Tweakers verwijdert account niet conform voorwaarden

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 20.489 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Er wordt in het formulier(https://consumentenrecht.dpgmedia.net/nl) waar in de algemene voorwaarden onder 'opheffen account' naar wordt verwezen gevraagd naar achternaam, email en telefoonnummer(verplichte velden). Dus inderdaad, persoonsgegevens invullen om je account/persoonsgegevens te kunnen verwijderen? Vrij kansloos allemaal, helemaal gezien ik mijn telefoonnummer, echte email adres en achternaam hier nooit op Tweakers bekend heb gemaakt.

Sowieso is dat formulier niet specifiek bedoeld om een account te verwijderen, maar eerder om persoonsgegevens te verwijderen of in het algemeen contact op te nemen.

Kan iemand van de moderatoren mijn account sluiten? Anders zie ik geen andere optie dan er zelf voor te gaan zorgen dat mijn account wordt gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

@gold_dust , vraag hier voor een permanente ban eventueel: Schop een Modje Je wilt geen actie ondernemen om je account te sluiten, maar je gebruikt wel andermans topic om dit voor elkaar te krijgen. Ik gok dat een DM naar @Moonsugar ook wel mogelijk moet zijn hiervoor, gezien je toch niks wilt anonimiseren.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:47
@Verwijderd Gelukt! :)

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik moest ook even kijken in zo’n openings post wat z’n naam ook al weer was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online

Moonsugar

Communitymanager
Er is gehoor gegeven aan het verzoek van de TS, dus bij deze een slotje. Voor vragen weten jullie mij en mijn collega's te vinden. :)

Has wares if you have coin 💰

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.