Precies hoe de titel het zegt,
De RTX2080 mobile zit ''vast'' op 300mhz en wilt daardoor niets vloeiend doen. (Zie video)
Ik gok gewoon dat deze is overleden maar als iemand misschien weet wat de eventuele oplossing zou zijn.. (en dan niet uit het raam gooien
)
HEEL SOMS gaat hij 1 seconde naar 1.75ghz (Core clock)maar daarna zit hij 'vast' op 300Mhz....
Deze laptop is al eerder besproken in andere topics, de koper ZEGT mij terug te gaan betalen maar wacht hier al 3 weken op
.... maar heb hem toenvallig een weekendje bij in een hotel en kan zo niets. misschien dat iemand alsnog een oplossing weet.
---------------------------------------------------------------------------------------------
:fill(white):strip_exif()/f/image/1x7xomeVg1UQ1fAIdyJcqH9k.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/qCaedyRDmNHw4uVaSUJjwmGu.png?f=user_large)
--------------------------------------------------------------
:fill(white):strip_exif()/f/image/duXulW8FD4dLW9BhSJnCpDXn.png?f=user_large)
De RTX2080 mobile zit ''vast'' op 300mhz en wilt daardoor niets vloeiend doen. (Zie video)
Ik gok gewoon dat deze is overleden maar als iemand misschien weet wat de eventuele oplossing zou zijn.. (en dan niet uit het raam gooien
HEEL SOMS gaat hij 1 seconde naar 1.75ghz (Core clock)maar daarna zit hij 'vast' op 300Mhz....
Deze laptop is al eerder besproken in andere topics, de koper ZEGT mij terug te gaan betalen maar wacht hier al 3 weken op
---------------------------------------------------------------------------------------------
OUDE DRIVERS :
:fill(white):strip_exif()/f/image/1x7xomeVg1UQ1fAIdyJcqH9k.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/qCaedyRDmNHw4uVaSUJjwmGu.png?f=user_large)
--------------------------------------------------------------
NIEUWE DRIVERS :
:fill(white):strip_exif()/f/image/duXulW8FD4dLW9BhSJnCpDXn.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/rKBJggXrZmezQJFTDCwuXcHV.png?f=user_large)
[ Voor 74% gewijzigd door Kerstboompje op 23-07-2021 16:27 ]