Robotstofzuiger besteld, alleen laadstation ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjan10
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-08-2021
Hoi allemaal,

Graag ontvang ik jullie tips voor het volgende.

Laatst heb ik via Een Chinese (web)winkel de volgende robotstofzuiger besteld: Roidmi Eve Plus
Via een vriend vernam ik dat deze machine voor het bedrag wat die kost een goeie machine is.

Besteld en betaald via iDeal (helaas) en na 5 dagen kreeg ik een doos binnen (bijlagen). Ik maak de doos open en zie dat er alleen een doos met het docking station erin. De doos met de stofzuiger zelf zat hier niet bij. Van de vriend vernam ik dat hij een doos met daarin 2 dozen had ontvangen.

Ik gelijk contact opnemen met (web)winkel (de verkoper) en na lang gesteggel geven zij aan dat zij het juiste hebben opgestuurd. Hierna heb ik meteen een dispute aangemaakt met de bewijs stukken die ik heb. Eerst bood (web)winkel de helft van het aankoopbedrag terug maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Enige optie die ik wil is de stofzuiger doos ook geleverd te krijgen of de doos terug sturen en mijn geld terug krijgen. Hierna heeft (web)winkel een voorstel gedaan om 0€ terug te geven aan mij. Totaal onacceptabel natuurlijk. Hierna werd het dispute gesloten en werd alles van mijn kant geweigerd door (web)winkel en de verkoper. Ook in ‘hoger beroep’ kreeg ik geen gelijk van (web)winkel .

Volgens mij is het bewijs vrij duidelijk wat ik heb ontvangen. Omdat dit nogal een aardig bedrag is vraag ik jullie hulp. Wat voor stappen kan ik nog ondernemen om alsnog mijn gelijk te krijgen? Of in ieder geval een oplossing te krijgen?

Alvast bedankt!

Gr,
Gerjan

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 17-07-2021 23:03 . Reden: Naam webshop weggehaald, gezien deze nog niets van doen heeft in de discussie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:07
Deze zaken bewijs je doorgaans doordat het gewicht wat de postbezorger doorgeeft afwijkt van wat het pakket zou moeten wegen.
Of omdat het pakket zelf gewoon een stuk kleiner is / nooit het product bevat zou kunnen hebben.

In mijn ervaring staat (web)winkel behoorlijk aan de kant van de klant in dit soort situaties, maar je moet wel iets kunnen laten zien / duidelijk maken. Dat is je duidelijk niet gelukt tijdens de dispute procedure.

Helaas zijn daarmee alle 'makkelijke' opties voorbij. (web)winkel heeft nu tot 2x toe naar de situatie gekeken en is tot hetzelfde oordeel gekomen. Die gaan niets meer doen. De verkoper kan zich makkelijk achter (web)winkel verschuilen. Je hebt betaald met iDeal, dus ook geen mogelijkheden op dat gebied.

Dan gaat de vraag worden of je een rechtsbijstandsverzekering hebt. Ook kun je nog een berichtje naar de verkoper sturen, maar tegenover de verkoper heb je (vrijwel) geen dwangmiddelen meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 17-07-2021 23:04 . Reden: Naam webshop weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb de naam van de webwinkel uit de TS, titel en een reactie verwijderd. Deze mag achterwege blijven in de discussie rondom een (lopend) geschil.

Tevens heb ik de titel iets verduidelijkt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Was het niet een fout dat ze 0 euro wilde terug geven? Kun je geen contact met ze opnemen en alles nog een keer uitleggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Jouw foto's zijn natuurlijk niet erg betrouwbaar bewijs. Je kunt de stofzuiger doos er uit hebben gehaald voor je de foto's nam.

Was de omdoos goed dichtgeplakt? Zit er een 2e laag tape over een andere doorgesneden laag? Wordt er een gewicht getoond bij de track&trace code, en klopt dat met wat je ontvangen hebt?
Degene me de meeste gelegenheid iets te ontvreemden is de bezorger, en dan moet het gewicht niet kloppen.

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 18-07-2021 10:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:18

FreakNL

Well do ya punk?

Mosterd na de maaltijd, maar in het vervolg uiteraard betalen middels een CC met goeie kopersbescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Anoniem: 454358 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 09:52:
Was het niet een fout dat ze 0 euro wilde terug geven? Kun je geen contact met ze opnemen en alles nog een keer uitleggen?
De grote Chinese tussenpersoon waar de TS mee gewerkt heeft kent een dispute procedure. Ben je het niet eens met de uitkomst daarvan, dan kun je nog in hoger beroep.

Beide heeft TS gedaan en beide zijn afgewezen. In mijn ervaring (zakelijk, 1000+ bestellingen) kan dat enkel gebeuren als er geen aanknopingspunten zijn aangeleverd om tot een andere conclusie te komen.

De manier waarop ze dat communiceren is dat er 0 euro terugbetaald gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

gerjan10 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:43:
Hoi allemaal,

Graag ontvang ik jullie tips voor het volgende.

Laatst heb ik via [Mbr]Een Chinese (web)winkel[/] de volgende robotstofzuiger besteld: Roidmi Eve Plus
Via een vriend vernam ik dat deze machine voor het bedrag wat die kost een goeie machine is.

Besteld en betaald via iDeal (helaas) en na 5 dagen kreeg ik een doos binnen (bijlagen). Ik maak de doos open en zie dat er alleen een doos met het docking station erin. De doos met de stofzuiger zelf zat hier niet bij. Van de vriend vernam ik dat hij een doos met daarin 2 dozen had ontvangen.

Ik gelijk contact opnemen met [Mbr](web)winkel[/] (de verkoper) en na lang gesteggel geven zij aan dat zij het juiste hebben opgestuurd. Hierna heb ik meteen een dispute aangemaakt met de bewijs stukken die ik heb. Eerst bood [Mbr](web)winkel[/] de helft van het aankoopbedrag terug maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Enige optie die ik wil is de stofzuiger doos ook geleverd te krijgen of de doos terug sturen en mijn geld terug krijgen. Hierna heeft [Mbr](web)winkel[/] een voorstel gedaan om 0€ terug te geven aan mij. Totaal onacceptabel natuurlijk. Hierna werd het dispute gesloten en werd alles van mijn kant geweigerd door [Mbr](web)winkel[/] en de verkoper. Ook in ‘hoger beroep’ kreeg ik geen gelijk van [Mbr](web)winkel[/] .

Volgens mij is het bewijs vrij duidelijk wat ik heb ontvangen. Omdat dit nogal een aardig bedrag is vraag ik jullie hulp. Wat voor stappen kan ik nog ondernemen om alsnog mijn gelijk te krijgen? Of in ieder geval een oplossing te krijgen?

Alvast bedankt!

Gr,
Gerjan
toon volledige bericht
Nadeel als je ergens in China koopt helaas. Maar het gewicht van je pakket zou ik het op gooien, zoek dat op in T&T van oa PostNL of wie het heeft bezorgd.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Hackus schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:58:
[...]

Nadeel als je ergens in China koopt helaas. Maar het gewicht van je pakket zou ik het op gooien, zoek dat op in T&T van oa PostNL of wie het heeft bezorgd.
Zeker. Maar dispute en hoger beroep zijn al gebruikt. welke opties (naast procederen) heeft de TS nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nijn schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:00:
[...]

Zeker. Maar dispute en hoger beroep zijn al gebruikt. welke opties (naast procederen) heeft de TS nu nog?
Lering voor de volgende keer, dat je niet een foto/foto's alleen moet sturen van het ontvangen. men kan al gauw denken dat je wat achter hebt gehouden, dus gewicht van pakket erbij als extra bewijs. Weet niet welke winkel maar hoger beroep ? |:(
Beter had TS hier advies gevraagd, voordat hij een klacht ging openen. of tussentijds. Gewoon contact leggen met verkoopplatform

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:21
FreakNL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:39:
Mosterd na de maaltijd, maar in het vervolg uiteraard betalen middels een CC met goeie kopersbescherming.
Ook CC gaat niet meer zo makkelijk over stag als sommige Tweakers hier melden.

@Hackus er zijn bepaalde Chinese webshops waar je een dispute kan aanmaken. En daar komt iets uit. Ben je het daar niet mee eens dan kan je in bezwaar(een soort van hoger beroep).

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Ik denk je verlies nemen en opnieuw bestellen maar nu bij een webshop in nl zodat je medemens hier ook zijn brood kan verdienen.
*knip* Politieke opmerkingen horen hier niet thuis.

Klinkt cru maar ik denk dat je anders erg lang bezig zal zijn waarbij het jouw woord tegen de verkoper is

[ Voor 36% gewijzigd door Yorinn op 18-07-2021 23:08 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het risico van zelf dingen uit China importeren.

Van leren en weer door.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nijn schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:55:
[...]

De grote Chinese tussenpersoon waar de TS mee gewerkt heeft kent een dispute procedure.
zal best, maar dan kun je toch alsnog proberen contact met ze op te nemen? Ook daar werken gewoon mensen hoor.

Maar dit is wel een reden waarom ik alleen goedkope meuk uit china bestel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gerjan10
Hoi allemaal.
Bedankt voor de reacties. Heb ondertussen ook contact gehad met de verkoper. Zodra ik terug kom van vakantie laat ik hem het gewicht weten/ probeer dit te achterhalen.

Toevoeging op de foto’s; ik heb ook meerdere filmpjes moeten sturen waarin duidelijk te zien was wat in de verpakking met de pakbon zat en dit duidelijk uitgepakt. Zelfs dan geven ze aan dat er een tweede doos in had moeten zitten.

Voorstel om het in Nederland te kopen voortaan zie ik ook wel wat in.
Dank voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

gerjan10 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:20:
Hoi allemaal.
Bedankt voor de reacties. Heb ondertussen ook contact gehad met de verkoper. Zodra ik terug kom van vakantie laat ik hem het gewicht weten/ probeer dit te achterhalen.

Toevoeging op de foto’s; ik heb ook meerdere filmpjes moeten sturen waarin duidelijk te zien was wat in de verpakking met de pakbon zat en dit duidelijk uitgepakt. Zelfs dan geven ze aan dat er een tweede doos in had moeten zitten.

Voorstel om het in Nederland te kopen voortaan zie ik ook wel wat in.
Dank voor jullie reacties!
Op basis van de track and trace via PostNL (als je in de app van de webwinkel de trace code pakt icm je postcode) krijg je het overzicht te zien waaronder vaak ook het gewicht.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Helaas heb ik hetzelfde een keer meegemaakt. Het gewicht was goed, nagecheckt via de tracking van de verkoper. Maar toch was het gewicht bij aankomst anders. Blijkt dus dat iemand een graai in m'n pakketje had gedaan ergens bij de douane. Na jaren gesteggel met PostNL en de douane geen gelijk gekregen en niks mee gebeurd, zelfs nog aangifte gedaan bij de politie (dat moest toen voor Paypal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 511810

MantaMaartuh schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:10:
Ik denk je verlies nemen en opnieuw bestellen maar nu bij een webshop in nl zodat je medemens hier ook zijn brood kan verdienen.
*knip*

Klinkt cru maar ik denk dat je anders erg lang bezig zal zijn waarbij het jouw woord tegen de verkoper is
En dit krijgt serieus 56 thumbs up?
Die nl 'webwinkel' zal in 80% gewoon dropshipment doen vanuit Cina, komop zeg.Laat die medemens pakket bezorger of aspergesteker worden...

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 18-07-2021 23:09 . Reden: Quote deels geknipt ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Anoniem: 511810 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:00:
[...]

Ik denk dat je de + voor een 5 aanziet? Die post heeft +6 duimpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
MantaMaartuh schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:10:
*knip*

Inderdaad gewoon een bewust risico nemen als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten ipv gewoon bij een Nederlandse winkel te kopen. Tuurlijk heb je recht op een compleet product maar je moet achteraf niet klagen als t veel gedoe oplevert om je recht te krijgen. Dat is gewoon part of the game bij goedkoper willen kopen in een ver land met andere cultuur.

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 18-07-2021 23:09 . Reden: Quote deels geknipt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CyberMania schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:06:
[...]
Inderdaad gewoon een bewust risico nemen als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten ipv gewoon bij een Nederlandse winkel te kopen. Tuurlijk heb je recht op een compleet product maar je moet achteraf niet klagen als t veel gedoe oplevert om je recht te krijgen. Dat is gewoon part of the game bij goedkoper willen kopen in een ver land met andere cultuur.
En zonder de EU consumenten bescherming.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-05 10:57
Anoniem: 511810 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:00:
[...]

Die nl 'webwinkel' zal in 80% gewoon dropshipment doen vanuit Cina, komop zeg.Laat die medemens pakket bezorger of aspergesteker worden...
Hm, dit is wel de reden dat ik 100 euro meer (25%!!) in NL heb betaald voor mijn robotstofzuiger dan dat hij vanuit China was te krijgen. 2 jaar (of zolang je mag verwachten van een robotstofzuiger?) garantie en de mogelijkheid iets te kunnen doen wanneer ze niet reageren, of in dit geval, ze niet eens leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:02
Volgens mij zijn de verhalen inmiddels wel bekend dat met name de Nederlandse webshops die het Chinese-webshop-spul verkopen, dat die zich ook niet altijd aan de wet en regelgeving houden.
Dat gaat daarnaast ook al lang niet meer om een hardwerkende ondernemer die zijn brood er mee wil verdienen, maar om snel met weinig eigen inzet een gouden neus en een lambo te bemachtigen o.i.d.
Lijkt me best logisch dat TS daar niet aan mee wil werken en het gewoon direct uit China laat komen, alleen zitten daar doorgaans net iets meer risico’s aan en ook gezien de veranderende regelgeving m.b.t. importeren sinds 1 juli, máár het moet kunnen.
Met bijvoorbeeld PayPal of een creditcard heb je net even wat meer zekerheid, die geven soms ook nog wel een aankoopgarantie als in dat je mogelijk een vergoeding krijgt als je apparaat kapot gaat binnen een bepaalde tijd.
Desalniettemin is er geen 100% garantie en is het ook handig alle voorwaarden door te nemen van deze beschermingsconstructies.
Want met creditcard wordt zoal terecht opgemerkt dat het daar niet altijd soepel wil lopen in gevallen waarbij er ook een ander geschillensysteem is, zoals die van de Chinese website zelf, hoe onrechtvaardig die ook is ingericht.

Kortom, er is altijd een risico.
Enige tip die ik je nog kan geven is om bij een gerenommeerde Nederlandse webwinkel ( een vergelijkbaar op de Europese/Nederlandse markt bestemde product ) te bestellen.
Het geld van je huidige bestelling moet je als verloren beschouwen.
Ook al heb je recht erop, zij wanen zich vrij achter de spreekwoordelijke Chinese muur, dat heb je bij voorbaat al verloren wil je daar een juridisch geschil tegen starten helaas.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:18

FreakNL

Well do ya punk?

loki504 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:09:
[...]

Ook CC gaat niet meer zo makkelijk over stag als sommige Tweakers hier melden.

@Hackus er zijn bepaalde Chinese webshops waar je een dispute kan aanmaken. En daar komt iets uit. Ben je het daar niet mee eens dan kan je in bezwaar(een soort van hoger beroep).
Zie:
JohanNL schreef op maandag 19 juli 2021 @ 00:59:
..
Met bijvoorbeeld PayPal of een creditcard heb je net even wat meer zekerheid, die geven soms ook nog wel een aankoopgarantie als in dat je mogelijk een vergoeding krijgt als je apparaat kapot gaat binnen een bepaalde tijd.
Desalniettemin is er geen 100% garantie en is het ook handig alle voorwaarden door te nemen van deze beschermingsconstructies.
Want met creditcard wordt zoal terecht opgemerkt dat het daar niet altijd soepel wil lopen in gevallen waarbij er ook een ander geschillensysteem is, zoals die van de Chinese website zelf, hoe onrechtvaardig die ook is ingericht.

..
Er zit een groot verschil tussen je 20,- Silver Mastercardje van Bijenkorf en je 204,- per jaar Mastercard Black...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
FreakNL schreef op maandag 19 juli 2021 @ 07:30:
[...]

Zie:

[...]

Er zit een groot verschil tussen je 20,- Silver Mastercardje van Bijenkorf en je 204,- per jaar Mastercard Black...
Dat zal best. Maar ik kom regelmatig topic en mensen tegen die achteraf toch niets terug kregen of waarbij ze extreem moeilijk deden. En als je er nog geen hebt ga je niet voor een MasterCard Black. Maar voor een andere n zilver MC van de Bijenkorf. Want je leest op internet CC is wat je moet hebben die betalen zonder mokken en morren alles terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:27

SeatRider

Hips don't lie

Maar als iedereen zijn creditcard maar gebruikt als een soort aankoopbescherming, soms zelfs als een soort 30 dagen niet goed geld terug garantie, worden die kaarten op een gegeven moment gewoon te duur.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

De cc is niet heilig, ook al wordt er geadverteerd met aankoopbescherming and what not:
Webshop levert andere banden dan besteld en doet nu moeilijk

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:13
PcDealer schreef op maandag 19 juli 2021 @ 08:26:
De cc is niet heilig, ook al wordt er geadverteerd met aankoopbescherming and what not:
Webshop levert andere banden dan besteld en doet nu moeilijk
Deze heeft zijn geld toch teruggekregen?
Creditcard is niet heilig, maar iDeal is verre van ideaal….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

appie39 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 12:09:
[...]

Deze heeft zijn geld toch teruggekregen?
Creditcard is niet heilig, maar iDeal is verre van ideaal….
Voor zover ik weet niet van de creditcard maatschappij en zeker niet van de verkoper. Ik zie graag een link naar het bericht waarin staat wat jij schrijft.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PcDealer schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:40:
[...]

Voor zover ik weet niet van de creditcard maatschappij en zeker niet van de verkoper. Ik zie graag een link naar het bericht waarin staat wat jij schrijft.
Dit gaat wel erg offtopic hier, maar in sjirafje in "Webshop levert andere banden dan besteld en doet nu moeilijk" staat dat user wel zijn geld heeft teruggekregen van de creditcardmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cc en PayPal kijken ook naar de gegevens die zij hebben, als daar een keurige track en trace staat, zullen ze echt niet altijd de koper gelijk geven.
Ligt ook aan de track record van de klant etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:23

Agent47

I always close my contracts.

Heel hard maar : beetje eigen schuld? China is vaak goedkoper maar qua eventuele garantie alleen al zou ik het niet doen. Ik zou het voortaan gewoon bij iets als BOL of wat dan ook bestellen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Agent47 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 18:09:
Heel hard maar : beetje eigen schuld? China is vaak goedkoper maar qua eventuele garantie alleen al zou ik het niet doen. Ik zou het voortaan gewoon bij iets als BOL of wat dan ook bestellen.
Maar dan wel opletten dat je het niet bij een 3rd party reseller doet die het dan alsnog naar jouw huis laat dropshippen :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
YakuzA schreef op maandag 19 juli 2021 @ 18:52:
[...]

Maar dan wel opletten dat je het niet bij een 3rd party reseller doet die het dan alsnog naar jouw huis laat dropshippen :+
Dat is alsnog beter. Die kan Je dagvaarden en kan/heeft effect. Een Chinees dagvaarden heeft weinig effect.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gerjan10
Laatste update: heb de sociale media van het merk achter de robotstofzuiger bericht en met succes:
“hello, my friend, we got a message from the factory , consider the customer exnperience, they arrange resend you a new robot ,and it will take some days, after they send it out, we will leave you the tracking number here”
Pagina: 1