Aankoop advies: Zoek een beeldscherm voor Mac mini M1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:07
Beste,

Recent ben ik overgestapt van een windows gaming pc naar een Mac mini m1. Erg tevreden over maar zoek nog een mooi beeldscherm om de setup af te maken.

Ik heb al een en ander lopen zoeken en komt eigelijk op het onderstaande beeldscherm uit.

pricewatch: LG 34WN700 Zwart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9UONoR_ZxeXufWJvX1xytXhxRw=/fit-in/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/i/2003835244.jpeg?f=imagegallery

Ik ga voor deze variant omdat die aan de muur komt te hangen en ik de usb niet nodig heb. Voornamelijk doe ik browsen, studie en misschien beetje programmeren in de toekomst.

Nu de vraag is of er al iemand is die dit beeldscherm (Of soort gelijk) heeft in combinatie met een Mac mini m1 en hoe dit bevalt. Of iemand nog een goed alternatief weet in dezelfde prijsklasse en met vergelijkbare specificaties.

Met vriendelijke groet,
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 10:47
bewust de lg gekozen? of ben je ook gebonden aan een bepaald budget?
In de basis zou je elk scherm kunnen gebruiken, vooral waarvoor je de mac gaat gebruiken (studie/browsen).

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@TechFox Heb je dit topic al doorgenomen?

Staan wat ervaringen in over ultrawides [Mac Mini (M1) (2020)] Ervaringen & Discussie

[ Voor 34% gewijzigd door Greatsword op 16-08-2021 12:50 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
Zal eens kijken vanavond tnx :)
koentjuh1987 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:44:
bewust de lg gekozen? of ben je ook gebonden aan een bepaald budget?
In de basis zou je elk scherm kunnen gebruiken, vooral waarvoor je de mac gaat gebruiken (studie/browsen).
Nee ik heb geen budget maar ik vind 350 wel een mooie prijs om uit te geven aan een scherm. Daarbij is het wel een wens dat scherm een moderne look heeft met dunne randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 10:47
er zijn namelijk meer schermen met dunne randen. Maar nu heb je bewust voor een 34 inch breedbeeld gekozen. Wat voor bepaalde werkzaamheden zeer handig kan zijn... zeker als je twee venster naast elkaar wil gebruiken. Maar er is nog zoveel meer..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
Klopt ik bewust voor een widescreen gekozen zodat ik 2 of meer schermen naast elkaar open kan zetten.

Heb veel opties overwogen. Ook via Pricewatch van tweakers maar kwa specs en prijs kwam deze als een van de beste naar voren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TechFox
Topic mag voorzien worden van een slotje. Een scherm is inmiddels gekocht en advies is dan niet meer nodig.

Bedankt voor het gegeven advies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frenkied
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-05 17:51
en wat heb je gekocht jeroen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TechFox
ik ben voor de LG34WN700 gegaan en bevalt prima. Had al vrij veel reviews gekeken en veel schermen vergeleken. Deze kwam prijstechnisch best naar voren.
Pagina: 1