Hallo ik heb een vraagje over de motorolie van de Action. Ik heb vele mensen dit al in hun auto's zien gooien, familie, collega's en vrienden. Ik vraag me af in hoeverre is dit goed of slecht voor je auto? Ik koop zelf vaak mijn 5w-30 bij een benzine pomp of auto onderdelen handelaar zoals brezan. Hier betaal je best veel voor een liter olie de vorige keer 16,50. terwijl dit bij de action tussen de 4,50 en 7,50 zit. Best een aanzienlijk verschil mijn auto, een VW Lupo uit 1999, neemt namelijk 1:1000 als het op motorolie aankomt.
Ik koop bepaalde producten wel en bepaalde producten niet bij de Action. producten waarvan ik wil dat ze lang mee gaan en het goed doen doe ik dit dus niet. Bij producten die niet zo snel stuk gaan (gereedschap,papier etc) koop ik wel bij Action. Ik weet dus niet echt waar dit onder valt haha. Iemand een idee?
Ik koop bepaalde producten wel en bepaalde producten niet bij de Action. producten waarvan ik wil dat ze lang mee gaan en het goed doen doe ik dit dus niet. Bij producten die niet zo snel stuk gaan (gereedschap,papier etc) koop ik wel bij Action. Ik weet dus niet echt waar dit onder valt haha. Iemand een idee?