[PW] Filter items mét resultaten bovenaan of highlighten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en merk nu weer hoe ontzettend gebruikersonvriendelijk de filters in de pricewatch zijn. :o Als door een eerder filter veel items nog maar 0 resultaten hebben, vallen de items met resultaten nauwelijks op

Feature requests:
- Mogen alle items mét resultaten bovenaan de lijst gezet worden en alle met 0 daaronder?
- Mogen de items mét resultaten (dus >0) gehighlight worden dan wel de items met 0 gedimd?

Ik denk zelf dat de eerste optie het meest prettig is. De tweede optie zou technisch gewoon een CSS-tag moeten zijn.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar wordt al lange tijd naar gevraagd, met [feat] Pricewatch, binnen filter automatisch sorteren op # als meest recente (voor jou) geloof ik.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, inderdaad. Ik zou hem alleen niet op aantal gesorteerd willen hebben maar gewoon alfabetisch met alles >0 bovenaan, als eigen clustertje. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron