Beste leden,
Ik zoek een?
gaming monitor(en) voor simracing.
Dit zal zowel via pc, als ps4/ps5, als xbox zijn.
Wat is je budget?
zo’n 1500,-.
Ik vroeg me af welke gaming monitoren jullie gebruiken voor simracing en hoe jullie ervaringen hier mee zijn.
Ik heb nl pas een nieuwe krachtige pc gebouwd, heb een stuur en playseat. Maar wil graag een goede omgeving creeeren.
Ik heb de triple screen set up altijd vet gevonden.
Maar de samsung g9 odyssey vind ik ook een mooi scherm.
Zag gisteren een dual curved set up wat er ook gaaf uit zag.
Ik heb op dit moment een Alienware monitor, full hd, 244hz, 24,5”, 16:9. Deze hou ik erbij als gewone monitor.
De 244hz vind ik erg fijn. Daar gaat mijn voorkeur naar uit, al weet ik niet of het verschil merkbaar is met 144hz.
Liefst wel uhd maar dit is geen must.
Het schermtype ben ik niet echt in thuis.
Als het een triple set up zou worden denk ik al snel aan 3x 32”, 27 kan ik nog overwegen maar ben bang dat het dan te klein is.
Bij een dual set up zouden het 2 curves ultrawides mogen zijn. Ik vraag me alleen altijd af of de hoogte van de schermen dan niet te laag is?
Bij de g9 van samsung (49”) is het scherm maar 36,5 cm hoog.
Dus ik hoor graag jullie advies en wat jullie hebben en hoe dat bevalt.
Bedankt alvast.
Ik zoek een?
gaming monitor(en) voor simracing.
Dit zal zowel via pc, als ps4/ps5, als xbox zijn.
Wat is je budget?
zo’n 1500,-.
Ik vroeg me af welke gaming monitoren jullie gebruiken voor simracing en hoe jullie ervaringen hier mee zijn.
Ik heb nl pas een nieuwe krachtige pc gebouwd, heb een stuur en playseat. Maar wil graag een goede omgeving creeeren.
Ik heb de triple screen set up altijd vet gevonden.
Maar de samsung g9 odyssey vind ik ook een mooi scherm.
Zag gisteren een dual curved set up wat er ook gaaf uit zag.
Ik heb op dit moment een Alienware monitor, full hd, 244hz, 24,5”, 16:9. Deze hou ik erbij als gewone monitor.
De 244hz vind ik erg fijn. Daar gaat mijn voorkeur naar uit, al weet ik niet of het verschil merkbaar is met 144hz.
Liefst wel uhd maar dit is geen must.
Het schermtype ben ik niet echt in thuis.
Als het een triple set up zou worden denk ik al snel aan 3x 32”, 27 kan ik nog overwegen maar ben bang dat het dan te klein is.
Bij een dual set up zouden het 2 curves ultrawides mogen zijn. Ik vraag me alleen altijd af of de hoogte van de schermen dan niet te laag is?
Bij de g9 van samsung (49”) is het scherm maar 36,5 cm hoog.
Dus ik hoor graag jullie advies en wat jullie hebben en hoe dat bevalt.
Bedankt alvast.