Op gebied van geluid heb ik weinig kennis van wat goed is qua prijs/kwaliteit, vandaar mijn vraag hier.
Ik zoek een?
Goed Atmos geluidssysteem voor in de woonkamer
Wat is je budget?
Tussen de 1000 en 1800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
met name goed geluid bij films, vooral via streaming diensten en Plex. Verder ook wat muziek luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een systeem zoals deze, compleet, en geschikt voor Atmos, later uit te breiden met twee Atmos speakers en uiterlijk spreekt me zeer aan.
https://teufelaudio.nl/ul...ound-avr-51-set-106230000
Is zoiets als dit gewoon prima voor dit budget en qua prijs/kwaliteit in balans?
Ik had al wel gevonden dat een soundbar helemaal niks is in vergelijking met een AVR systeem
Welke vragen heb je hier nog over?
Aantal opmerkingen nog:
- bedoeling is dus gewoon heel goed geluid voor home entertainment
- prijs/kwaliteit moet wel in balans zijn
- atmos moet via plafond upfiring speakers zijn, speakers in het plafond gaat niet
- atmos speakers erbij in een set zou mooi zijn maar kan ik ook wel los bestellen, receiver moet wel geschikt zijn
- rear speakers draadloos zou voorkeur hebben maar hoeft niet persee
- >€1800 euro gaat me wat te ver
Ik zoek een?
Goed Atmos geluidssysteem voor in de woonkamer
Wat is je budget?
Tussen de 1000 en 1800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
met name goed geluid bij films, vooral via streaming diensten en Plex. Verder ook wat muziek luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een systeem zoals deze, compleet, en geschikt voor Atmos, later uit te breiden met twee Atmos speakers en uiterlijk spreekt me zeer aan.
https://teufelaudio.nl/ul...ound-avr-51-set-106230000
Is zoiets als dit gewoon prima voor dit budget en qua prijs/kwaliteit in balans?
Ik had al wel gevonden dat een soundbar helemaal niks is in vergelijking met een AVR systeem
Welke vragen heb je hier nog over?
Aantal opmerkingen nog:
- bedoeling is dus gewoon heel goed geluid voor home entertainment
- prijs/kwaliteit moet wel in balans zijn
- atmos moet via plafond upfiring speakers zijn, speakers in het plafond gaat niet
- atmos speakers erbij in een set zou mooi zijn maar kan ik ook wel los bestellen, receiver moet wel geschikt zijn
- rear speakers draadloos zou voorkeur hebben maar hoeft niet persee
- >€1800 euro gaat me wat te ver