Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pawnhamster
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05 19:00
Beste forumleden.

Ik hou videokaarten in de V&A een beetje in de gaten voor een vriend/collega die binnenkort een pc wil bouwen.
Het is mij de laatste paar dagen opgevallen dat er ineens wel 5 tot 10 founders edition kaarten per dag worden aangeboden in de V&A, van de RTX3060ti t/m de RTX3090.

Heb ik iets gemist over deze kaarten, is er iets mis mee dat ze massaal aangeboden worden?
weet iemand hier meer over?

Mvg Pawnhamster

Beste antwoord (via Pawnhamster op 29-07-2021 17:51)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met als aanvulling op dat topic dat die FE kaarten in waves beschikbaar komen (ineens een hoop). Die worden dan massaal met de in het andere topic besproken bots ingekocht door handelende tweakers en komen dus ook ineens allemaal in V&A (misschien dat daar zelfs een bot voor is :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 29-07-2021 15:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 14:19

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met als aanvulling op dat topic dat die FE kaarten in waves beschikbaar komen (ineens een hoop). Die worden dan massaal met de in het andere topic besproken bots ingekocht door handelende tweakers en komen dus ook ineens allemaal in V&A (misschien dat daar zelfs een bot voor is :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 29-07-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pawnhamster
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05 19:00
Er zijn dus waarschijnlijk enkele waves van FE kaarten beschikbaar gekomen, dat kon ik niet helemaal opmaken uit het eerdere topic.
Deze had ik eerlijk gezegd ook nog niet gelezen