Hier ook niets te klagen. Gewoon netjes de 20e bezorgd. 🤣🤣
Voor mij hetzelfde. Kijk, als het drukte was hadden anderen die veeel later hebben besteld ook niets ontvangen toch? Dit is gewoon puur amateurisme: de vroege bestellers zijn waarschijnlijk in een soort digitaal niemandsland gevallen omdat de site niet correct werkte. Ik heb 15 dagen na de bestelling behalve de orderbevestiging NIETS van Samsung vernomen (tenzij ik zelf contact opnam, en daar reageren ze snel maar je hebt er ook NIETS aan).. Laatse keer geweest.markmart33 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:14:
Ik weet wel dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik rechtstreeks bij Samsung bestel, waar ik ook bestel, als ik het op tijd bestel heb ik het altijd de volgende dag in huis, bij Samsung lukt dit blijkbaar niet en verschuilen ze zich achter het excuus van drukte, daar hebben andere zaken toch ook last van op zijn tijd?
Update: zojuist een email en SMS ontvangen dat er maandag geleverd wordt. In de mail wordt alleen de charger genoemd maar op de bijgesloten factuur staan alle drie de items op -1, dus ik ga er vanuit dat alles compleet is. Verandert overigens niets aan mijn standpunt hierboven (maar met drie dagen extra kan ik wel leven...).
Nou, bereid je maar voor. Ik kreeg eergisteren ook die sms en een mail met alleen de charger maar op de factuur wel alle items en ik heb vanochtend alleen de charger gekregen.Arjan P schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:24:
Update: zojuist een email en SMS ontvangen dat er maandag geleverd wordt. In de mail wordt alleen de charger genoemd maar op de bijgesloten factuur staan alle drie de items op -1, dus ik ga er vanuit dat alles compleet is. Verandert overigens niets aan mijn standpunt hierboven (maar met drie dagen extra kan ik wel leven...).
Ik heb ook direct de 11e een preorder geplaatst met de watch 44mm, ook nog helemaal niks ontvangen na de orderbevestiging. Geen order te vinden in m'n Samsung account. De chat reageert niet. Ben ik een keer 2 dagen achtereen thuis om 't pakketje te ontvangen. Zie de bui al hangen dat 'ie maandag komt als er niemand thuis is. Volgende keer gewoon weer bij een vertrouwd verkoop punt, dit is echt dramatisch wat ik hier allemaal lees.
@men-noemt-m-o Hm, da's niet best.. Maar bedankt voor het melden.
De chat verwijst naar WhatsApp als ik me goed herrinner - maar dat duurde bij mij 28 uur (ik had de chat al verwijderd). Anderen hadden trouwens sneller succes.. Als je iemand wil spreken moet ik wel zeggen dat telefonisch goed werkt: even door wat keuzemenu'tjes, maar ik had drie keer snel iemand aan de lijn. Kunnen ze in iedere geval bevestigen dat je order bestaat, verder weten ze ook niets.dummiedoosje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:54:
Ik heb ook direct de 11e een preorder geplaatst met de watch 44mm, ook nog helemaal niks ontvangen na de orderbevestiging. Geen order te vinden in m'n Samsung account. De chat reageert niet.
Mijn vrouw en ik hebben ons vergist in de einddatum van de 50,- Belsimpel code en ING/Samsung inruil actie. Ik had hem al wel besteld maar mijn vrouw valt helaas nu buiten de actie. Weet iemand of er nog een actie loopt of kan ze beter een paar maanden wachten tot ie wat goedkoper is geworden?
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 28-08-2021 10:19 ]
Een paar maanden wachten voor een paar tientjes zou ik persoonlijk niet doen. Maar misschien zijn er ergens nog acties.bsmpower schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:18:
Mijn vrouw en ik hebben ons vergist in de einddatum van de 50,- Belsimpel code en ING/Samsung inruil actie. Ik had hem al wel besteld maar mijn vrouw valt helaas nu buiten de actie. Weet iemand of er nog een actie loopt of kan ze beter een paar maanden wachten tot ie wat goedkoper is geworden?
LOL, de extra bandjes die ik besteld heb bij Ali zijn er eerder dan het horloge. Nog steeds geen nieuws over de
leverdatum
Uw pakket is er bijna!
Hallo Marco van Dam,
Uw bestelling is aangekomen in uw land en is onderweg naar uw plaatselijke postkantoor. Het zal snel bij u zijn!
Update:
Inmiddels ook bericht van Samsung dat het horloge EN de band verzonden zijn, dus ik denk maandag of dinsdag eindelijk binnen.
leverdatum
Uw pakket is er bijna!
Hallo Marco van Dam,
Uw bestelling is aangekomen in uw land en is onderweg naar uw plaatselijke postkantoor. Het zal snel bij u zijn!
Update:
Inmiddels ook bericht van Samsung dat het horloge EN de band verzonden zijn, dus ik denk maandag of dinsdag eindelijk binnen.
[ Voor 19% gewijzigd door marcovandam op 28-08-2021 15:11 ]
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Gewoon bestellen met studenten korting bij Samsung. 10% korting en inruil actie.bsmpower schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:18:
Vanmorgen kreeg ik een een smsje van Samsung dat m'n order vanmiddag bezorgd zou worden. En om 14:45 een smsje dat de koerier er 15:15 zou zijn.
De koerier was zelfs 3 minuten eerder. Met... alleen de duo charger 😂
Het horloge zelf zal volgende week wel komen dan.
De koerier was zelfs 3 minuten eerder. Met... alleen de duo charger 😂
Het horloge zelf zal volgende week wel komen dan.
In de opdrachtbevestiging staat letterlijk dat het horloge plus bandje op 26 augustus verstuurd wordt maar vandaag ook alleen een lader ontvangen. Gebeld naar de helpdesk en die hebben het vreselijk druk met mensen die een status update willen omdat de website niet goed werkt, de 26e kennelijk een vanaf datum is en omdat het teveel moeite is om een mailtje te sturen dat het wat langer gaat duren of omdat het teveel moeite om direct goede informatie in een opdrachtbevestiging te zetten.
Amateurisme ten top.
Amateurisme ten top.
Na contact kan ik waarschijnlijk woensdag een t&t ontvangen, 11 augustus pre order.
Wel een beetje matig van Samsung. De 26e contact gezocht via Whatsapp en nu pas antwoord. En als reactie dat het nu afgelopen is. Ja, lekker dan.. En in de Samsung Service winkel ook nog gevraagd en die medewerker wist helemaal niks van een 50,- extra inruil actie. Dat dit alleen voor de buds gelde of online. Week daarvoor ook iemand in de winkel gesproken en die bevestigde de actie wel. Nou tot zover mijn frustratie. Ook dom van ons om te wachten tot de laatste dag... Alleen het voelt nu heel dom de watch alsnog te kopen voor de volle mep 🙈 Gelukkig zelf wel mijn Watch 4 binnen gekregen, ben benieuwd na jaren een Fitbit.
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 28-08-2021 16:30 ]
Sorry, mss niet duidelijk wat ik bedoelde, maar het ging me om de 50,- extra inruilwaarde.patrickt35 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:42:
[...]
Gewoon bestellen met studenten korting bij Samsung. 10% korting en inruil actie.
Dan lees je niet goed. Dat is ook bij studentenkorting🤣bsmpower schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:31:
[...]
Sorry, mss niet duidelijk wat ik bedoelde, maar het ging me om de 50,- extra inruilwaarde.
Nu nog steeds? Nog studenten hier met een code over 😅?patrickt35 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:35:
[...]
Dan lees je niet goed. Dat is ook bij studentenkorting🤣
Je moet zelf eventjes een student zoeken met een school e-mailbsmpower schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:40:
[...]
Nu nog steeds? Nog studenten hier met een code over 😅?
Hier 11 augustus besteld.
24 Augustes wireless charger ontvangen
26 Augustes zou pre-order verstuurd worden, niks gehoord en op de website stond ook niks.
27 Augustes contact gehad via watsapp. Website werkte even niet maar bestelling stond wel in het systeem. Zou zo verstuurd worden. Uiteindelijk laat in de avond gebeurd.
Verwachte leveringsdatum is nu 30 Augustes.
24 Augustes wireless charger ontvangen
26 Augustes zou pre-order verstuurd worden, niks gehoord en op de website stond ook niks.
27 Augustes contact gehad via watsapp. Website werkte even niet maar bestelling stond wel in het systeem. Zou zo verstuurd worden. Uiteindelijk laat in de avond gebeurd.
Verwachte leveringsdatum is nu 30 Augustes.
Ik ontving bericht dat het horloge met oplader gisteren bezorgd zou worden rond 17.30u. Hele dag op verheugd. Op tijd stond de bezorger voor de deur. Pakketje voelde licht aan, maar was wel groot genoeg voor de items. Vol spanning maakte ik het open en...... alleen de charges ontvangen! Grrrrrr😫
Geen nieuws verder over het horloge zelf. Op de site is het ook niet te vinden bij orders....Hopelijk wordt het nog wel bezorgd (of zal de pakketdienst nu blij zijn met een nieuw horloge😉)
Geen nieuws verder over het horloge zelf. Op de site is het ook niet te vinden bij orders....Hopelijk wordt het nog wel bezorgd (of zal de pakketdienst nu blij zijn met een nieuw horloge😉)
Bij mij stond in de mails heel duidelijk dat eerst alleen de wireless charger verstuurd was, en later horloge + strap.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1nkFJPE2i9uISJGBBfm1hIeZ.png?f=user_large)
Krijgen jullie deze email niet, dat er zo veel verbaast zijn over halve leveringen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/1nkFJPE2i9uISJGBBfm1hIeZ.png?f=user_large)
Krijgen jullie deze email niet, dat er zo veel verbaast zijn over halve leveringen?
Vrijdagochtend half tien een vraag gesteld op messenger (en WhatsApp) omdat de website niets liet en laat zien qua details over de bestelling. Paar minuten geleden eindelijk antwoord op messenger, het is druk maar de bestelling wordt zo snel mogelijk verstuurd. WhatsApp is nog helemaal geen reactie op gekomen.
Dan denk je er wijs aan te doen om direct bij de fabrikant te bestellen
@Dorus
Dezelfde mail over de lader heb ik inderdaad ontvangen maar in mijn opdrachtbevestiging staat bij zowel het horloge als bandje ook "PRE-ORDER Wordt verstuurd: 26 augustus 2021"
Dat staat weer niet bij de lader waarmee het allemaal een beetje vaag wordt. Aan de telefoon heb ik gehoord dat het verzenden vanaf de 26e en was er verbazing dat er geen vanaf in de bevestiging staat.
Ik heb ook een attachment (factuur) bij deze email waarop een horloge, bandje en lader staan. Nergens op de
factuur staat iets over een backorder.
Edit:
Had nog een opmerking geplaatst op messenger dat ze die drukte over zichzelf afgeroepen hebben door de slechte communicatie en daar wordt vrij vlot op gereageerd. Ze zijn overvallen door de populariteit van het horloge en daardoor zijn ze ook niet in staat geweest om klanten te melden dat het wat langer kan duren.
Dan denk je er wijs aan te doen om direct bij de fabrikant te bestellen
@Dorus
Dezelfde mail over de lader heb ik inderdaad ontvangen maar in mijn opdrachtbevestiging staat bij zowel het horloge als bandje ook "PRE-ORDER Wordt verstuurd: 26 augustus 2021"
Dat staat weer niet bij de lader waarmee het allemaal een beetje vaag wordt. Aan de telefoon heb ik gehoord dat het verzenden vanaf de 26e en was er verbazing dat er geen vanaf in de bevestiging staat.
Ik heb ook een attachment (factuur) bij deze email waarop een horloge, bandje en lader staan. Nergens op de
Edit:
Had nog een opmerking geplaatst op messenger dat ze die drukte over zichzelf afgeroepen hebben door de slechte communicatie en daar wordt vrij vlot op gereageerd. Ze zijn overvallen door de populariteit van het horloge en daardoor zijn ze ook niet in staat geweest om klanten te melden dat het wat langer kan duren.
[ Voor 62% gewijzigd door ninjazx9r98 op 29-08-2021 18:56 ]
Deze mail heb ik ook gehad, maar daar stond "Je bestelling is ontvangen. " boven. Later kreeg ik er een met "Je bestelling is onderweg!" met alleen de charger.ninjazx9r98 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:25:
@Dorus
(En nog later afgelopen vrijdag een tweede "Je bestelling is onderweg!" voor strap + watch).
Ja ik vind het ook zeer jammer dat ze hier niet even een algemene mail naar alle pre-orders over hebben gestuurd, ik heb toch ruim van de voren mijn pre-order in het systeem gezet, dat ze tijd hadden hierover te informeren. En voor mensen die pas later bestelde al helemaal: daar had gewoon op de website een later datum dan 26 Augustes kunnen worden gezet.Edit:
Al met al ben ik zelf niet ontevreden, het is in elk geval verstuurd en komt met slechts 1 weekend vertraging aan.
Die van je bestelling is onderweg heeft bij mijn dus in de mail zelf alleen de lader en als attachment een factuur met alledrie de onderdelen.Dorus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:15:
[...]
Deze mail heb ik ook gehad, maar daar stond "Je bestelling is ontvangen. " boven. Later kreeg ik er een met "Je bestelling is onderweg!" met alleen de charger.
(En nog later afgelopen vrijdag een tweede "Je bestelling is onderweg!" voor strap + watch).
De onderdelen staan ook ieder in een eigen kadertje met aantal 1 en onder ieder kadertje staat dan weer "Bezorgd via onze pakketdienst -1"
Net ontvangen in WhatsApp
Automatisch bericht: 24(+) uur zijn verstreken sinds jij jouw vraag hebt gesteld. Door de drukte zijn we nog niet aan jouw bericht toegekomen. Heb je nog steeds hulp nodig, reageer dan op dit bericht en we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
[ Voor 18% gewijzigd door ninjazx9r98 op 29-08-2021 19:38 ]
Bij mij komen lader en horloge vandaag allebei aan als het goed is, de lader in de ochtend met Dynalogic, het horloge in de avond met DHL.
Die is dit weekend nog van Eindhoven naar Brussel en vannacht van Brussel naar Amsterdam gegaan. Blijft toch ongelofelijk die routes.
Die is dit weekend nog van Eindhoven naar Brussel en vannacht van Brussel naar Amsterdam gegaan. Blijft toch ongelofelijk die routes.
Is er iemand die de galaxy watch 4 (classic) al heeft ontvangen met een bandje uit de design studio ipv het standaard bandje?
Die van mij komt als het goed is vandaag, met een leren bandje uit de design studio.RB96 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:52:
Is er iemand die de galaxy watch 4 (classic) al heeft ontvangen met een bandje uit de design studio ipv het standaard bandje?
Zojuist ontvangen, de M/L sportband heb ik.RB96 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:52:
Bij mij vrijwel hetzelfde, alleen dan via Rotterdammarcovandam schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:38:
Bij mij komen lader en horloge vandaag allebei aan als het goed is, de lader in de ochtend met Dynalogic, het horloge in de avond met DHL.
Vanwege extreme drukte kan het langer duren voor dat je een reactie krijgt, mijn excuses! De status van de bestelling staat op het controleren van de betaal gegevens. Ook met achteraf betalen is dit zo. Als dit is afgehandeld dan krijg je een track&trace code als jouw bestelling is verzonden. Ik kan helaas niet zien wanneer dit gaat zijn. ^Yentl
Nog niks bekend hier
Heb ze geholpen, 11 augustus 2100 uur betaald en 21.15 bevestiging
Nog niks bekend hier
Heb ze geholpen, 11 augustus 2100 uur betaald en 21.15 bevestiging
Nog niks gehoord over waar mijn pre-order van 17 augustus blijft maar ik heb gisteravond een nieuwe bestelling geplaatst en ik krijg zojuist de verzendbevestiging, wordt morgen geleverd.
Misschien komt het omdat ik bij mijn pre-order afwijkende bandjes had gekozen met de watch design studio en gisteren gewoon de standaard uitvoering heb besteld. Of ik krijg morgen alleen de lader haha, dat kan ook nog natuurlijk.
Misschien komt het omdat ik bij mijn pre-order afwijkende bandjes had gekozen met de watch design studio en gisteren gewoon de standaard uitvoering heb besteld. Of ik krijg morgen alleen de lader haha, dat kan ook nog natuurlijk.
Enige dat ik "hoor" is een tweede melding in WhatsApp dat er 24+ uur verstreken zijn en dat ik moet reageren als ik nog steeds hulp nodig heb. De website laat bij mijn "homepage" nog steeds 1 order zien maar erop klikken om te volgen levert een pagina op zonder informatie.
Via facebook messenger had ik meer succes, mijn order kon nog niet uitgeleverd worden en zou hopelijk deze week wel verstuurd worden. Ik verwacht hem ergens wel volgende week. Zie het niet snel gebeuren namelijk.ninjazx9r98 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:00:
Enige dat ik "hoor" is een tweede melding in WhatsApp dat er 24+ uur verstreken zijn en dat ik moet reageren als ik nog steeds hulp nodig heb. De website laat bij mijn "homepage" nog steeds 1 order zien maar erop klikken om te volgen levert een pagina op zonder informatie.
Op messenger van m'n vrouw, heb zelf geen Facebook, heb ik vrijdagochtend gevraagd hoe of wat. Zondag einde van de middag kreeg ik niet meer dan ditpluisman schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:04:
[...]
Via facebook messenger had ik meer succes, mijn order kon nog niet uitgeleverd worden en zou hopelijk deze week wel verstuurd worden. Ik verwacht hem ergens wel volgende week. Zie het niet snel gebeuren namelijk.
Antwoord gestuurd dat drukte niet zo gek is als er geen communicatie is richting je klanten. Daar komt heel snel reactie opHey ****, welkom op de chat! Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Sorry voor de late reactie, het is drukker dan normaal! Ik heb het voor je nagekeken. Je bestelling wordt zo snel mogelijk naar je verstuurd. ^****
Daar heb ik het maar bij gelaten en vanmorgen kwam dit weer uit de lucht gevallenDoor de drukte en het grote succes van de pre-order is het ons niet gelukt om de communicatie door te sturen dat het wat langer duurt. ^****
Heb ook gebeld afgelopen zaterdag en dat werkte "beter". Ze krijgen ergens deze week nieuwe voorraad maar ze zijn niet door hun voorraad heen. Als het goed is krijg ik ergens deze week een email dat een en ander verstuurd is en ik kreeg het advies om geduld te hebben.Goedemorgen ****, kan ik je nog ergens mee helpen? ^****
Ja weer contact gehad, de betalingen zijn kwijt. Als die weer gevonden zijn kunnen ze uitleveren. Wordt ticket aangemaakt en dat neemt 5 dagen in beslag om te beantwoorden
Heb afgelopen week besteld bij Coolblue. Er stond toen pre-order volgende dag bezorgd. Nu zijn we bijna 1 week verder + 3x uitgesteld. Ook vandaag.. Ik kreeg het mailtje binnen met Coolbluefiets "je pakket is er bijna". Maar nee, het is weer geannuleerd dat terwijl ze aan de telefoon 100% bevestigden dat het zou worden geleverd vandaag 1 september. Telefonisch zijn ze ook onbereikbaar (te lange wachttijden). Heeft iemand meer info over de leveringen bij Coolblue?
Mijn bestelling van eergisteravond (GW4 classic silver 42 en 46mm) is net binnengekomen dus mijn pre-order van 17 augustus kan geannuleerd worden. Het kan blijkbaar dus sneller zijn om je bestelling gewoon opnieuw te plaatsen.
Dan loop je niet mee in de actie wat betreft de duo ladermen-noemt-m-o schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:14:
Mijn bestelling van eergisteravond (GW4 classic silver 42 en 46mm) is net binnengekomen dus mijn pre-order van 17 augustus kan geannuleerd worden. Het kan blijkbaar dus sneller zijn om je bestelling gewoon opnieuw te plaatsen.
Ja maar ze zijn de betalingen kwijt. Zeggen ze tegen mij. Als ik de orde annuleer, en hun administratie is een zooitje, dan ben ik bang dat ze het niet samen kunnen koppelen en ik lang op mijn geld moet wachten.men-noemt-m-o schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:14:
Jawel die heb ik ook gekregen bij de nieuwe bestelling, de actie is denk ik verlengd er staat nu dat hij tot 02-10 loopt op de Samsung website. Achteraf gezien had je dus geen enkel voordeel door te pre-orderen, helemaal niet als je zoals ik niks geleverd hebt gekregen omdat het een zooitje was bij Samsung.patrickt35 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:47:
[...]
Dan loop je niet mee in de actie wat betreft de duo lader
Gelukkig kreeg ik hem 20 augustus al, dus denk dat ik geluk heb gehad.men-noemt-m-o schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:19:
[...]
Jawel die heb ik ook gekregen bij de nieuwe bestelling, de actie is denk ik verlengd er staat nu dat hij tot 02-10 loopt op de Samsung website. Achteraf gezien had je dus geen enkel voordeel door te pre-orderen, helemaal niet als je zoals ik niks geleverd hebt gekregen omdat het een zooitje was bij Samsung.
Hmm, had ik hier maar eerder gekeken.. Bij mij staat de status van mijn horloge nu op Verzending voorbereiden (Je bestelling is verwerkt en wordt nu klaargemaakt voor verzending. Deze bestelling kan niet meer worden gewijzigd via Mijn Account. Neem contact op met de klantenservice als je je bestelling wil annuleren.), geen idee of dat betekend dat het binnenkort verstuurd wordt of dat ze alleen maar de betaling hebben geverifieerd..
Update: Ah, net een verzendbevestiging gehad van Samsung.
Update: Ah, net een verzendbevestiging gehad van Samsung.
[ Voor 6% gewijzigd door MoonRaven op 02-09-2021 16:46 ]
De website laat zowaar voor het eerst meer informatie zien maar veel wijzer wordt ik er niet van. Bij zowel het horloge als leather strap staat:
De charger heeft ook nog de status in behandeling maar die ligt hier al sinds afgelopen zaterdag.
De chat in Messenger is gesloten door Samsung omdat er geen reactie meer kwam op de vraag of ze mij nog verder ergens mee konden helpen. Uiteraard gevolgd door een enquête hoe tevreden ik ben en hoe groot de kans is dat ik Samsung aanbeveel naar aanleiding van mijn ervaring met de helpdesk....
Prachtig dat de verschillende datums elkaar tegenspreken maar uiteindelijk heb ik nog steeds niks en weet ook nog steeds niks.PRE-ORDER Wordt verstuurd: Aug 26, 2021
In behandeling
Arrives on 25/08/2021 Bezorgd via onze pakketdienst
Verzendkosten: GRATIS
Ophalen bij:
Op zondag t/m vrijdag voor 22:59 besteld, volgende dag in huis. Wegens drukte kan de huidige levertijd 4 dagen bedragen.
De charger heeft ook nog de status in behandeling maar die ligt hier al sinds afgelopen zaterdag.
De chat in Messenger is gesloten door Samsung omdat er geen reactie meer kwam op de vraag of ze mij nog verder ergens mee konden helpen. Uiteraard gevolgd door een enquête hoe tevreden ik ben en hoe groot de kans is dat ik Samsung aanbeveel naar aanleiding van mijn ervaring met de helpdesk....
[ Voor 5% gewijzigd door ninjazx9r98 op 02-09-2021 18:38 ]
Laatste update, binnen 10 dagen verwachten ze een nieuwe zending en gaan ze uitleveren. Nog 10 dagen wachten. 1 voordeel hiervan is. Diegene die hem al hebben weten precies hoe en in te stellen. Dus geen zoekwerk voor mij meer. Het nadeel is dat mijn humeur niet te pruimen is
Pfff ik heb de Watch4 ontvangen van Samsung (rechtstreeks daar besteld) zit de draadloze lader er niet bij... Op de website staat dat je die er meteen bij krijgt (hij wordt zelfs toegevoegd aan je winkelwagentje) maar dat is dus niet zo. Leugenachtig bedrijf...
Bij Belsimpel is het anders duidelijk gezegd dat je via een actie van Samsung.com die draadloze lader erbij krijgt.
Klopt bij derde partijen gaat dat altijd zo. Als je bij Samsung rechtstreeks besteld krijg je normaal gesproken het promo item er meteen bijgeleverd en hoef je niet een paar weken te wachten.
Ik heb Samsung gebeld, er was een probleem met de voorraad. Jammer dat ze daar niet gewoon over communiceren via de mail of de website...
Ik heb Samsung gebeld, er was een probleem met de voorraad. Jammer dat ze daar niet gewoon over communiceren via de mail of de website...
[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 03-09-2021 17:20 ]
Ik neem aan dat je de Dual Wireless lader bedoelt van de actie. Die is volgens mij bij iedereen apart geleverd en ook door een andere transporteur - bij mij in ieder geval wel (Dynalogic, en de watch met DHL).EnigmaNL schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:06:
Pfff ik heb de Watch4 ontvangen van Samsung (rechtstreeks daar besteld) zit de draadloze lader er niet bij... Op de website staat dat je die er meteen bij krijgt (hij wordt zelfs toegevoegd aan je winkelwagentje) maar dat is dus niet zo. Leugenachtig bedrijf...
Kan kloppen, helaas heeft Samsung naar helemaal niets over gecommuniceerd. Niet op de site en ook niet op de mail. Erg jammer wel, eerlijk communiceren kost niets.Arjan P schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:26:
[...]
Ik neem aan dat je de Dual Wireless lader bedoelt van de actie. Die is volgens mij bij iedereen apart geleverd en ook door een andere transporteur - bij mij in ieder geval wel (Dynalogic, en de watch met DHL).
Misschien handig om je bestelnummer weg te halen.patrickt35 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:33:
Volgens de medewerker van Samsung had mijn dual lader afgelopen week hier moeten zijn, echter het is nog steeds muisstil vanuit Samsung. Volgende week maar eens bellen.
De chat is van 26 augustus.
Hier ook nog steeds geen lader ontvangen.janshuizing schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:44:
Update, nog steeds niks ontvangen
:strip_exif()/f/image/RQGyBH6zcPx40lDSbXUrx1Gb.jpg?f=fotoalbum_large)
Stel dat ik bestel op https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/registration met de code 0FL4L9F
Dan wordt de Galaxy Watch4 BT 44mm dus € 269,99 i.p.v. €299,99
Dan kan ik kiezen voor het inruilen van een Huawei Band 3 Pro, waarbij ik aangeef dat het scherm kapot is. Ik krijg dan € 0,- voor de Huawei, maar wel een extra korting van € 50,-. Het schijnt dat je de kapotte Huawei Band 3 Pro dan ook niet hoeft op te sturen, aangezien de inruilwaarde € 0,- is!
Kortom, de Galaxy Watch4 BT 44mm kost dan dus nog maar € 219,99
Als ik dat doe via de site CashbackXL.nl dan krijg ik nog een cashback van 6% over de prijs excl. BTW. Dat is dus een cashback van € 10,91. Als ik de Duo Charger dan op Marktplaats verkoop voor € 20,- dan betaal ik uiteindelijk dus € 189,08 voor de Galaxy Watch4 BT 44mm....
Lijkt me een aantrekkelijke deal!
Dan wordt de Galaxy Watch4 BT 44mm dus € 269,99 i.p.v. €299,99
Dan kan ik kiezen voor het inruilen van een Huawei Band 3 Pro, waarbij ik aangeef dat het scherm kapot is. Ik krijg dan € 0,- voor de Huawei, maar wel een extra korting van € 50,-. Het schijnt dat je de kapotte Huawei Band 3 Pro dan ook niet hoeft op te sturen, aangezien de inruilwaarde € 0,- is!
Kortom, de Galaxy Watch4 BT 44mm kost dan dus nog maar € 219,99
Als ik dat doe via de site CashbackXL.nl dan krijg ik nog een cashback van 6% over de prijs excl. BTW. Dat is dus een cashback van € 10,91. Als ik de Duo Charger dan op Marktplaats verkoop voor € 20,- dan betaal ik uiteindelijk dus € 189,08 voor de Galaxy Watch4 BT 44mm....
Lijkt me een aantrekkelijke deal!
Mazda MX-30
Fijn dat die actie nog werkt, was er eerlijk gezegd niet meer vanuit gegaan. Heb zojuist de 40mm Watch4 besteld. Tnx!
Lijkt me een foutje want met een Fitbit Versa krijg je die 50,- extra niet... Maar als het werkt met de Huawei dan is het een goeie deal 👍🏻
Zaterdag was de bestelling volgens de website verzonden. Zondag kwam de mail met tracking informatie. Tot dinsdagochtend bleef de tracking info bij DHL staan op aangemeld naar niets ontvangen. Dinsdag werd de status out for delivery, kreeg ik een SMS dat er getekend moet worden en dat je een andere locatie kunt kiezen als dat niet gaat. We zijn een paar dagen weg dus andere locatie gekozen en gisteren eind van de dag een SMS dat het opgehaald kan worden.
Had op de tracking site van DHL aangegeven dat ik alle updates per mail wil en NIET per SMS maar dat werkt kennelijk niet. Denk ook dat ze mijn nummer hebben van Samsung want kan me niet herinneren dat ik die doorgegeven heb aan DHL.
Vanmiddag maar even ophalen op de weg terug naar huis.
Had op de tracking site van DHL aangegeven dat ik alle updates per mail wil en NIET per SMS maar dat werkt kennelijk niet. Denk ook dat ze mijn nummer hebben van Samsung want kan me niet herinneren dat ik die doorgegeven heb aan DHL.
Vanmiddag maar even ophalen op de weg terug naar huis.
Update, geen horloge, geen gehoor op contactverzoek
Tsjonge, bij mij een totaal andere ervaring: gisteravond besteld (via de Samsung site) en vanochtend al geleverd.
Dat is echt belachelijk... Ik heb mijn classic 46mm ook veel later besteld en die heb ik al sinds vrijdag binnen...janshuizing schreef op woensdag 8 september 2021 @ 18:06:
Update, geen horloge, geen gehoor op contactverzoek
Update, er is contact geweest en mijn bestelling is onderweg. T&T gekregen. Vanuit België naar amsterdam. Toch niet alleen de lader vroeg ik. Nee die is nog niet verzonden zegt ze.MoonRaven schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:51:
[...]
Dat is echt belachelijk... Ik heb mijn classic 46mm ook veel later besteld en die heb ik al sinds vrijdag binnen...
ik heb via bol gepreordered en meteen op de dag dat ik hem kreeg het formulier op samsung ingevuld, bevestigingsmail gehad en daatna niks meer iemand die al wel op deze manier goedkeuring heeft gehad van samsung over de actie ?
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Nog niets gehoord verder, maar ja.... 9 weken....:-(
Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces:
We gaan je ingestuurde gegevens zo snel mogelijk controleren. Daarna laten we je weten of je aan alle actievoorwaarden voldoet.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog naar ons sturen.
Nadat alles goed is gekeurd, streven we ernaar om binnen negen weken jouw EP-P4300 te versturen naar het opgegeven adres
Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces:
We gaan je ingestuurde gegevens zo snel mogelijk controleren. Daarna laten we je weten of je aan alle actievoorwaarden voldoet.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog naar ons sturen.
Nadat alles goed is gekeurd, streven we ernaar om binnen negen weken jouw EP-P4300 te versturen naar het opgegeven adres
bedankt, dan ligt het iig niet aan mij
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Alles in Samsung gaat traag .. Ik heb een zwarte en zilveren classic 46mm gekocht in de preorder, en de zilveren gekozen. Ben al twee weken op een RMA aan het wachten om die zwarte + lader terug te sturen ... Elke keer dat ik customer service bel is het bericht "Ik kan zien dat ze er mee bezig zijn, komt goed, Nog even geduld"
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Eindelijk na 4 weken wachten de duo lader binnen, mooi dingetje laad de Watch 4 mooi op.
Horloge via Samsung besteld?haaibaa2 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:07:
Eindelijk na 4 weken wachten de duo lader binnen, mooi dingetje laad de Watch 4 mooi op.
Wanneer heb jij je watch besteld?
Ik 15 augustus.
[ Voor 4% gewijzigd door patrickt35 op 16-09-2021 20:30 ]
De 21e. Chaos daar bij Samsung. Mijn eerste bestelling deed ik ook een week eerder, en toen zat er geen lader bij mijn bestelling. Konden ze ook niet terugvinden in de computer. Daarom heb ik dus nog een bestelling gedaan, maar ook omdat ik de batterijduur van de 40 mm te kort vond, dus mijn tweede bestelling was een 44 mm.patrickt35 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:30:
[...]
Wanneer heb jij je watch besteld?
Ik 15 augustus.
Ik heb mijn classic 46 op 15 augustus besteld, echter nu is het volledige radio stilte.haaibaa2 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:53:
[...]
De 21e. Chaos daar bij Samsung. Mijn eerste bestelling deed ik ook een week eerder, en toen zat er geen lader bij mijn bestelling. Konden ze ook niet terugvinden in de computer. Daarom heb ik dus nog een bestelling gedaan, maar ook omdat ik de batterijduur van de 40 mm te kort vond, dus mijn tweede bestelling was een 44 mm.
Wanneer je een Whatsapp stuurt, krijg je een automatisch antwoord terug dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Inmiddels bijna 3 weken aan het wachten op mijn RMA .. Commentaar Samsung: "Goed dat je even aan de bel trekt. Ik kan zien dat het verzoek nog verwerkt wordt. Wanneer ze precies klaar zijn is nog onduidelijk. Wacht het nog even af" en daaraan meteen gekoppeld de opmerking "Wij hebben geen invloed op de snelheid van de afhandeling" ....wiz schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:51:
Alles in Samsung gaat traag .. Ik heb een zwarte en zilveren classic 46mm gekocht in de preorder, en de zilveren gekozen. Ben al twee weken op een RMA aan het wachten om die zwarte + lader terug te sturen ... Elke keer dat ik customer service bel is het bericht "Ik kan zien dat ze er mee bezig zijn, komt goed, Nog even geduld"
Pfff .. En nog geen idee wanneer ze de RMA geprocessed hebben. Wel de toezegging "dat" het gaat gebeuren, maar geen enkele toezegging "wanneer" ..
Ik zal nog maar even wachten op Samsung, maar als er iemand is die hem wil hebben voor de pre-order prijs met de pre-order lader erbij kun je me een PM sturen
[ Voor 16% gewijzigd door wiz op 17-09-2021 10:21 ]
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
hehe, eindelijk bericht, nu nog "maar" 6 weken wachten:
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Wireless Charger Duo t.w.v. €59,99 bij aankoop van een Galaxy Watch4 of Galaxy Watch4 Classic” met registratienummer xxxxxxxxxx is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw EP-P4300 te versturen naar het opgegeven adres.
We sturen je een bericht zodra wij deze verstuurd hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Helpdesk
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Wireless Charger Duo t.w.v. €59,99 bij aankoop van een Galaxy Watch4 of Galaxy Watch4 Classic” met registratienummer xxxxxxxxxx is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw EP-P4300 te versturen naar het opgegeven adres.
We sturen je een bericht zodra wij deze verstuurd hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Helpdesk
Wow RMA is binnen.. Maar enkel voor de lader... Die voor het horloge zelf is nog missing in action.. Gebeld vanmorgen, en de toezegging gekregen dat het binnen 24 uur geregeld zou moeten zijn.. Wat een zootje daar....wiz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:31:
[...]
Inmiddels bijna 3 weken aan het wachten op mijn RMA .. Commentaar Samsung: "Goed dat je even aan de bel trekt. Ik kan zien dat het verzoek nog verwerkt wordt. Wanneer ze precies klaar zijn is nog onduidelijk. Wacht het nog even af" en daaraan meteen gekoppeld de opmerking "Wij hebben geen invloed op de snelheid van de afhandeling" ....
Pfff .. En nog geen idee wanneer ze de RMA geprocessed hebben. Wel de toezegging "dat" het gaat gebeuren, maar geen enkele toezegging "wanneer" ..
Ik zal nog maar even wachten op Samsung, maar als er iemand is die hem wil hebben voor de pre-order prijs met de pre-order lader erbij kun je me een PM sturen
Hier gisteren ook een retour aangevraagd. Zou ongeveer drie dagen duren voordat ik er verder wat van zou horen.
Vervolg.... Oude RMA bleef maar incompleet. Gecancelled en nieuwe aangevraagd.. Vervolgens kwam de nieuwe RMA binnen.. Ook incompleet. Dit keer niet alleen de lader maar alleen het horloge... Uiteindelijk na bijna 4 weken wachten op Samsung het horloge maar verkocht aan iemand die de preorder prijs wilde betalen.. Want om na terugsturen vervolgens op Samsung te moeten wachten om mijn geld terug te krijgen is iets waar ik met deze afgelopen 4 weken marteling in gedachten niet echt een goed gevoel bij had..wiz schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:30:
[...]
Wow RMA is binnen.. Maar enkel voor de lader... Die voor het horloge zelf is nog missing in action.. Gebeld vanmorgen, en de toezegging gekregen dat het binnen 24 uur geregeld zou moeten zijn.. Wat een zootje daar....
[ Voor 25% gewijzigd door wiz op 28-09-2021 17:04 ]
Zonder verdere aankondiging stond ineens DHL voor de deur met de duo wireless charger.
Gelukkig hebben ze niet 6 weken tijd nodig gehad.
Gelukkig hebben ze niet 6 weken tijd nodig gehad.
Via WhatsApp nog wat contact gehad met Samsung. Spullen zijn intussen retour.mavical schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 07:56:
Hier gisteren ook een retour aangevraagd. Zou ongeveer drie dagen duren voordat ik er verder wat van zou horen.
Nu de 46mm classic zwart voor 310 bij bol.com met select. En de actie met 2 extra bandjes.
1 September besteld en nog steeds de duo lader niet via samsung. Bizar hoe lang dat duurt...
12 augustus besteld, 20 augustus horloge geleverd.
Vandaag is de lader bezorgd. (Eindelijk)
Vandaag is de lader bezorgd. (Eindelijk)
Pre-Blackfriday korting op de verschillende modellen bij de MM 20-30€ afhankelijk van welk model je kiest.
Twijfel zelf om nu de Watch4 Classic 46 mm Zwart voor 299€ te kopen of nog ff te wachten op nog meer "echte" black friday korting.
Twijfel zelf om nu de Watch4 Classic 46 mm Zwart voor 299€ te kopen of nog ff te wachten op nog meer "echte" black friday korting.
[ Voor 6% gewijzigd door slayerrp op 18-11-2021 22:03 ]
Watch4 Classic 46 mm is via ING shop (je moet wel klant zijn) bij Samsung te bestellen voor €269.
Ik wacht nog even op de 'echte' black friday om te kijken of er nog betere deals langskomen.
Dit is iig al een mooie aanbieding. Even kijken straks tot wanneer die geldig is en of ik dus nog een dagje kan afwachenAmersfoort schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:43:
Watch4 Classic 46 mm is via ING shop (je moet wel klant zijn) bij Samsung te bestellen voor €269.
PS4 PSN: Dazzler2120
Geldig tot 29-11, ik wacht zelf nog ff morgen af of hij nog lager gaatDazzler2120 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:31:
Ik wacht nog even op de 'echte' black friday om te kijken of er nog betere deals langskomen.
[...]
Dit is iig al een mooie aanbieding. Even kijken straks tot wanneer die geldig is en of ik dus nog een dagje kan afwachen
Zie hieronder, de Watch4 Classic (46mm) na €100,- cashback €231,91
rohitpenace schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:54:
Ik heb even te weinig tijd om de tabel te gebruiken, maar hier nog wat interessante deals vanuit amazon.de
Samsung Galaxy Watch 4 classic 46mm €231 na Samsung cashback op amazon.de
Pricewatch €299
pricewatch: Samsung Galaxy Watch4 Classic (46mm) Zwart
Ik heb de voorwaarden gescanned, ik ben niets tegengekomen over dat je woonadres in Duitsland moet zijn. Overigens geldt deze cashback ook voor andere maten en modellen, check even de voorwaarden.
De'Longhi Magnifica Volautomatisch koffiezetapparaat, zwart €246,51
Pricewatch €285,22
pricewatch: DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B Zwart
Garmin Forerunner 245 €163 (zwart is enkele euros duurder dan bordeaux)
Pricewatch €199 / €219 https://tweakers.net/smar...-245_p952354/vergelijken/
Super bedankt voor de tip, deze heb ik blijkbaar gemist op pepperhitmetomaat schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:18:
Zie hieronder, de Watch4 Classic (46mm) na €100,- cashback €231,91
[...]
Hij is vandaag nog goedkoper via ING : € 254 , Maar twijfel om die cashback actie te gebruiken waar hitmetomaat mee kwam. voor €335 - €100 = 235€slayerrp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:38:
[...]
Geldig tot 29-11, ik wacht zelf nog ff morgen af of hij nog lager gaat
Hm ik ga wss voor de ING optie, puur omdat ik het niet zo heb op Amazon, op zich, die 2 tientjes t.o.v. een cashback vind ik acceptabelslayerrp schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:17:
[...]
Hij is vandaag nog goedkoper via ING : € 254 , Maar twijfel om die cashback actie te gebruiken waar hitmetomaat mee kwam. voor €335 - €100 = 235€
Dat is ook een beetje mijn onderbuik gevoel, hoeveel mogelijke ellende is 19€ waardDazzler2120 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:19:
[...]
Hm ik ga wss voor de ING optie, puur omdat ik het niet zo heb op Amazon, op zich, die 2 tientjes t.o.v. een cashback vind ik acceptabel
Ik heb iig via de ING-actie de GW4 classic 46mm gehaald, vrijdag besteld, zondag geleverd.
Ging lekker snel in ieder geval! Nu eens even alle opties door krijgen
Ging lekker snel in ieder geval! Nu eens even alle opties door krijgen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/
Met code 9XJ8L4J
De prijzen zijn als volgt:
Watch 4 - 40mm - €136
Watch 4 - 44mm - €144
Classic 4 - 42mm - €187
Classic 4 - 46mm - €206
Edit: Samsung heeft de actie net aangepast...
Nu zijn dit de prijzen:
Watch 4 - 40mm - €177 (227-50)
Watch 4 - 44mm - €192 (242-50)
Classic 4 - 42mm - €214 (264-50)
Classic 4 - 46mm - €234 (284-50)
Nog steeds ver onder de prijzen van de pricewatch.
Zojuist de Classic 4 46m besteld voor €204
Met code 9XJ8L4J
Watch 4 - 40mm - €136
Watch 4 - 44mm - €144
Classic 4 - 42mm - €187
Classic 4 - 46mm - €206
Edit: Samsung heeft de actie net aangepast...
Nu zijn dit de prijzen:
Watch 4 - 40mm - €177 (227-50)
Watch 4 - 44mm - €192 (242-50)
Classic 4 - 42mm - €214 (264-50)
Classic 4 - 46mm - €234 (284-50)
Nog steeds ver onder de prijzen van de pricewatch.
Zojuist de Classic 4 46m besteld voor €204
[ Voor 34% gewijzigd door BLRacing op 30-11-2021 11:40 . Reden: Prijsaanpassing ]
Gisteren besteld voor €254. Net te laat met annuleren. Ik denk ik weiger hem aan de deur en bestel een nieuwe. Bij het afekenen ging er iets fout en werd de prijs €234 ipv €204BLRacing schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:01:
https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/
Met code 9XJ8L4J
Watch 4 - 40mm - €136
Watch 4 - 44mm - €144
Classic 4 - 42mm - €187
Classic 4 - 46mm - €206
Zojuist de Classic 4 46mm besteld voor €204

Denk dat ik hem morgen gewoon accepteer en geen nieuwe order plaats...
n.v.t
[ Voor 92% gewijzigd door Amaze86 op 30-11-2021 12:09 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
ieamand had de watch 5 pro besteld voor rond de 350?
inc vip korting... hoe kom je aan deze korting?
Ik had wel verwacht dat de 4 nog wat goedkoper zou worden nu de 5 er is maar hij is (bij Samsung zelf tenminste) juist duurder geworden....
Je kan hem kopen als je belt/appt naar Samsung, dan krijg je een link met een loyaliteit code, dan is de pro5 voor 350...Aggressor schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:42:
ieamand had de watch 5 pro besteld voor rond de 350?
Er zou dan ook nog een extra VIP korting zijn, zou een aparte mail zijn.. maar daar weet ik het fijne nog niet van... Ik weet niet hoe deze code eruit ziet? Wellicht 1 die je dan nog eens kan toepassen in de winkelwagen?
Iemand meer info over deze extra VIP code?