Professioneel Heftruck Syndroom
Offerte binnengekregen. Word er niet goedkoper opDevian schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:52:
[...]
Vraag ook hier een offerte op:
https://jk-nl.com/
Hier is bij ons beneden vv aangelegd, 65m2. Ik was ruim minder dan 2k kwijt voor infrezen en aanleggen.
Voor een offerte-aanvraag moet ik dus weten wat de afwerklaag is van de vloer. De vloeren zelf zijn betonnen prefabs van datovloer en op de bouwtekeningen kwam ik dit tegen (wij krijgen het huis pas op 11 april):
:strip_exif()/f/image/S55I3AhEzTChL8HWmL7Ds0eh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vraag me nu af wat de afwerklaag nu echt is. Gewoon beton (systeemvloer) of multiplex (hout?) Ook snap ik niet helemaal waar de isolatie zou zitten. Het gaat om een huis uit 79, gebouwd door de woningbouw met projectbegin in 74.
Ik zou uitleg zeer waarderen
:strip_exif()/f/image/S55I3AhEzTChL8HWmL7Ds0eh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vraag me nu af wat de afwerklaag nu echt is. Gewoon beton (systeemvloer) of multiplex (hout?) Ook snap ik niet helemaal waar de isolatie zou zitten. Het gaat om een huis uit 79, gebouwd door de woningbouw met projectbegin in 74.
Ik zou uitleg zeer waarderen
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/4S6nMmdt0X5td9HKw9YMe85d.jpg?f=fotoalbum_large)