Dit kreeg ik ook pas van de week te horen van mijn collega (wij gaan in de stad wonen waar mijn collega woon). Kleine wereld denk ik dan maar.
----
Ik heb blijkbaar wat woorden door elkaar gegooid. Die gene van 5000/6000 euro is een ZZPer die samen werkt met een collega ZZPer (beide werkzaam op werkspot)
Gisteren half uur gesprek gehad, en jullie input verwerkt in dit gesprek. Hij heeft een nieuwe offerte gemaakt ivm plafondplaten die toch anders moeten dan hij in eerste instantie had geadviseerd.
Het gesprek bevoel ons, en hij nam ook keurig de tijd om onze vragen te beantwoorden. Echter willen wij deze antwoorden wel graag met jullie delen, dit omdat wij (nogmaals) geen bouwkundigen zijn en dus uitgaan van de expertise van de zzper (en daarbij nemen wij jullie adviezen mee)
- Plafond platen zijn nu aangepast naar: Maripan HDF plafond (incl afwerkplinten)
Zijn dit prima platen of hebben jullie een beter advies? Houdt er rekening mee dat er een aantal spots geplaatst moeten worden in het plafond (hij had het over 4, is dit voldoende/te weinig?).
Ons ontwerp hadden wij een aantal weken geleden uitgewerkt in google sketchup en dit hebben wij medegedeeld bij de offerte aanvragen. Ook deze offerte is gebaseerd op het ontwerp. Waarbij de tegels nog niet zijn gewerkt, behalve de vloertegels ter indicatie (
YouTube: YouTube ).
Hij heeft foto's gestuurd van zijn eerdere project: