Er wordt in het formulier(https://consumentenrecht.dpgmedia.net/nl) waar in de algemene voorwaarden onder 'opheffen account' naar wordt verwezen gevraagd naar achternaam, email en telefoonnummer(verplichte velden). Dus inderdaad, persoonsgegevens invullen om je account/persoonsgegevens te kunnen verwijderen? Vrij kansloos allemaal, helemaal gezien ik mijn telefoonnummer, echte email adres en achternaam hier nooit op Tweakers bekend heb gemaakt.
Sowieso is dat formulier niet specifiek bedoeld om een account te verwijderen, maar eerder om persoonsgegevens te verwijderen of in het algemeen contact op te nemen.
Kan iemand van de moderatoren mijn account sluiten? Anders zie ik geen andere optie dan er zelf voor te gaan zorgen dat mijn account wordt gesloten.
Sowieso is dat formulier niet specifiek bedoeld om een account te verwijderen, maar eerder om persoonsgegevens te verwijderen of in het algemeen contact op te nemen.
Kan iemand van de moderatoren mijn account sluiten? Anders zie ik geen andere optie dan er zelf voor te gaan zorgen dat mijn account wordt gesloten.