Wijziging user review [Fidelity] [Ducatii]

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-02 12:03
User Fidelity heeft een beoordeling achter gelaten ondanks dat ik nooit met hem gecommuniceerd heb.

Geen overeenkomst is geen beoordeling.
User weigert, ondanks wijzen hierop, om de review te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesKan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05-2023
Dat vroeg je hier: Verwijdering beoordeling Fidelity een paar uur geleden toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:40
En laat daar nou precies de review over gaan. In het reglement staat, en ik citeer:
Het is aan de (ver)koper om actief te communiceren met de andere partij.
Als ik jou om 17:03 een bericht stuur. En jij om 23:13 de advertentie aanpast, dan heb jij mijn bericht dus gelezen. Maar weiger jij om te communiceren. Een simpele "helaas, verkocht" oid. was op zijn plaats geweest.

De advertentie staat inmiddels nog steeds online. En zodra ik een review achterliet reageerde Ducatii ineens direct binnen 5 minuten. Ik beoordeel jou niet op beschrijving of aflevering.

Op het moment dat jij handelt (dus een advertentie plaatst) kun je communicatie van een koper verwachten. Het maakt niet uit of er een deal gesloten is of niet. Want de communicatie naar de afronding van de deal toe is ook onderdeel van de beoordeling. En laat ik jou juist daarop nu beoordeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Fidelity schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:14:
En laat daar nou precies de review over gaan. In het reglement staat, en ik citeer:

[...]

Als ik jou om 17:03 een bericht stuur. En jij om 23:13 de advertentie aanpast, dan heb jij mijn bericht dus gelezen. Maar weiger jij om te communiceren. Een simpele "helaas, verkocht" oid. was op zijn plaats geweest.

De advertentie staat inmiddels nog steeds online. En zodra ik een review achterliet reageerde Ducatii ineens direct binnen 5 minuten. Ik beoordeel jou niet op beschrijving of aflevering.

Op het moment dat jij handelt (dus een advertentie plaatst) kun je communicatie van een koper verwachten. Het maakt niet uit of er een deal gesloten is of niet. Want de communicatie naar de afronding van de deal toe is ook onderdeel van de beoordeling. En laat ik jou juist daarop nu beoordeeld hebben.
Dat mag je vinden maar dat is niet hoe we het hier hebben afgesproken. Imho onterechte review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:40
Nou ik vind dat niet, mijn citaat komt letterlijk van de FAQ van de website:
https://tweakers.net/info/faq/va/
Het is aan de (ver)koper om actief te communiceren met de andere partij.
Daar heb ik deze Tweaker dan ook op beoordeeld. Er staat daar overigens niet dat er een bindende overeenkomst moet hebben plaatsgevonden.

Indien een mod dat wel besluit, dan zei het zo. Mijn recensie is niet bedoeld om Ducatii te 'pesten', maar om te laten zien waar hij in zijn handelen kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:47
Fidelity schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:24:
Nou ik vind dat niet, mijn citaat komt letterlijk van de FAQ van de website:
https://tweakers.net/info/faq/va/

[...]

Daar heb ik deze Tweaker dan ook op beoordeeld. Er staat daar overigens niet dat er een bindende overeenkomst moet hebben plaatsgevonden.

Indien een mod dat wel besluit, dan zei het zo. Mijn recensie is niet bedoeld om Ducatii te 'pesten', maar om te laten zien waar hij in zijn handelen kan verbeteren.
Lees naast de faq ook vooral even de voorwaarden zelf en in het bijzonder dan artikel 8. Daar staat dat de beoordelingen alleen mogen plaatsvinden na een overeenkomt tussen de twee partijen.

Ik moet zeggen dat het argument ‘handelen in verbeteren’ niet echt terug te zien is in je review. Als iemand niet reageert binnen een dag lijkt me dat weinig reden voor een 1 ster en zelfs een min ster willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Dubbel dus deze sluit ik.

Select * from fish

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.