Hallo mede tweakers,
Tijdens het opruimen van de zolder kwam ik een oud subwoofertje tegen en nog 2 JVC speakers. De speakers die bij de sub horen zijn al een lange tijd terug overleden en de versterker die bij de JVC speakers hoort ook. Getwijfeld om alles naar de kringloop te brengen maar ik heb nog een speakers setje nodig voor in de schuur. Daarom ook mijn vraag; is het mogelijk dat ik de sub kan koppelen aan de JVC speakers.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Logitech LS21 (Alleen SUB )
-8 Ohm / 5 Watt
https://tweakers.net/pric...itech-ls21/specificaties/
-JVC SP-UXG33
-6 Ohm / 40 W
Ik ben echt een totale leek als het het gaat om Audio en HiFi. Nu verwacht ik niet dat dit niet samen gaat werken door de verschillende wattages en weerstanden maar nooit geschoten is altijd mis. Misschien met een andere printplaat dat het wel gaat werken? Verder zou het natuurlijk wel tof zijn om deze speakers slim te maken met bijvoorbeeld een raspberry pi
Ik hoop dat er iemand is die me hier verder mee kan helpen.
Hieronder nog wat foto's van alle apparatuur.
:strip_exif()/f/image/sFtWloBGnAjUmCoPKRBQK17G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K8rdPyKtcWFtJii1h6zgaPK0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HQJFzgZbyP71C0zVbt7BuIgN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GSJKUeYFqc2QouSDGWN4ziwE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/14AjEQ7Vi51UQXTJqnwUAtKB.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Tijdens het opruimen van de zolder kwam ik een oud subwoofertje tegen en nog 2 JVC speakers. De speakers die bij de sub horen zijn al een lange tijd terug overleden en de versterker die bij de JVC speakers hoort ook. Getwijfeld om alles naar de kringloop te brengen maar ik heb nog een speakers setje nodig voor in de schuur. Daarom ook mijn vraag; is het mogelijk dat ik de sub kan koppelen aan de JVC speakers.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Logitech LS21 (Alleen SUB )
-8 Ohm / 5 Watt
https://tweakers.net/pric...itech-ls21/specificaties/
-JVC SP-UXG33
-6 Ohm / 40 W
Ik ben echt een totale leek als het het gaat om Audio en HiFi. Nu verwacht ik niet dat dit niet samen gaat werken door de verschillende wattages en weerstanden maar nooit geschoten is altijd mis. Misschien met een andere printplaat dat het wel gaat werken? Verder zou het natuurlijk wel tof zijn om deze speakers slim te maken met bijvoorbeeld een raspberry pi
Ik hoop dat er iemand is die me hier verder mee kan helpen.
Hieronder nog wat foto's van alle apparatuur.
:strip_exif()/f/image/sFtWloBGnAjUmCoPKRBQK17G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K8rdPyKtcWFtJii1h6zgaPK0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HQJFzgZbyP71C0zVbt7BuIgN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GSJKUeYFqc2QouSDGWN4ziwE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/14AjEQ7Vi51UQXTJqnwUAtKB.jpg?f=fotoalbum_large)
...