je erg vaag in wat je wil, waarom je denk dat te kunnen en waarom je werkgever daarin mee zou gaan.Amerika_lover schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:54:
...
Mijn functie is ingedeeld binnen het salarisgebouw met 4 gradaties (A,B,C,D). Elke gradatie heeft een bijbehorende salaris zijnde groep 6 t/m 9. Mijn verzoek is dus om van C naar D gezet te worden met dus salaris van 8 naar 9. Mijn kennis en kunde is reeds op niveau D alsook de werkzaamheden.
Harder werken (meer output) is geen reden voor een andere functie, je zou misschien wel een hogere trede kunnen beargumenteren. Het soort werk wat je doet kan wel reden zijn voor een andere functie (met bijbehorende schaal) maar is dan weer niet gelijk een reden voor een hogere trede...
Verder gaf je nog ergens aan dat je geen functioneringsgesprekken/voortgangsgesprekken kent. begin daar eens mee. Een werkgever dient daarin gewoon te voorzien.