Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertDeDikkerd
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 29-09 23:44
Mijn vraag
Ik zou graag een nieuwe TV willen kopen, de huidige is kapot. Ik gebruik deze TV voor films, dagelijks tv te kijken, dergelijke taken...

Mijn Wensen:
- 48 inch
- 4K
- Budget van €999, maar graag minder.
- Graag een smart TV (netflix, ...).

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Netflix
- PS4
- Normale digicorder

Wat ik al gevonden heb:
pricewatch: LG OLED48A16LA Zwart
Deze zag me er best wel goed uit, is dit een goede keuze?
Ik ben niet zeker of ik voor ééntje zou gaan met 120 HZ.

Mvg,
Bert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je ooit een PS5 of Series X kopen? Dan zou ik een tv nemen met HDMI 2.1 en 4K120 ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertDeDikkerd
Verwijderd schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 23:16:
Ga je ooit een PS5 of Series X kopen? Dan zou ik een tv nemen met HDMI 2.1 en 4K120 ondersteuning.
Het gaat niet echt een gaming TV worden dus nee zou ik zeggen, vooral voor tv/films te kijken. Maar ook netflix, youtube , ...
Is de keuze hierboven een goede pick of zou ik best een andere nemen? Ik heb gezien dat deze webos heeft, kan ik hier minder mee dan als ik een tv zou nemen met Android TV os

[ Voor 20% gewijzigd door BertDeDikkerd op 08-08-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De A1 is een prima keuze en voor zo'n €799 te krijgen. Ga je veel HDR content kijken of hecht je daar waarde aan dan is de C1 een betere keuze. WebOS is verder prima en heeft de belangrijkste apps als Netflix, Prime, Disney, Videoland, Pathe, NPO, KIJK, Youtube e.d. Check altijd (de winkels uit) OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic . De A1 moet voor zo'n ~800 en de C1 voor ~1000 te krijgen zijn na een belletje of mailtje. Beide zeer goede tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertDeDikkerd
benbaba schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 23:35:
De A1 is een prima keuze en voor zo'n €799 te krijgen. Ga je veel HDR content kijken of hecht je daar waarde aan dan is de C1 een betere keuze. WebOS is verder prima en heeft de belangrijkste apps als Netflix, Prime, Disney, Videoland, Pathe, NPO, KIJK, Youtube e.d. Check altijd (de winkels uit) OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic . De A1 moet voor zo'n ~800 en de C1 voor ~1000 te krijgen zijn na een belletje of mailtje. Beide zeer goede tv's.
Hey bedankt voor je antwoord :), volgensmij heb je wel de verkeerde link gestuurd voor de A1? Dit is een NL site, hier is de BE site, iets duurder. Maar nog steed een goede prijs, Ik denk dat ik voor deze zal gaan, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:34
Waar komt je nieuwe tv te staan? OLED is superieur qua beeld, maar als er een raam pal tegenover is of als je direct zoninval hebt op het paneel is het een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertDeDikkerd
Emgeebee schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 00:12:
Waar komt je nieuwe tv te staan? OLED is superieur qua beeld, maar als er een raam pal tegenover is of als je direct zoninval hebt op het paneel is het een no-go.
Nee, dit zal geen probleem zijn, zou jij gaan voor deze of een andere?

Mvg
Pagina: 1