Ik heb vandaag een review achtergelaten, zie hier: gallery: Distripartner
Bij een bedrijf hier op Tweakers. Ik heb best een flinke, maar naar mijn mening eerlijke review geschreven. Het bedrijf was hier (logisch) niet zo blij mee. Nu krijg ik een bericht dat hij er een zaak van wilt maken. Zie hieronder.
Negatieve review: Bedrijf klaagt mij aan (€80.000)
Ik heb dit doorgenomen en is al redelijk geruststellend. Ook staat in de (Tweakers FAQ / regels dat er strenge regels gelden voor bedrijven op V&A. Echter staat er weinig over het achterlaten van een review en een situatie als deze.
Toch graag jullie mening betreft deze situatie.
Wat is handig om te doen?
Bij een bedrijf hier op Tweakers. Ik heb best een flinke, maar naar mijn mening eerlijke review geschreven. Het bedrijf was hier (logisch) niet zo blij mee. Nu krijg ik een bericht dat hij er een zaak van wilt maken. Zie hieronder.
Ik vraag me eigenlijk af wat Tweakers (mods) hiervan vinden? Ik weet dat Tweakers een medium / platform is en dan ook geen partij is tussen verkoper en koper. Maar je hebt toch ook het recht je mening te geven over een bedrijf en dit in de vorm van een review te uiten? Ik was hier al een beetje bang voor, maar heb toch besloten een review achter te laten. Om andere Tweakers op de hoogte te stellen van de kwaliteit die dit bedrijf levert.“Inderdaad het klopt wat je in je review zet.
Er gaat klacht ingediend worden tegen je voor smaad en laster door mijn raadsman. Alles is al doorgestuurd en we hebben volgens mijn raadsman een ijzersterk dossier. Afgaande op je reacties, andere reviews op je profiel en het feit dat wij geen review hebben gezet. Dit dossier zal overgemaakt worden komende week aan de lokale autoriteiten.
Tevens zal er ook een schadebeding opgemaakt worden ten uwer laste en waarvoor we je gaan dagvaarden. Dit dossier zal ook komende week overgemaakt worden aan de deurwaarder. Je zal dan ook dienen te verschijnen voor de Belgische rechtbank aangezien de aankoop onder Belgisch recht valt.
Normaal doe ik zoiets nooit maar in dit geval ga je echt veel te ver.
Zet het gerust bij in je review. “
Negatieve review: Bedrijf klaagt mij aan (€80.000)
Ik heb dit doorgenomen en is al redelijk geruststellend. Ook staat in de (Tweakers FAQ / regels dat er strenge regels gelden voor bedrijven op V&A. Echter staat er weinig over het achterlaten van een review en een situatie als deze.
Toch graag jullie mening betreft deze situatie.
Wat is handig om te doen?
[ Voor 10% gewijzigd door Torac op 30-07-2021 12:25 ]