Als ik hem voor 325e op marktplaats verkoop doe ik dat 10x liever..schumi1986 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:15:
[...]
Ik zou toch een berichtje naar Samsung of de website waar je hem gekocht hebt sturen. Je hoort gewoon 200 extra inruil te krijgen
Die 200 is afhankelijk van je telefoon. de s10+ hoort daar niet bijschumi1986 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:15:
[...]
Ik zou toch een berichtje naar Samsung of de website waar je hem gekocht hebt sturen. Je hoort gewoon 200 extra inruil te krijgen
En denk je dat ze ook voor die prijs verkocht worden? Maar succes met de verkoop.Clipstra schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Nou ik weet niet, maar ik zie ze, in mijn regio, te koop staan voor 300 tot 380. Dat is nog steeds fors meer. En zelfs met 200e extra korting niet veel meer, maar wel veel meer gedoe..
Om exact te zijn de actie is "tot 200e inruilwaarde" - dus het hangt van je toestel af.Clipstra schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 13:09:
[...]Overigens vind ik de inruilkorting echt een lachertje; 130 voor mijn s10+. En ik zou 200e extra krijgen, maar er komt maar 100e te staan. Dus dat wordt marktplaats 😀
Elke webshop die met de actie doet heeft ook een link naar de voorwaarden met een tabelletje wat je kan verwachten te krijgen voor je oude toestel.
Hier bijvoorbeeld die van Coolblue.
Bij Coolblue zou je er iig 125,- euro voor krijgen.
Een Samsung S10e is natuurlijk een toestel uit begin 2019, smartphones gaan hard. Elk jaar nieuwe modellen, we zitten bijna op de S21. Android toestellen, hoe luxe, premium en hoeveel technologisch gezien beter dan een iPhone ze ook mogen zijn. Ze zullen nooit hun waarde zo goed behouden als een Apple device. 125 euro vind ik goed te doen dan voor "no gezeik" - ik denk echt dat je er niet meer als 175 euro voor kan vangen 2e hands. Want als je in de markt bent voor iets dat 2,5 jaar oud is kwa laptops en/of mobiele telefoons zou je ook rekening moeten houden met wat extra erbovenop voor de vervanging van de accu wil je het toestel nog 2-3 jaar gebruiken.
Ik had verkeerd gekeken, 200e stond bij de Note 10+bvbal79 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Die 200 is afhankelijk van je telefoon. de s10+ hoort daar niet bij
Komt goed, bedankt.bvbal79 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:03:
[...]
En denk je dat ze ook voor die prijs verkocht worden? Maar succes met de verkoop.
Ik heb vandaag de Flip 3 vastgehad in store. Verdekke, wel een tof ding seg! Vooral die zwarte zag er goed uit. Probleem is dat mijn iPhone X het nog super goed doet… 😂 Maar dit lijkt wel een oplossing voor mij. Altijd een groot scherm maar geen groot toestel willen hebben. Die vouw in het scherm is alvast een non issue.
Ik heb mij er al overheen gezet maar mijn vriendin is nu enthousiast. Die zit wat minder op haar telefoon en dan nog licht gebruik. Dus qua batterij duur en SOT geen probleem en de compactheid spreekt haar het meeste aan. Nu wil ze morgen dus de telefoon gaan bekijken in de winkel...Antigo schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:34:
Ik heb vandaag de Flip 3 vastgehad in store. Verdekke, wel een tof ding seg! Vooral die zwarte zag er goed uit. Probleem is dat mijn iPhone X het nog super goed doet… 😂 Maar dit lijkt wel een oplossing voor mij. Altijd een groot scherm maar geen groot toestel willen hebben. Die vouw in het scherm is alvast een non issue.
Ben alleen bang voor haar qua foto's, als ik de reviews mag geloven is het "mediocre", maar heb nog te weinig echte kritische beelden kunnen vinden.
Ps. De mobiel.nl optie is nog steeds de beste?
Mr Mobile heeft een review gedaan over de Flip 3.
Wat batterij leven betreft, komt ie een zware dag door met 10-15 % over. Aldus Mr Mobile.
Nou, prima toch? Ook al had je een toestel waarbij je 40% over had aan het einde v.d dag. Zou je hem toch aan de lader moeten hangen want de dag erna red je dan toch niet, dat is geen 2 dagen batterij.
Ik hoor mensen al zeggen "Ja maar als je het dan heel licht gebruikt heb je wel een 2 dagen batterij met een toestel dat 40% over houd op een zware dag" - prima, maar ik heb een powerbank met Power Delivery die in het muntvakje van m`n broek past, dus dat merk ik nieteens in welke tas dan ook. Geen probleem voor me mocht ik 2 dagen zonder stopcontact zitten.
Ik snap de commentaar over de camera's niet. Als ik die sample foto's en video's bekijk in z`n review zijn dat gewoon goede foto's. waar men zo negatief over is. Kan prima mee met de S21 en iPhone 12.
Enfin, niemand lopen gamen op een Flip 3 tot zover ? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Wat batterij leven betreft, komt ie een zware dag door met 10-15 % over. Aldus Mr Mobile.
Nou, prima toch? Ook al had je een toestel waarbij je 40% over had aan het einde v.d dag. Zou je hem toch aan de lader moeten hangen want de dag erna red je dan toch niet, dat is geen 2 dagen batterij.
Ik hoor mensen al zeggen "Ja maar als je het dan heel licht gebruikt heb je wel een 2 dagen batterij met een toestel dat 40% over houd op een zware dag" - prima, maar ik heb een powerbank met Power Delivery die in het muntvakje van m`n broek past, dus dat merk ik nieteens in welke tas dan ook. Geen probleem voor me mocht ik 2 dagen zonder stopcontact zitten.
Ik snap de commentaar over de camera's niet. Als ik die sample foto's en video's bekijk in z`n review zijn dat gewoon goede foto's. waar men zo negatief over is. Kan prima mee met de S21 en iPhone 12.
Enfin, niemand lopen gamen op een Flip 3 tot zover ? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
[ Voor 25% gewijzigd door lithiumangel op 21-08-2021 23:11 ]
Mind if I ask welke powerbank dat is?lithiumangel schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:06:
[YouTube: Samsung Galaxy Z Flip 3 Review: Love At Third Flip]
Hele goede review. Er zijn echt wel compromissen gemaakt, maar die accepteer ik. Daar kiezen we toch voor?lithiumangel schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:06:
P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024
Bedankt voor de tip over de mini powerbank, dit trekt mij waarschijnlijk over de streep. Ik twijfel al een week over de aanschaf van de Flip 3. Thuis en op het werk kun je altijd tussendoor opladen maar bij een dagje uit gaat de Flip 3 het moeilijk krijgen. Ik wacht nog wat bevindingen af hier en beslis aankomende woensdag. Ik heb nu een Samsung S10+lithiumangel schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:06:
Iemand Samsung Pay al aan de praat gekregen? Ik krijg een Duitse melding.
Straks eens kijken of de ING app wel werkt met mobiel betalen.
Zo, mijn Samsung Galaxy Z Flip 3 is gisteren ook geleverd. Had ook een inruil geregistreerd (aankoop via Samsung.nl). Kreeg gisteren-avond ook een email van L8P (Buyback.be) om de inruil af te handelen. Zag alleen zo gauw nergens een vermelding van de extra inruilwaarde; had begrepen dat er een 100eu extra inruilwaarde wordt gegeven. Uit de actievoorwaarden:
Extra inruilwaarde berekenen: Pre-order je nieuwe Samsung Galaxy Z Fold3 | Z Flip3 5G binnen de actieperiode en bevestig de inruil van een oude smartphone om 100€ extra inruilwaarde te ontvangen
Is er iemand die kan bevestigen of er een vermelding is van de extra inruilwaarde in de email communicatie van L8P/Buyback? Of gaat dat volledig onafhankelijk via Samsung? Wederom uit de actievoorwaarden:
Betaling Inruilwaarde: Samsung streeft ernaar de inruilwaarde binnen 9 weken na ontvangst van de oude smartphone, en een volledige en geldige registratie, over te maken op je bankrekening.
Anders morgen Samsung maar eens bellen voor het volledige verhaal, maar ben benieuwd of er mede-tweakers zijn waarvoor dit ook niet helemaal duidelijk is.
Extra inruilwaarde berekenen: Pre-order je nieuwe Samsung Galaxy Z Fold3 | Z Flip3 5G binnen de actieperiode en bevestig de inruil van een oude smartphone om 100€ extra inruilwaarde te ontvangen
Is er iemand die kan bevestigen of er een vermelding is van de extra inruilwaarde in de email communicatie van L8P/Buyback? Of gaat dat volledig onafhankelijk via Samsung? Wederom uit de actievoorwaarden:
Betaling Inruilwaarde: Samsung streeft ernaar de inruilwaarde binnen 9 weken na ontvangst van de oude smartphone, en een volledige en geldige registratie, over te maken op je bankrekening.
Anders morgen Samsung maar eens bellen voor het volledige verhaal, maar ben benieuwd of er mede-tweakers zijn waarvoor dit ook niet helemaal duidelijk is.
Samsung Pay is niet beschikbaar in Nederland helaas.dedominee schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:00:
Iemand Samsung Pay al aan de praat gekregen? Ik krijg een Duitse melding.
Ah oke. Zou ook niet zo snel weten wat er anders / beter aan is dan aan betalen via NFC met de ING app, maar was even benieuwd.
Ik heb gisteren mijn Z flip 3 ontvangen en tot nu toe heb ik niet veel te klagen, de batterij is een dingetje maar hij doet wat hij doen moet. Zelf heb ik de telefoon via t-mobile besteld (zonder inruilvoorwaarde) maar wat je wel kan doen om jezelf gerust te stellen, is via samsung 1jaar gratis samsung care aanvragen. (ligt er natuurlijk aan als de winkel dat promotie ook aanbiedt) website: https://bit.ly/3ijstgZ
Het overzetten van Android naar Android zou ik het beste doen via kabel (gaat stuk sneller en je behoudt alle foto's ook op je nieuwe telefoon) wel zou ik zeggen download samsung switch op je oude telefoon.
Het overzetten van Android naar Android zou ik het beste doen via kabel (gaat stuk sneller en je behoudt alle foto's ook op je nieuwe telefoon) wel zou ik zeggen download samsung switch op je oude telefoon.
die extra korting wordt direct verrekend...check je factuur even daar heb ik de 100 euro gelijk in mindering gekregen. ik vraag me af of ze nu controleren of je telefoon daadwerkelijk inlevert.Ahoud schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:33:
Zo, mijn Samsung Galaxy Z Flip 3 is gisteren ook geleverd. Had ook een inruil geregistreerd (aankoop via Samsung.nl). Kreeg gisteren-avond ook een email van L8P (Buyback.be) om de inruil af te handelen. Zag alleen zo gauw nergens een vermelding van de extra inruilwaarde; had begrepen dat er een 100eu extra inruilwaarde wordt gegeven. Uit de actievoorwaarden:
zonder kabel behoud je foto's ookFMiranti schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:17:
Ik heb gisteren mijn Z flip 3 ontvangen en tot nu toe heb ik niet veel te klagen, de batterij is een dingetje maar hij doet wat hij doen moet. Zelf heb ik de telefoon via t-mobile besteld (zonder inruilvoorwaarde) maar wat je wel kan doen om jezelf gerust te stellen, is via samsung 1jaar gratis samsung care aanvragen. (ligt er natuurlijk aan als de winkel dat promotie ook aanbiedt) website: https://bit.ly/3ijstgZ
Hoe doe je dit? ik kan nergens iets vinden.Clipstra schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 13:09:
[...]
Dat is me inmiddels gelukt (teminste het proces is goed verlopen/doorlopen), dus ik ben benieuwd.
Bij een dagje uit heb je je telefoon toch niet constant in je handen?domainator schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:09:
[...]
Bedankt voor de tip over de mini powerbank, dit trekt mij waarschijnlijk over de streep. Ik twijfel al een week over de aanschaf van de Flip 3. Thuis en op het werk kun je altijd tussendoor opladen maar bij een dagje uit gaat de Flip 3 het moeilijk krijgen. Ik wacht nog wat bevindingen af hier en beslis aankomende woensdag. Ik heb nu een Samsung S10+
Ik gebruik mijn telefoon redelijk veel aangezien ik niks anders meer heb, geen pc of tablet dus doe alles op mijn telefoon. Maar ik heb met de flip 5g ook nooit met een lege telefoon gezeten.
Soort range anxiety voor telefoons?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je hoeft je telefoon niet constant in je handen te houden om een lege batterij te hebben aan het einde v.d. dag.Flagg schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:34:
[...]
Bij een dagje uit heb je je telefoon toch niet constant in je handen?
Veel GPS tracking/GPS navigatie. Je telefoon als hotspot gebruiken , simpelweg leven in een achterhoek gebied van NL waar je dekking super slecht is en je batterij gewoon verdampt om een signaal in stand te houden. etc. etc.
[ Voor 16% gewijzigd door lithiumangel op 22-08-2021 22:29 ]
Okay wist niet dat er nog telefoons bestonden die in stand-by geen dag vol kunnen houden...lithiumangel schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:28:
[...]
Je hoeft je telefoon niet constant in je handen te houden om een lege batterij te hebben aan het einde v.d. dag.
Veel GPS tracking/GPS navigatie. Je telefoon als hotspot gebruiken , simpelweg leven in een achterhoek gebied van NL waar je dekking super slecht is en je batterij gewoon verdampt om een signaal in stand te houden. etc. etc.
Maar dat ligt dan niet aan de telefoon lijkt me maar aan de omstandigheden en die zullen dan voor zo'n beetje alle telefoons gelden.
Maar ik zal nuanceren, is nodig blijkbaar.
Mocht je nu regelmatig een bijna lege telefoon hebben met een 4500mah accu terwijl je hem nauwelijks gebruikt hebt dan zal de flip 3 met een 3300mah accu het geen dag volhouden vermoed ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 22-08-2021 22:58 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zware dag zegt hij niet, hij zegt “15 tot 20% left on a 14 hour day by bedtime, not terrible but still not great”, daaraan voegt hij nog toe dat hij op 18 hour days normaal wel 30% over heeft voor “most phones”.lithiumangel schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:06:
14 uur in een dag is best wel weinig ook, gaat je wekker om 07:30 dan is de pret dus op rond 22:00/22:30 en dan moet de batterij degradatie ook nog toe slaan.
Wilde er eentje voor mijn vrouw kopen maar dat laat ik hierdoor toch even schieten, eerst maar eens wat “long term reviews” afwachten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gewoon via de Samsung site (promotie)bvbal79 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:32:
[...]
Hoe doe je dit? ik kan nergens iets vinden.
Ik zit nog te twijfelen.
er zijn voor mij drie punten waar ik mee zit:
1) Toch de batterij.
Ben geen "power" user. Maar toch ook wel vaak onderweg. En dan is het GPS, Apps, mailverkeer, Teams e.d.
En dan kan het soms toch ook hard gaan. Nu hoef ik me echt geen zorgen te maken met de OP8 Pro die ik nu heb. Maar wil als het kan wel tussentijds opladen voorkomen.
Op kantoor is dat nog niet een issue. Maar onderweg zit ik daar niet op te wachten.
2) De vouw. lees overal dat je er aan went en dat je het niet meer opmerk.
Zelf zie ik dat soort dingen juist wel. En ik vraag me af of het nog niet gaat ergeren.
Moet zo'n flip phone nog even live zien. Maar er een uur mee spelen is wat anders dan een week echt gebruiken of je er aan went of niet.
3) Vandaag weer begonnen met werk.
En dan merk ik dat de telefoon toch best vaak gebruikt wordt. Inloggen. MFA accepteren. Etc.
(deze zou ik nog zonder de extra biometerie kunnen bevestigen dan kan het ook via de smartwatch.
Maar dat is weer minder veilig.
En vraag me dan af hoe vaak hij dan toch niet overdag open ligt. En dat het alleen handig is voor in de broek.
voor nu houdt ik de reviews en gebruikerservaringen hier wel even in de gaten om te kijken of ik de overstap maak.
1) Toch de batterij.
Ben geen "power" user. Maar toch ook wel vaak onderweg. En dan is het GPS, Apps, mailverkeer, Teams e.d.
En dan kan het soms toch ook hard gaan. Nu hoef ik me echt geen zorgen te maken met de OP8 Pro die ik nu heb. Maar wil als het kan wel tussentijds opladen voorkomen.
Op kantoor is dat nog niet een issue. Maar onderweg zit ik daar niet op te wachten.
Zelf zie ik dat soort dingen juist wel. En ik vraag me af of het nog niet gaat ergeren.
Moet zo'n flip phone nog even live zien. Maar er een uur mee spelen is wat anders dan een week echt gebruiken of je er aan went of niet.
En dan merk ik dat de telefoon toch best vaak gebruikt wordt. Inloggen. MFA accepteren. Etc.
(deze zou ik nog zonder de extra biometerie kunnen bevestigen dan kan het ook via de smartwatch.
En vraag me dan af hoe vaak hij dan toch niet overdag open ligt. En dat het alleen handig is voor in de broek.
voor nu houdt ik de reviews en gebruikerservaringen hier wel even in de gaten om te kijken of ik de overstap maak.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb 'm vorige week woensdag besteld en netjes de orderbevestiging gekregen, maar de bedanktpagina na de bestelling was er niet, dat was een lege winkelwagen.
Op samsung.nl staan de orderdetails niet in m'n profiel. Ik zie daar wel in het mijn-deel 'volg mijn bestelling" staan met een 1 erachter, maar doorklikken levert geen details op, ook niet in een adblockvrije browser. Dus had al even een chat geopend en er wordt gezegd dat ze een nieuw bestelsysteem hebben en dat er daarom wat issues zijn. Mijn bestelling konden ze wel 'zien'. Geeft me alleen niet echt vertrouwen. Ben je zo'n groot bedrijf en heb je door wat javascript errors een kapotte backend...
Als ik 'm nou vrijdag maar krijg, want zaterdag om 06:00 gaan we met vakantie. Goede timing zegmaar...
Op samsung.nl staan de orderdetails niet in m'n profiel. Ik zie daar wel in het mijn-deel 'volg mijn bestelling" staan met een 1 erachter, maar doorklikken levert geen details op, ook niet in een adblockvrije browser. Dus had al even een chat geopend en er wordt gezegd dat ze een nieuw bestelsysteem hebben en dat er daarom wat issues zijn. Mijn bestelling konden ze wel 'zien'. Geeft me alleen niet echt vertrouwen. Ben je zo'n groot bedrijf en heb je door wat javascript errors een kapotte backend...
Als ik 'm nou vrijdag maar krijg, want zaterdag om 06:00 gaan we met vakantie. Goede timing zegmaar...

Wellicht kan ik je over de streep helpen :-)DarkSide schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:50:
Ik zit nog te twijfelen.
1) Toch de batterij.
1) tsja idd als je hem de hele dag gebruikt kan het een issue zijn, maar als je veel onderweg bent, zoals je zelf zegt, kun je hem onderweg toch ook even oplade? Dan moet het geen probleem zijn. Voor mijn gevoel doe ik langer met een acculading dan mijn oude S10+. Met name in standby verbruikt hij veel minder (mijn S10+ verbruikte toch wel zo'n 10%-12% in de nacht, de Flip 3 max 3%). Wellicht helpt het dat ik het scherm op 60hz heb staan en Always on, uit heb staan (alleen s'nachts, zodat ik weet hoe laat het is).
2) je ziet het echt veel minder dan je het voelt. Enig is dat het wel wat gladder is dan een anders scherm. Hier kom je denk ik echt wel overheen :-)
3) ja het is nou eenmaal niks minder of meer dan een gewone telefoon (op papier mindere specs), het voordeel is dus inderdaad alleen het compacte in de broek en de eventuele extra functies, die nog beperkt zijn (maar wel leuk) als je hem in de openstaande modus hebt staan. Daarnaast is het natuurlijk wel een leuke gagdet, weer wat anders dan normaal (al is het nieuwe daar na 3 maanden denk ik ook wel vanaf als het voor iedereen niet "nieuw" meer is. Maar nogmaals verder is het gewoon een mobiel..
Succes met je keuze..
Als je onderweg bent, met de wagen of ander vervoer? Als je met de wagen bent kan tussentijds opladen toch niet zo een issue zijn?DarkSide schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:50:
Ik zit nog te twijfelen.
1) Toch de batterij.
Heb gisteren de 256GB crème besteld op samsung met een kortingscode van het werk van mijn vrouw.
Zou donderdag of vrijdag bezorgd worden, gisteravond al een dynalogic melding dat het vandaag bezorgd zou worden, dacht jaja vooraanmelding.... net bezorgd! ga de doos nu openmaken
Zou donderdag of vrijdag bezorgd worden, gisteravond al een dynalogic melding dat het vandaag bezorgd zou worden, dacht jaja vooraanmelding.... net bezorgd! ga de doos nu openmaken

[ Voor 9% gewijzigd door fast-server op 23-08-2021 15:17 . Reden: Pic added ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Gisteren een Galaxy Z Flip3 gekocht bij de Samsung Store in Utrecht, ben helemaal blij met het toestel!
Zijn er hier mensen die hun Samsung Care+ al hebben kunnen activeren via de site? Als ik mijn IMEI intoets, staat Nederland niet in het lijstje met landen waaruit je kunt kiezen.
Zijn er hier mensen die hun Samsung Care+ al hebben kunnen activeren via de site? Als ik mijn IMEI intoets, staat Nederland niet in het lijstje met landen waaruit je kunt kiezen.
Vreemd, ik heb geen enkel probleem gehad. Ik heb hem via Belsimpel.nl.Jeffrey87 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:42:
Gisteren een Galaxy Z Flip3 gekocht bij de Samsung Store in Utrecht, ben helemaal blij met het toestel!
Hier hetzelfde alleen via de online store. Ik heb de vraag nu bij Samsung uit staan.Jeffrey87 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:42:
Grr, mijne op de dag van de Pre-Order besteld en nog steeds niks gehoord van Samsung. Hun website schijnt ook een bug te hebben (zegt de helpdesk) dus kan ook mijn orderstatus niet inzien. Ik heb de 256 Groen besteld en heb eigenlijk ook wel gewoon zin om ermee te gaan spelen. In ieder geval goed om te lezen dat mensen (op de compromissen na) tevreden zijn.
Ik heb trouwens een Vodafone Duo sim erbij besteld, kun je twee toestellen met hetzelfde nummer gebruiken (niet tegelijk) maar dt leek me wel handig
Ik heb trouwens een Vodafone Duo sim erbij besteld, kun je twee toestellen met hetzelfde nummer gebruiken (niet tegelijk) maar dt leek me wel handig
Always happy
Ik heb exact dezelfde telefoon besteld, afgelopen woensdag, ook nog niks qua status updates. En idd zelfde verhaal van de helpdesk. Mogelijk dat het aan die uitvoering ligt?jbvanvliet schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:06:
Grr, mijne op de dag van de Pre-Order besteld en nog steeds niks gehoord van Samsung. Hun website schijnt ook een bug te hebben (zegt de helpdesk) dus kan ook mijn orderstatus niet inzien. Ik heb de 256 Groen besteld en heb eigenlijk ook wel gewoon zin om ermee te gaan spelen. In ieder geval goed om te lezen dat mensen (op de compromissen na) tevreden zijn.
3550mah hier, zware gebruiker en ik hou het 1 a 1.5 dag vol op huidige telefoon.Flagg schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Mocht je nu regelmatig een bijna lege telefoon hebben met een 4500mah accu terwijl je hem nauwelijks gebruikt hebt dan zal de flip 3 met een 3300mah accu het geen dag volhouden vermoed ik.
Echter Snapdragon 855 gaat beter met de accu om tijdens gebruik dan de 888, als de Flip 3 de 870 had zou ik mij niet zo druk over maken, met de 888 wel.
Aan de andere kant, vrijwel elke telefoon met 888 heeft matige accu duur, die chip gebruikt te veel stroom.
Ik was aan het twijfelen tussen een nieuwe Z Flip 3 (nieuwste model met garantie) of een jong gebruikte (en uiteraard goedkopere) Z Flip 5G.
Ik heb inmiddels op MP 2 verkopers van Z Flip 5G's benaderd en beide toestellen hadden in meer of mindere mate last van horizontale scheurtjes in het scherm ter hoogte van het scharnier.
Volgens mij is er aan de schermtechniek niets veranderd met de komst van de Z Flip 3 en ga ik denk toch nog maar wachten op wat meer langere duur ervaringen met de 3...
Ik heb inmiddels op MP 2 verkopers van Z Flip 5G's benaderd en beide toestellen hadden in meer of mindere mate last van horizontale scheurtjes in het scherm ter hoogte van het scharnier.
Volgens mij is er aan de schermtechniek niets veranderd met de komst van de Z Flip 3 en ga ik denk toch nog maar wachten op wat meer langere duur ervaringen met de 3...
Is het iemand al gelukt om NFC betalingen te doen met de telefoon ingeklapt? Ik moet hem met de ING app open klappen lijkt wel.
Klein irritatie puntje.
Klein irritatie puntje.
Ik heb het wel nagevraagd, en zal dus snel een antwoord krijgen. (ik heb namelijk ook ING) maar als het lukt zou het geweldig zijn.dedominee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:07:
Is het iemand al gelukt om NFC betalingen te doen met de telefoon ingeklapt? Ik moet hem met de ING app open klappen lijkt wel.
Klein irritatie puntje.
Mijn handen jeuken om er eentje te bestellen, maar twijfel toch nog...
Zijn er al ervaringen betreft batterij verbruik? Lukt het om een hele dag met redelijke verbruik door te komen?
Ik hoop dat het beeldscherm wel veel beter is dan de eerdere flips modellen. Lees toch hier en daar haarscheurtjes problemen.
Zijn de foto's par iPhone 11/12 modellen?
Zijn er al ervaringen betreft batterij verbruik? Lukt het om een hele dag met redelijke verbruik door te komen?
Ik hoop dat het beeldscherm wel veel beter is dan de eerdere flips modellen. Lees toch hier en daar haarscheurtjes problemen.
[ Voor 0% gewijzigd door jamesbond007uk op 24-08-2021 12:46 . Reden: Typo ]
Jamesbond007uk
Ik kan inmiddels vertellen dat het batterij verbruik (veel) beter is dan mijn S10+. Dit komt in mijn ogen doordat hij (veel) minder verbruikt in standby stand. Ik ben niet zo'n heavy user, dat ik de hele dag bel, spelletjes speel etc. Ik ben doe hier en daar wat appjes, besteed zeg 3 uur per dag aan scherm tijd mbt internet, domotica (muziek, lampen bedienen) etc. En ik zit de afgelopen 2 dagen dan nog op 30%, terwijl dit bij de S10+ onder de 15% is.jamesbond007uk schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:45:
Mijn handen jeuken om er eentje te bestellen, maar twijfel toch nog...
Ik kan dus niks zeggen over het verbruik bij heavy use. Maar voor mij is het in ieder geval een verbetering!
op welk moment zit jij dan op 30%?Clipstra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:57:
[...]
Ik kan inmiddels vertellen dat het batterij verbruik (veel) beter is dan mijn S10+. Dit komt in mijn ogen doordat hij (veel) minder verbruikt in standby stand. Ik ben niet zo'n heavy user, dat ik de hele dag bel, spelletjes speel etc. Ik ben doe hier en daar wat appjes, besteed zeg 3 uur per dag aan scherm tijd mbt internet, domotica (muziek, lampen bedienen) etc. En ik zit de afgelopen 2 dagen dan nog op 30%, terwijl dit bij de S10+ onder de 15% is.
Ik kan dus niks zeggen over het verbruik bij heavy use. Maar voor mij is het in ieder geval een verbetering!
Diegene die hem al hebben, welk kleur heb je gekozen en ben je tevreden van het kleur?
Ik heb de groene en was in de veronderstelling dat hij, net zoals zwart, mat van kleur is. Maar dat is dus helaas niet zo. Want hij glimt behoorlijk. En hij is ook erg glad, maar ik weet niet of de zwarte dat ook is.Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:55:
Diegene die hem al hebben, welk kleur heb je gekozen en ben je tevreden van het kleur?
Aangezien ik er toch nog een hoesje omheen ga doen heb ik wel 2 hoesjes besteld om te kijken wat beter bevalt.
1) is transparant, hierdoor zal het gladde niet meer een probleem zijn
2) een groene matte cover, die dus redelijk overeen komt met de kleur zoals ik eigenlijk in mijn hoofd had.
Welke het wordt is dus nog even afwachten. Overigens vreemd dat er bijna nergens hoesjes beschikbaar zijn. Behalve dure leather covers of met een stomme ring :-)
Ik vind het wel vreemd/jammer, dat de zijkanten en klapmechanisme juist wel mat groen zijn. In mijn ogen dus een gemiste kans om de rest dus in dezelfde kleur/materiaal te maken.
De zwarte kleur is als enige mat, aldus Samsung zelf. Ik ervaar het zelf niet als glad. Was voor mij een belangrijke reden om voor deze kleur te kiezen, in plaats van Creme of de zilvergrijze limited edition via Samsung.com .
[ Voor 44% gewijzigd door dedominee op 24-08-2021 15:37 ]
De Samsung exclusive kleuren zijn ook mat geloof ik.dedominee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:36:
De zwarte kleur is als enige mat, aldus Samsung zelf. Ik ervaar het zelf niet als glad. Was voor mij een belangrijke reden om voor deze kleur te kiezen, in plaats van Creme of de zilvergrijze limited edition via Samsung.com .
Ik had het op de chat met een Samsung medewerker gevraagd, maar die gaf aan dat alle kleuren behalve zwart glanzend zijn.
Laten jullie de meegeleverde screen protector zitten trouwens? Of kun je die er gewoon afhalen?
Laten jullie de meegeleverde screen protector zitten trouwens? Of kun je die er gewoon afhalen?
[ Voor 29% gewijzigd door dedominee op 24-08-2021 16:15 ]
Ik laat m zitten. Hij schijnt de levensduur van je scherm te verlengen. Het scherm is hetzelfde als de vorige Flip, maar deze screenprotector zou het verschil moeten maken. Samsung gaat zelfs zo ver dat ze je aanraden om hem ook te laten vervangen door hun, als ie “af” is.dedominee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:54:
Ik had het op de chat met een Samsung medewerker gevraagd, maar die gaf aan dat alle kleuren behalve zwart glanzend zijn.
volgens mij moet je scherm aanstaan toch als je een betaling doet....dus dan zou het logisch zijn dat je hem open moet klappen.dedominee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:07:
Klein irritatie puntje.
Goeie vraag over de screen protector. Ik heb hem er ook nog gewoon op zitten.. ben benieuwd naar het verschil zonder of hij dan minder glad aanvoelt en een andere kijk ervaring oplevert.. of zou het niet handig zijn om hem eraf te halen..dedominee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:54:
Laten zitten! Het is een speciale protector vanuit Samsung zelf, die moet je er gewoon niet aftrekken imo.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
XDA heeft ook net een stukje geschreven over de screenprotector van de Z Flip 3.
Stukje quote:
Stukje quote:
The Samsung Galaxy Z Flip 3 has got many people excited about the foldable with the aggressive pricing that aligns with the traditional flagships of the Android and iPhone world. In addition, it’s more durable than its predecessor and comes with a new protective PET film for the main screen that’s said to be 80% stronger than the TPU film used in the Galaxy Z Flip 5G. So if you’re planning to buy the phone, you may be wondering whether you can remove the PET film. The quick answer is no. Like with the previous foldable phones, users should not remove the Galaxy Z Flip 3’s screen protector.
[ Voor 64% gewijzigd door kramon op 25-08-2021 11:13 ]
Idd laten zitten dus!!kramon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:06:
XDA heeft ook net een stukje geschreven over de screenprotector van de Z Flip 3.
Stukje quote:
[...]
Ik zou jullie ook met klem willen aanraden om deze te laten zitten, ik heb mijn originele Z Flip nu precies een jaar. Deze kwam helaas nog zonder de af fabriek screenprotector, na een half jaar kreeg ik flinke krassen ter hoogte van de hinge die je ook voelde als je er met je duim overheen ging. Vandaag twee weken geleden heb ik mijn Z Flip laten vallen op een fietspad met als gevolg een zwarte vlek ter hoogte van de hinge, kapot scherm dus.CLB schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:04:
Laten zitten! Het is een speciale protector vanuit Samsung zelf, die moet je er gewoon niet aftrekken imo.
Gelukkig liep mijn Samsung Care+ polis nog net twee weken en voor 109 euro heb ik nu een nieuw scherm met screenprotector, behuizing en accu. Zonder screenprotector voelt het scherm een stuk stroever aan, persoonlijk vind ik dit minder prettig aanvoelen.
Ik maak me toch wat zorgen om de batterij en de combi met de SD888. Ook het warm/heet worden van het toestel, is dat iets wat degene die het toestel al heeft herkend?
Nog een andere vraag, maakt iemand gebruik van de dualsim (eSim en gewone Sim)?
Mijn S21 Ultra met SD888 (die ik inmiddels verkocht heb aan een mede-tweaker) blijkt ook de battery issues te hebben, maar alleen als je er de hele dag mee rondzeult. Dat deed ik niet (kantoorbaan en lui), dus ik heb dat nooit zo ervaren, maar als je blijkbaar een beroep hebt waar je veel beweegt (lopen, niet hardlopen oid), dan drained de batterij:
/f/image/Vv01u4FJ3bHSleDvoCasxomh.png?f=fotoalbum_large)
Dat belooft nog wat voor de Z Flip 3... Zijn er hier mensen die tijdens kantooruren veel bewegen en dit ook zo ervaren?
/f/image/Vv01u4FJ3bHSleDvoCasxomh.png?f=fotoalbum_large)
Dat belooft nog wat voor de Z Flip 3... Zijn er hier mensen die tijdens kantooruren veel bewegen en dit ook zo ervaren?
Heb de Flip3 vandaag ook in de hand gehad. Wat een mooi ding.
Kan iemand wat over de foto kwaliteit melden bij minder licht/low light situaties en de night mode?
Aangezien het een snapdragon heeft. Kan iemand misschien gcam uitproberen of dat betere resultaten opleverd in low light?
Heb nu eem S20 Ultra en ben zwaar aan het nadenken of ik toch geen pre order moet doen.
Zou volgens Coolblue 355 terug moeten krijgen ervoor en dam nog eens 100 bovenop komt de 256GB versie van de Flip3 op €644,- uit.
Was initieel aan het wachten op de Pixel 6 Pro maar nu ik de Flip 3 in mijn handen hen gehad begin ik toch wel te twijfelen.
Foto kwaliteit is voor mij belangrijk omdat ik veel foto's maak van mijn kids, een van 8 maanden en een van 3,5 jaar oud.
Hoop dat iemand iets over de fotokwaliteit in low light kan zeggen.
Alvast bedankt.
Kan iemand wat over de foto kwaliteit melden bij minder licht/low light situaties en de night mode?
Aangezien het een snapdragon heeft. Kan iemand misschien gcam uitproberen of dat betere resultaten opleverd in low light?
Heb nu eem S20 Ultra en ben zwaar aan het nadenken of ik toch geen pre order moet doen.
Zou volgens Coolblue 355 terug moeten krijgen ervoor en dam nog eens 100 bovenop komt de 256GB versie van de Flip3 op €644,- uit.
Was initieel aan het wachten op de Pixel 6 Pro maar nu ik de Flip 3 in mijn handen hen gehad begin ik toch wel te twijfelen.
Foto kwaliteit is voor mij belangrijk omdat ik veel foto's maak van mijn kids, een van 8 maanden en een van 3,5 jaar oud.
Alvast bedankt.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
k heb 'm nog niet, maar wel veel te veel reviews gelezen en gezien: 'gewone fotos' is het gewoon goed. Doet niet onder voor veel andere flagship phones. Als je echter slecht-licht gaat, dan wordt het wel minder. Minder detail.FongWan schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:19:
Alvast bedankt.
Ik twijfel ook tussen de Pixel 6 (Pro) en de Flip 3. Voornamelijk toch de batterij en de laadsnelheid wat ik nog een ding vind. Nu heb ik een Oneplus 6t Mclaren edition. Snelladen is toch wel fijnFongWan schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:19:
...
...
Voor mijzelf was ik er al uit, maar zondag met mijn vriendin naar de samsung winkel geweest. Heb mijn toestel (Note 9) naast de flip gehouden en foto's gemaakt. Zowel in de winkel als naar buiten gericht. Mijn Note 9 schoot gewoon betere foto's. Dat was dus overdag, en vanuit de winkel naar buiten gericht (Hoog catherijne) Dit zorgde er uiteindelijk voor dat ook mijn vriendin hem ook niet gekocht heeft. Wij hebben ook twee kids maar ook voor haar werk maakt ze veel foto's onderweg. Dus voor haar een dealbreaker.FongWan schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:19:
Alvast bedankt.
Batterij zou ze overheen kunnen komen, zeker met de tip hier iets boven gegeven van die kleine powerbank.
Scherm was wel prima, dichtklappen ging zelfs stroever dan gedacht. Openklappen ook, dat was zeker iets waar ze aan had moeten wennen.
Zelf ook nog even gekeken naar de Fold 3 die "kleiner"was dan ik had verwacht. Maar die prijs kan ik niet verantwoorden voor mijzelf.
Ik gebruik hem met dualsim.windvanger schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:52:
Ik maak me toch wat zorgen om de batterij en de combi met de SD888. Ook het warm/heet worden van het toestel, is dat iets wat degene die het toestel al heeft herkend?
En dat bevalt goed? Eenvoudig om parallel apps te hebben draaien bijvoorbeeld?
Ik heb nu ook 2 simkaarten in mijn Oneplus 6T. Via parallel apps is het mogelijk om bijvoorbeeld voor beide telefoonnummers een eigen Whatsapp actief te hebben. Gebruik je dat ook op de Flip 3?dedominee schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:34:
Dat bevalt prima! Goed in te stellen allemaal. Wat bedoel je precies met parallel apps?
Ik gebruik de reguliere Whatsapp voor het ene nummer en Whatsapp Business voor de andere. Werkt prima.
Ik moet zeggen dat ik die pre-order actie waarbij je een toestel in kunt ruilen voor korting enigszins sneu vind. Waarom niet gewoon 100/200 Euro korting + evt de mogelijkheid om je (een) oude toestel in te ruilen?
Met de huidige voorwaarden krijg je de 100/200 Euro 'pre-order' korting alleen als je een toestel inruilt. Vervolgens zijn de bedragen die je terug kunt krijgen voor je toestel aan de lage kant. Als je überhaupt al iets terug krijgt. Het toestel (+verpakking) moet aan allerlei voorwaarden voldoen, oftewel een kleine mismatch en men geeft er 0 voor terug. En als je het niet eens ben met het uiteindelijke bepaalde bedrag dan kunnen ze je toestel terug sturen, maar wel tegen 20 Euro administratie kosten + (onbekende) verzendkosten. Verder kan ik nergens terugvinden wat er gebeurt met de 100/200 Euro korting wanneer je besluit je toestel terug te laten sturen.
En het wordt me ook niet duidelijk wat er gebeurt wanneer je een toestel opstuurt waarvan je van te voren al weet dat deze niet aan de voorwaarden voldoet. Bijvoorbeeld een oudje met kapotte camera. Dat je daar 0 Euro voor krijgt is logisch maar geldt toestel dan wel als geldige inruiler voor die 100/200 Euro.
Daarnaast moet je in de doos van je nieuwe toestel gaan zitten knippen?!
Wat is dan precies het pre-order voordeel?
Doe dan dus gewoon die korting met als optie het inruilen van een oud toestel...
Met de huidige voorwaarden krijg je de 100/200 Euro 'pre-order' korting alleen als je een toestel inruilt. Vervolgens zijn de bedragen die je terug kunt krijgen voor je toestel aan de lage kant. Als je überhaupt al iets terug krijgt. Het toestel (+verpakking) moet aan allerlei voorwaarden voldoen, oftewel een kleine mismatch en men geeft er 0 voor terug. En als je het niet eens ben met het uiteindelijke bepaalde bedrag dan kunnen ze je toestel terug sturen, maar wel tegen 20 Euro administratie kosten + (onbekende) verzendkosten. Verder kan ik nergens terugvinden wat er gebeurt met de 100/200 Euro korting wanneer je besluit je toestel terug te laten sturen.
En het wordt me ook niet duidelijk wat er gebeurt wanneer je een toestel opstuurt waarvan je van te voren al weet dat deze niet aan de voorwaarden voldoet. Bijvoorbeeld een oudje met kapotte camera. Dat je daar 0 Euro voor krijgt is logisch maar geldt toestel dan wel als geldige inruiler voor die 100/200 Euro.
Doe dan dus gewoon die korting met als optie het inruilen van een oud toestel...
Ik vind het ook een waardeloze actie! Had liever een cover, buds of iets anders gehad dan dit omslachtige gedoe. Maar aan de andere kant heeft het me ook niet tegen gehouden :-)Goofman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:17:
Ik moet zeggen dat ik die pre-order actie waarbij je een toestel in kunt ruilen voor korting enigszins sneu vind. Waarom niet gewoon 100/200 Euro korting + evt de mogelijkheid om je (een) oude toestel in te ruilen?
Je kan op Samsung toestellen al enige jaren gebruik maken van Dual Messenger. Dan kan je een kopie maken van de WhatsApp / Snapchat / Telegram / Facebook Messenger etc. Op deze manier kan je met Dual SIM toch 2 chat accounts hebben.dedominee schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:34:
Dat bevalt prima! Goed in te stellen allemaal. Wat bedoel je precies met parallel apps?
Deze functie is te vinden onder Instellingen > Geavanceerd > Dual Messenger. Hierin heb je ook de mogelijkheid om je contactlijsten te scheiden. (Zakelijk / prive)
:strip_exif()/f/image/oxPUQRZ7BLwcxDBfvkhxIarw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door CyberJohn op 26-08-2021 13:09 ]
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Ik heb sinds gisteravond een zwarte Flip3, die is wel glad dus ik hoop dat de leren cover vandaag binnen is (die was duur maar ik zag niks anders nog) De bouwkwaliteit is zeer goed, alles voelt degelijk aan en na korte tijd zie en voel je de vouw in het midden niet meer. Mijn grootste angst was de accuduur maar dat lijkt erg mee te vallen, het toestel wordt wel wat warm bij intensiever gebruik. Later kan ik pas meer zeggen hoe het met de accuduur gaat, voor een dag uit heb ik die mini powerbank gekocht en kan het beeldscherm naar 60 hz zetten.
Volgende week goede test bij de F1 in Zandvoort, zal daar wel veel foto's en filmpjes maken denk ik.
Volgende week goede test bij de F1 in Zandvoort, zal daar wel veel foto's en filmpjes maken denk ik.
Mijn ervaring met veel foto's en filmpjes maken is dat het behoorlijk de batterij leegtrekt. Dus die extra accu ga je nodig hebben. Wel een top moment om de camera goed te testen. Ben benieuwd naar de resultaten.domainator schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:19:
Ik heb sinds gisteravond een zwarte Flip3, die is wel glad dus ik hoop dat de leren cover vandaag binnen is (die was duur maar ik zag niks anders nog) De bouwkwaliteit is zeer goed, alles voelt degelijk aan en na korte tijd zie en voel je de vouw in het midden niet meer. Mijn grootste angst was de accuduur maar dat lijkt erg mee te vallen, het toestel wordt wel wat warm bij intensiever gebruik. Later kan ik pas meer zeggen hoe het met de accuduur gaat, voor een dag uit heb ik die mini powerbank gekocht en kan het beeldscherm naar 60 hz zetten.
Nou die 100 euro korting heb ik al gekregen na bestelling in de samsung store. Dus wie controleert nu dat ik mijn telefoon opstuur naar buyback.be? Ik kan zeggen dat ik het opgestuurd heb, en dat postnl hem kwijt is?Goofman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:17:
Ik bedoel maar....
Via Coolblue heb ik de zwarte besteld inclusief zwarte leren hoes. De extra €100,= inruil regelen zij. Naar hen moet ik mijn oude telefoon sturen. Ik heb nog een oude Samsung J3 liggen die toch niets meer waard is. De voorwaarden van Coolblue lijken minder strikt dan de voorwaarden die jij stelt. Zijn dit de voorwaarden die Samsung zelf stelt bij inruil?Goofman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:17:
Voor degene die hem al hebben: gebruiken jullie een hoes? Of durven jullie het aan zonder?
Ja, ik heb de algemene voorwaarden van Samsung er op na gelezen. Ik kan die van Coolblue zo snel niet vinden. Ik vraag me af wat ze doen als ik met mijn brakke LG G4 aan kom ;-)windvanger schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:05:
[...]
Via Coolblue heb ik de zwarte besteld inclusief zwarte leren hoes. De extra €100,= inruil regelen zij. Naar hen moet ik mijn oude telefoon sturen. Ik heb nog een oude Samsung J3 liggen die toch niets meer waard is. De voorwaarden van Coolblue lijken minder strikt dan de voorwaarden die jij stelt. Zijn dit de voorwaarden die Samsung zelf stelt bij inruil?
Er zijn, hoe vreemd ook, nog weinig hoesjes beschikbaar. Alleen lelijke en of dure van Samsung zelf..Bobo89 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:53:
Voor degene die hem al hebben: gebruiken jullie een hoes? Of durven jullie het aan zonder?
Ik wacht met smart op mijn hoesjes, die niet op voorraad zijn.
Mijn pre-order (green) is gisteren aangekomen. Het is echt wel leuk om weer een keer iets vernieuwends in je handen te hebben na zoveel jaren van minimale "wow" gevoelens bij een nieuwe telefoon.
Kinderen vinden het ook helemaal geweldig dat papa zijn telefoon kan opvouwen al ben ik nu wel bang dat ze het ook bij die van mama gaan proberen
Accu lijkt inderdaad snel leeg te gaan, maar de eerste dag is ook vol gebruik en veel CPU voor overzetten data en installeren nieuwe apps. Vandaag eens een normale dag proberen.
Ik had ook een hoesje (green leather) besteld maar die is niet meegekomen dus die zal nog wel komen. Nu durf ik hem best wel zonder hoesje even te gebruiken aangezien het toestel echt wel solide aanvoelt.
Kinderen vinden het ook helemaal geweldig dat papa zijn telefoon kan opvouwen al ben ik nu wel bang dat ze het ook bij die van mama gaan proberen
Accu lijkt inderdaad snel leeg te gaan, maar de eerste dag is ook vol gebruik en veel CPU voor overzetten data en installeren nieuwe apps. Vandaag eens een normale dag proberen.
Ik had ook een hoesje (green leather) besteld maar die is niet meegekomen dus die zal nog wel komen. Nu durf ik hem best wel zonder hoesje even te gebruiken aangezien het toestel echt wel solide aanvoelt.
Always happy
Ik heb hem vorige vrijdag gehaald, en zonder hoes gebruikt .. toch voor de zekerheid nu klik hoes van Samsung erom (carbonlook)Bobo89 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:53:
Het zal niet veel opleveren zo te zien, maar die €100,= heb je sowieso in de pocket.Goofman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:15:
[...]
Ja, ik heb de algemene voorwaarden van Samsung er op na gelezen. Ik kan die van Coolblue zo snel niet vinden. Ik vraag me af wat ze doen als ik met mijn brakke LG G4 aan kom ;-)
Ik gebruik hem zonder en hoewel ik denk dat dat prima kan, heb ik zojuist toch de zwarte leather case van Samsung besteld. Als de telefoon er (nauwelijks) dikker van wordt is dat toch net even een veiliger gevoel met het oog op toekomstige verkoop bijvoorbeeld.Bobo89 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:53:
Heb ook de Flip 3 en vind het echt een tof ding. Toegegeven, ik heb hem gekocht puur voor de heb en omdat ik een nerd ben.
Wat wel opvalt is dat ik bij het dichtklappen vaak een soort “knikje” voel. Anderen dit ook gemerkt? Die screenprotector vind ik ook best irritant bij de frontcamera, Je ziet dat uitgesneden stukje best goed in bepaald licht, je voelt hem ook goed bij het naar beneden swipen (voor notificatiescherm) en stof blijft daar best goed achter hangen.
Wat wel opvalt is dat ik bij het dichtklappen vaak een soort “knikje” voel. Anderen dit ook gemerkt? Die screenprotector vind ik ook best irritant bij de frontcamera, Je ziet dat uitgesneden stukje best goed in bepaald licht, je voelt hem ook goed bij het naar beneden swipen (voor notificatiescherm) en stof blijft daar best goed achter hangen.
[ Voor 18% gewijzigd door AmonTobin op 27-08-2021 14:07 ]
Ik heb de ze flip 3 ook aangeschaft gister binnen gekregen. Hele fijne telefoon batterij gaat naar mijn mening wel snel leeg terwijl 120hz aan staat, Wat mijn eigen keuze is
.
ik gebruik hem met dual sim (prive & zakelijk).
Wel een vraag hierover kan het kloppen dat de z flip 3 draadloos betalen niet ondersteund ? Ik kan ook in de instellingen tikken en betalen niet vinden ?
Wel een vraag hierover kan het kloppen dat de z flip 3 draadloos betalen niet ondersteund ? Ik kan ook in de instellingen tikken en betalen niet vinden ?
[ Voor 9% gewijzigd door Trymex op 27-08-2021 14:57 . Reden: Typo ]
Mijn Z Flip 3 ook binnen vandaag samen met een nieuwe Galaxy Watch 4 Classic.
Ik ben er zeer blij mee, het is een keer wat anders zoals iemand eerder heeft gemeld, iets verfrissends. Deze twee nieuwe gadgets gaan mijn iPhone en Apple Watch vervangen. Heb al vorige week een Galaxy Tab s7 gekocht om mijn iPad Air te vervangen.
Ik was +/- uurtje bezig om al mijn apps over te zetten naar de Flip, mede dankzij Bitwarden PM en Google Authenticator ging het wel min of meer probleemloos.
Ik ben er zeer blij mee, het is een keer wat anders zoals iemand eerder heeft gemeld, iets verfrissends. Deze twee nieuwe gadgets gaan mijn iPhone en Apple Watch vervangen. Heb al vorige week een Galaxy Tab s7 gekocht om mijn iPad Air te vervangen.
Ik was +/- uurtje bezig om al mijn apps over te zetten naar de Flip, mede dankzij Bitwarden PM en Google Authenticator ging het wel min of meer probleemloos.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ondersteunt ie wel. Je moet eerst een geschikte app installeren, instellen en zeggen dat er zodanig mee betaald mag worden. Dan zal hij daar verschijnen.Trymex schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:56:
Ik heb de ze flip 3 ook aangeschaft gister binnen gekregen. Hele fijne telefoon batterij gaat naar mijn mening wel snel leeg terwijl 120hz aan staat, Wat mijn eigen keuze is.
Iemand die hier feedback op kan geven? Dan weet ik of ik terug naar de winkel moet.AmonTobin schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:01:
Wat wel opvalt is dat ik bij het dichtklappen vaak een soort “knikje” voel. Anderen dit ook gemerkt?
Vind het best wel storend eigenlijk. Voelt alsof er iets niet helemaal goed zit.
[ Voor 12% gewijzigd door AmonTobin op 28-08-2021 14:37 ]
Ik heb het niet in ieder geval.AmonTobin schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:28:
[...]
Iemand die hier feedback op kan geven? Dan weet ik of ik terug naar de winkel moet.
Vind het best wel storend eigenlijk. Voelt alsof er iets niet helemaal goed zit.
Ik ga morgen naar de winkel om te kijken of ik hem kan omruilen.
Ben er ondertussen achter dat wanneer ik het bovenste deel iets naar links toe druk en dan inklap, de knik wegblijft. Druk ik het bovenste deel iets naar rechts en dan inklap, dan voel ik de knik wel.
Dat klinkt inderdaad niet goed. Zeker mee teruggaan. Ik heb trouwens ook geen last van een knik. Het scharnier loopt soepel met niet teveel weerstand.AmonTobin schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:53:
[...]
Ik ga morgen naar de winkel om te kijken of ik hem kan omruilen.
Ben er ondertussen achter dat wanneer ik het bovenste deel iets naar links toe druk en dan inklap, de knik wegblijft. Druk ik het bovenste deel iets naar rechts en dan inklap, dan voel ik de knik wel.
Heb de mijne paar afglopen dinsdag ook besteld en wacht met spanning.
Ben benieuwd welke hoes cover jullie hebben gekocht.
Wat zijn jullie ervaringen?
Jamesbond007uk
Ik heb de mat zwarte Flip 3 met zwart lederen cover case. Bevalt erg goed tot nu toe. Mooie kwaliteit, past goed en fijne grip.jamesbond007uk schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Heb de mijne paar afglopen dinsdag ook besteld en wacht met spanning.
![]() | ![]() |
Heeft iemand de link van de pre order acties?
Dus de inruil en de samsung care link. De nieuwe actie die nu actief is van het inruilen is anders dan de pre order actie. Maar kan de pre order actie nergens vinden.
Dus de inruil en de samsung care link. De nieuwe actie die nu actief is van het inruilen is anders dan de pre order actie. Maar kan de pre order actie nergens vinden.
Ziet er geweldig uit! Ik ga deze ook halen. Top dank je welwindvanger schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:42:
[...]
Ik heb de mat zwarte Flip 3 met zwart lederen cover case. Bevalt erg goed tot nu toe. Mooie kwaliteit, past goed en fijne grip.
[Afbeelding] [Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door jamesbond007uk op 28-08-2021 21:36 ]
Jamesbond007uk
https://www.samsung.com/nl/promo/fukijama schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:33:
Heeft iemand de link van de pre order acties?
Even naar beneden scrollen. Onder kopje "Alleen onder registreren", zie het direct staan.
Jamesbond007uk
Ik overweeg mijn abbo straks te verlengen met de Flip 3, gebruik momenteel bijna 2 jaar de S10. Moeite waard? De S21 is goedkoper en heeft betere specs?
De S21 is op bijna alle vlakken inderdaad beter, maar kan niet dubbel gevouwen worden. Als dat je niet enorm interesseert zou ik aanraden om voor de S21 te gaan.GadgetGirl88 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:42:
Ik overweeg mijn abbo straks te verlengen met de Flip 3, gebruik momenteel bijna 2 jaar de S10. Moeite waard? De S21 is goedkoper en heeft betere specs?
Ik vind het vouwen wel echt een gaaf iets, gebruik dual sim ivm werk dus twijfel wel. Maar opladen vind ik niet zo'n probleem, vooral het feit dat dit toestel ca 1049,- kost, echt too much.Gerjannn schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:44:
[...]
De S21 is op bijna alle vlakken inderdaad beter, maar kan niet dubbel gevouwen worden. Als dat je niet enorm interesseert zou ik aanraden om voor de S21 te gaan.