Indien ik nu naar een topic ga waar iemand een Youtube video heeft geplaatst, dan wordt de video wazig met een melding dat ik bepaalde instellingen moet aanpassen om toestemming te geven;
Echter lijkt dit gedeelte overgeslagen te worden indien je al in het topic aanwezig bent ten tijden van het plaatsen van de reactie, waar je dus via de "Er zijn xy nieuwe reacties geplaatst"-knop de reacties inlaadt.
Het gevolg is wel dat er een heleboel meuk wordt meegeladen, zonder toestemming. Dat lijkt me niet de bedoeling.
So far so good, working as intended.Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat externe inhoud die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven.
Echter lijkt dit gedeelte overgeslagen te worden indien je al in het topic aanwezig bent ten tijden van het plaatsen van de reactie, waar je dus via de "Er zijn xy nieuwe reacties geplaatst"-knop de reacties inlaadt.
Het gevolg is wel dat er een heleboel meuk wordt meegeladen, zonder toestemming. Dat lijkt me niet de bedoeling.