Heb een ochten met NordVPN aan de chat gezeten.
We hebben alles nagelopen. Ik krijg mijn IP niet gewijzigd. DNS Leak test ter controle
Setup
Asus RT AC66U WAN to Lan Router wifi 192.168.0.1 met OpenVPN 2.4.7
Asus RT AC51U Access point zonder wifi enkel kabel 192.168.0.2
DNS dia van NordVPN 103.86.96.100 en 103.86.99.100
Ik woon in Zweden en heb via Nord VPN de UDP config (later ook TCP) gedownload die me werd aangeraden.
Daarnaast ook verschillende anderen geprobeerd
Gebruik de credentials bij het instellen van de VPN client die geleverd worden door NordVPN (via het dashboard), upload de config.
Ga naar de browser die ik nooit gebruik Edge en in private ga ik naar DNS leak test.
Resultaat IP is ongewijzigd.
Zee ik iets stoms over het hoofd? Ik wacht op hun geavanceerde klantenservice maar dat zal nog wel even duren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XgJ1J0qsNL9LSfJbr8hBDlt0.png?f=user_large)
...
We hebben alles nagelopen. Ik krijg mijn IP niet gewijzigd. DNS Leak test ter controle
Setup
Asus RT AC66U WAN to Lan Router wifi 192.168.0.1 met OpenVPN 2.4.7
Asus RT AC51U Access point zonder wifi enkel kabel 192.168.0.2
DNS dia van NordVPN 103.86.96.100 en 103.86.99.100
Ik woon in Zweden en heb via Nord VPN de UDP config (later ook TCP) gedownload die me werd aangeraden.
Daarnaast ook verschillende anderen geprobeerd
Gebruik de credentials bij het instellen van de VPN client die geleverd worden door NordVPN (via het dashboard), upload de config.
Ga naar de browser die ik nooit gebruik Edge en in private ga ik naar DNS leak test.
Resultaat IP is ongewijzigd.
Zee ik iets stoms over het hoofd? Ik wacht op hun geavanceerde klantenservice maar dat zal nog wel even duren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XgJ1J0qsNL9LSfJbr8hBDlt0.png?f=user_large)
...