Verwijdering beoordeling Fidelity

Pagina: 1
Acties:
  • 846 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 11:57
Hallo,

Gebruiker Fidelity heeft een negatieve beoordeling achter gelaten. Echter ben ik nooit tot een koopovereenkomst gekomen. Heb zelfs helemaal geen contact gehad met deze gebruiker.

Heb inmiddels contact gehad met de gebruiker. Helaas weigert hij de beoordeling te verwijderen.

Graag verwijdering van deze beoordeling.

[ Voor 25% gewijzigd door Ducatii op 31-07-2021 13:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip*, a.u.b. Je niet in een topic mengen waarin je zelf geen partij bent

[ Voor 70% gewijzigd door Zeehond op 31-07-2021 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-09 10:27
Geen idee waarom Ducatii dit bericht dubbel plaatst. Maar ook hierbij dan nogmaals het antwoord wat ik ook in zijn andere topic al gaf:
En laat daar nou precies de review over gaan. In het reglement staat, en ik citeer:
Het is aan de (ver)koper om actief te communiceren met de andere partij.
Als ik jou om 17:03 een bericht stuur. En jij om 23:13 de advertentie aanpast, dan heb jij mijn bericht dus gelezen. Maar weiger jij om te communiceren. Een simpele "helaas, verkocht" oid. was op zijn plaats geweest.

De advertentie staat inmiddels nog steeds online. En zodra ik een review achterliet reageerde Ducatii ineens direct binnen 5 minuten. Ik beoordeel jou niet op beschrijving of aflevering.

Op het moment dat jij handelt (dus een advertentie plaatst) kun je communicatie van een koper verwachten. Het maakt niet uit of er een deal gesloten is of niet. Want de communicatie naar de afronding van de deal toe is ook onderdeel van de beoordeling. En laat ik jou juist daarop nu beoordeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Ducatii @Fidelity indien er geen overeenkomst is mag er ook geen review geschreven worden. Ik heb de review hier dus verwijderd.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
Duidelijk, thanks! Hopelijk heeft @Ducatii er toch wat van geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 11:57
@Fidelity Ik hoef hier geen lering uit te trekken. Ik handel niet in strijdt met de regels, jij wel.

Dus ik hoop dat jij hier wat van leert, namelijk: "geen overeenkomst, geen review".

Maar leuk betoog verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
-knip, reden hieronder-

Dit topic kan op slot verder. @Zeehond zou je deze willen sluiten? thanks!

[ Voor 64% gewijzigd door Fidelity op 31-07-2021 20:06 . Reden: ga met niet verlagen tot zijn niveau ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Deze discussie sluiten lijkt mij wel een goed idee verder ja.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.