Was ook mijn gedacht, in de winkel met de flip 3 bezig geweest en daarnaast met oa een Oneplus 9 Pro en S21+ en Xiaomi 11T Pro maar die laatste 3 waren gewoon weer een grote ''glass slab'' en dat ben ik ondertussen wel een beetje beu om nog eens 2 jaar mee te zitten.
Flip 3 voelde premium en deftig, foto's neem ik redelijk weinig maar nu niet alsof de flip 3 camera's heeft die total crap zijn, van wat ik heb gezien valt het nog reuze mee voor gewone kiekjes.
Batterij zal wel aanpassen worden ( ik kom van een iPhone met 5u30 tot 6u30 SOT ) maar in combo met het outer display op de flip 3 waar ik kan zien wat er aandacht nodig heeft en dat je hem moet open klappen om iets gedaan te krijgen hoop ik dat het me ook wat van mijn onnodig web browsen en Insta reels af helpt waar ik naar grijp op momenten
Eigenlijk buiten soms wat Waze en muziek in de auto en dan antwoorden op berichten doe ik niet echt bijster veel op mijn telefoon, wat forums lezen en reels bekijken is al meer uit gewoonte dan uit noodzakelijkheid.
Mijne is vandaag aangekomen en mijn Ringke slim case van Amazon ook, Zaterdag eens bezig houden met unboxen en van mijn iPhone over zetten