Youtube video's forum "bypass"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:29
Indien ik nu naar een topic ga waar iemand een Youtube video heeft geplaatst, dan wordt de video wazig met een melding dat ik bepaalde instellingen moet aanpassen om toestemming te geven;
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat externe inhoud die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven.
So far so good, working as intended.

Echter lijkt dit gedeelte overgeslagen te worden indien je al in het topic aanwezig bent ten tijden van het plaatsen van de reactie, waar je dus via de "Er zijn xy nieuwe reacties geplaatst"-knop de reacties inlaadt.

Het gevolg is wel dat er een heleboel meuk wordt meegeladen, zonder toestemming. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dank voor de melding, er is inmiddels een ticket aangemaakt :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Weet niet of het hier offtopic is, maar bij mij werkt de 'Open cookievoorkeuren'-knop niet (gebeurt helemaal niks), waardoor ik overal alleen maar wazige YouTube-video's zie op GoT...

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:56
Om hier op in te haken, ik kwam ditzelfde fenomeen tegen bij dit topic Ground loop pc krk rokit 6.
In een reactie zelf staat alles gewoon netjes: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mc-m_gzErZ543XGPmHnQHfj2eJo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/raS533n8x1OHDY2kdbQJMatQ.png?f=fotoalbum_large
Het gaat alleen mis bovenaan de pagina waar deze reactie staat aangegeven als antwoord: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDmB4timnbzLHhDxpDjnCEdbtd8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hQ89fBCh9eqcEuhMUhlEJ90f.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Semi-related: Het is mij opgevallen dat tijdens het laden van een pagina met video de cookiemelding in beeld staat met thumnailpreview er links van, terwijl cookies al waren toegestaan, om dan ineens te verdwijnen. Zit er een vertraging bij de check of er toestemming is?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
@eric.1 @skimine Er is zonet een fix online gezet wat dit probleem zou moeten verhelpen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:56
@XWB Bij mij lijkt het allemaal te werken, toppie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

XWB schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:23:
@eric.1 @skimine Er is zonet een fix online gezet wat dit probleem zou moeten verhelpen :)
Dat wat ik melde echter niet, tijdens laden van een GoT pagina met Youtube video zie ik nog steeds een cookiemelding plus verdwaalde thumbnail linksboven
GoT Youtube thumbnail cookiesNa het volledig laden van de pagina is het goed, cookie melding weg en thumbnail op zijn plek + niet wazig.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1