Het grote anyways.nl topic - Deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 912 views

• Froodooo
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 16:15

Froodooo

Student Computer Science

Topicstarter
Welkom in het eerste topic over anyways.nl. Je kunt hier discussiëren en ervaringen delen over deze autoabonnementsdienst.

Veel leesplezier!

anyways.nl

anyways.nl is een Nederlands bedrijf (opgericht in juni 2020, toen onder de naam Toot) dat een flexibel autoabonnement aanbiedt. Voor 300, 400 of 500 euro per maand (50 euro meer voor een automaat) rij je een stadsauto (type Toyota Aygo), een hatchback (type Toyota Yaris) of een "ruimte wagen" (type Toyota Corolla). Je kist alleen het formaat auto, niet specifiek het type. De gedachte is dat je betaalt voor mobiliteit, niet voor een specifieke auto.

Ten opzichte van "standaard private lease" zit je bij anyways.nl niet vast aan een contract voor een minimale tijd. Je kunt dus op elk gewenst moment een abonnement nement (en binnen 72 uur een auto voor de deur hebben staan) en hier op elk gewenst moment ook weer vanaf.

Abonnementen

anyways.nl biedt drie verschillende abonnementen:
Stadsauto
  • Prijs: €300
  • Auto: Toyota Aygo, Suzuki Ignis (of vergelijkbaar)
  • Link
Hatchback
  • Prijs: €400 (€450 voor automaat)
  • Auto: Toyota Yaris, Suzuki Swift (of vergelijkbaar)
  • Link
Ruimte wagen
  • Prijs: €500 (€550 voor automaat)
  • Auto: Toyota Corolla, Suzuki Vitara (of vergelijkbaar)
  • Link

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 16:25
Op zoek naar een Lease Maatschappij om voor korte tijd (max 2 jaar) te leasen. Hevig zoekende ben ik via tweakers op Anyways gestuit.

Het is een leuk concept en zou dan ook mijn interesse vastgehouden hebben als je zelf ook iets kon bepalen wat auto betreft.

500 voor een “ruime” wagen - elders voor die prijs kan je een dikke SUV icm flexibele looptijd vinden. Ok, je zit dan wel een jaar vast, maar je hebt tenminste iets te bepalen. Ok, je hebt dan geen last van BKR maar dan toch, dat kan je beperken.

400 per maand voor een reeds gebruikte Yaris (of vergelijkbaar) is toch net iets teveel van het goede.

Zakken met die prijs

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 18:25
Ze zijn redelijk aan de prijs inderdaad. een aygo lease je volgens mij al voor 199 per maand.
Hier 299, dat is serieus duurder. Nu mag flexibiliteit wat kosten, maar als je echt zo flexibel wil zijn, kan je dan niet gewoon een auto huren :? Ik denk als je bij de grote verhuurpartijen aangeeft een auto te huren voor minimaal een maand en wellicht langer dat er ook wel interessante afspraken gemaakt kunnen worden :?

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-11 22:04

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Op dit moment sluit ik dit topic weer. Ik zie er op dit moment geen discussiewaarde in om specifiek voor deze dienst een topic, naast Private Lease - Deel 1 of een verzameltopic over vergelijkbare auto abonnementsdiensten (denk aan bijvoorbeeld Greenwheels)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Dit topic is gesloten.