Waar komen al die founders edition kaarten op V&A vandaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAmsterdam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik zie continue RTX 3000 founders edition kaarten die worden aangeboden bij Vraag & Aanbod. Waar halen al deze tweakers de kaarten vandaan? Mijn idee is dat ze het ergens goedkoper kunnen kopen en hier alleen verkopen om dik winst op te maken. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:30
Stuur een van die verkopers een DM met de vraag of er een factuur bij zit, zo ja van waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De founders edition kun je per land (en niet in Nederland) bij één specifieke re-seller kopen. Check het topic m.b.t. verkrijgbaarheid van deze kaarten en je kunt de manier van verkrijgen achterhalen:
1) Een bot hebben draaien die de site zelf refreshed, volautomatisch alles koopt wat er te kopen valt óf
2) Lid worden van een Telegramgroep waar een bot in post als er voorraad is

En uiteraard zijn dit scalpers die er geld mee willen verdienen, maar dat mag logischerwijs ook (wet van vraag en aanbod), het onderdeel van Tweakers heet niet voor niets vraag en aanbod.

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 27-07-2021 14:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is niet echt een onderwerp voor SF, maar meer voor V&A. Het topic gooi ik dan ook die kant op.

Voor het antwoord op hoe Tweakers in de scalpingdiscussie staat, verwijs ik je naar het antwoord van Microkid in "Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?"

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notenkraker20
  • Registratie: Februari 2021
  • Niet online
pagani schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:33:
De founders edition kun je per land (en niet in Nederland) bij één specifieke re-seller kopen. Check het topic m.b.t. verkrijgbaarheid van deze kaarten en je kunt de manier van verkrijgen achterhalen:
1) Een bot hebben draaien die de site zelf refreshed, volautomatisch alles koopt wat er te kopen valt óf
2) Lid worden van een Telegramgroep waar een bot in post als er voorraad is

En uiteraard zijn dit scalpers die er geld mee willen verdienen, maar dat mag logischerwijs ook (wet van vraag en aanbod), het onderdeel van Tweakers heet niet voor niets vraag en aanbod.
De vraag is alleen - waarom wordt er geen actie ondernomen bij een scalper met 10 advertenties? Nu weet ik dat Tweakers scalping prima vind maar dat valt in mijn optiek toch onder zakelijk verkoop met winstoogmerk, geen particuliere verkoop?

[ Voor 4% gewijzigd door Notenkraker20 op 27-07-2021 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-06 11:11
Deze kunnen op Notebooksbilliger.de (voor NL) en LDLC (België) besteld worden. Meer info kan je vinden in de 3000 serie topic.
DanielAmsterdam schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:28:
Ik zie continue RTX 3000 founders edition kaarten die worden aangeboden bij Vraag & Aanbod. Waar halen al deze tweakers de kaarten vandaan? Mijn idee is dat ze het ergens goedkoper kunnen kopen en hier alleen verkopen om dik winst op te maken. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Notenkraker20 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:48:
[...]

De vraag is alleen - waarom wordt er geen actie ondernomen bij een scalper met 10 advertenties? Nu weet ik dat Tweakers scalping prima vind maar dat valt in mijn optiek toch onder zakelijk verkoop met winstoogmerk, geen particuliere verkoop?
Bij genoeg handel wordt je op V&A aangemerkt als handelaar, dus dat gebeurt al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAmsterdam
Is die notebookbilliger een beetje een betrouwbare site? Ik heb nog nooit iets gekocht via een duitse webshop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TryPleX
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-06 11:11
Ja hoor. Ze zijn betrouwbaar en officieel nvidia partner. Zoals ik al zei, voor meer info over ze, ga naar de levertijden topic van de 3000 serie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBtYaBm0mDSFA_gLNqE3ejs0MbI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6xiuQZs5i8MQ9GEoApF0fY3A.jpg?f=fotoalbum_large
DanielAmsterdam schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:03:
Is die notebookbilliger een beetje een betrouwbare site? Ik heb nog nooit iets gekocht via een duitse webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAmsterdam
Ik heb het gevonden, duurde even.
Bedankt voor de tip, zou mooi zijn als ik eindelijk mijn AMD R9 290 kan vervangen :P
Pagina: 1