Ik probeer voor een beperkt budget een home cinema systeem op te stellen voor de kinderen.
Hiervoor heb ik al een google chromecast
Een projector (Epson eh-tw3000)
5 speakers van java en een afzonderlijke subwoofer.
Als versterker had ik voor een schappelijke prijs een Onkyo ht-r518 gezien. Na wat opzoeken (of deze wel zou voldoen), kwam ik op volgend topic van 2019.
Audio splitsen home cinema set
Dit steld dat deze opstelling niet geschikt is omdat de receiver het signiaal niet kan splitsen.
Valt dit echter niet op te lossen door een hdmi audio exteactor aan te schaffen.
Die zijn voor 40 euro te koop. (vb. : drphone arc7)
Het idee is dan dat de chromecast wordt aangesloten op de HDMI extractor, die stuur het siniaal dan afzonderlijk door naar de projector en naar de versterker.
Iemand ervaring mee ?
Hiervoor heb ik al een google chromecast
Een projector (Epson eh-tw3000)
5 speakers van java en een afzonderlijke subwoofer.
Als versterker had ik voor een schappelijke prijs een Onkyo ht-r518 gezien. Na wat opzoeken (of deze wel zou voldoen), kwam ik op volgend topic van 2019.
Audio splitsen home cinema set
Dit steld dat deze opstelling niet geschikt is omdat de receiver het signiaal niet kan splitsen.
Valt dit echter niet op te lossen door een hdmi audio exteactor aan te schaffen.
Die zijn voor 40 euro te koop. (vb. : drphone arc7)
Het idee is dan dat de chromecast wordt aangesloten op de HDMI extractor, die stuur het siniaal dan afzonderlijk door naar de projector en naar de versterker.
Iemand ervaring mee ?