Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:56
Binnenkort is een shoot doen, en zal dan wat shots hier delen. Alleen wat zijn nou leuke, mooie plekken waar je rustig je kan gang kan gaan? Ik zocht al wat af op Google alleen hier en daar vind je wat oude topics met een paar plekken.

Ik heb al zo'n 3 auto's in gedachten en beschikbaar voor een shoot, allemaal aan de moderne kant, dus dan vallen bijvoorbeeld locaties als een bos, platteland etc af, vind ik er niet echt bij passen. (kwestie van smaak hé :) ), nieuwe industrie terreinen kunnen interessant zijn, zeker in het weekend als het lekker rustig is.

Alles binnen de provincie Utrecht is qua afstand goed te doen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-06 10:30
Westland1940 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:34:
... Alleen wat zijn nou leuke, mooie plekken waar je rustig je kan gang kan gaan? Ik zocht al wat af op Google alleen hier en daar vind je wat oude topics met een paar plekken.
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Weet iemand mooie locaties in omgeving Eindhoven / Noord-Oost Brabant? Soort locatie maakt mij niet zoveel uit, als het maar mooi is! ;)

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik kan je niet helpen met plekken in Brabant. Ik neem aan dat een simpel weiland weggetje niet voldoet? Bij mij niet althans, te saai.

Valt toch best tegen om wat interessants te vinden. Ik zoek op Google maps en tot nu toe zijn de leukste plekken te vinden op industrieterreinen. Dit is doordeweeks echt onmogelijk vanwege werkverkeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-06 10:39
Genoeg mooie plekjes hoor. Kijk maar naar de foto’s van @superbok iets eerder dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
Westland1940 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:02:
... Ik neem aan dat een simpel weiland weggetje niet voldoet? Bij mij niet althans, te saai.
Inderdaad simpele weiland weggetjes al te vaak gedaan :+, zoek iets meer speciaals.
PdeBie schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:14:
Genoeg mooie plekjes hoor. Kijk maar naar de foto’s van @superbok iets eerder dit topic
Dat geloof ik best, maar +- 1,5 uur rijden is mij net wat te ver voor een paar foto's. Half uurtje rijden vind ik nog wel te doen ;) .

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-06 10:39
@LmLegendary snap ik, maar dat soort plekjes zijn in meerdere grote steden te vinden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:29
@Westland1940 @ImLegenJerry @PdeBie: Ik heb hier even een eigen topic van gemaakt :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:19

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

ImLegenJerry schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:53:
[...]

Ik zit hier met hetzelfde probleem. Weet iemand mooie locaties in omgeving Eindhoven / Noord-Oost Brabant? Soort locatie maakt mij niet zoveel uit, als het maar mooi is! ;)
Ik vind het gebouw van Rhenus Logistics langs de A58 bij Tilburg een mooi, futuristisch gebouw. Maar ik denk dat je daar in het wekend niet op het terrein kunt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
@PdeBie Dat snap ik ook, nou ben ik juist benieuwd naar de exacte locaties van zulke plekken. Bijvoorbeeld in Den Bosch, Eindhoven of Nijmegen. Door een stad rijden om zulke plekken zelf te vinden vind ik persoonlijk erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-06 21:27
Westland1940 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:34:
Binnenkort is een shoot doen, en zal dan wat shots hier delen. Alleen wat zijn nou leuke, mooie plekken waar je rustig je kan gang kan gaan? Ik zocht al wat af op Google alleen hier en daar vind je wat oude topics met een paar plekken.

Ik heb al zo'n 3 auto's in gedachten en beschikbaar voor een shoot, allemaal aan de moderne kant, dus dan vallen bijvoorbeeld locaties als een bos, platteland etc af, vind ik er niet echt bij passen. (kwestie van smaak hé :) ), nieuwe industrie terreinen kunnen interessant zijn, zeker in het weekend als het lekker rustig is.

Alles binnen de provincie Utrecht is qua afstand goed te doen voor mij.
Beetje uit de richting, ben niet zo bekend in Utrecht, maar ik zou zeggen ga naar de Rotterdamse Haven. Genoeg gave plekken te bereiken met de auto.
ImLegenJerry schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:53:
[...]

Eerste wat in mij op komt is Strijp-S, maar ik gok dat je dat wel kent ondertussen. Strijp-R misschien nog maar dat is zijn industriele kant een beetje aan het verliezen.

De parkeergarage onder Hartje Eindhoven / Philips stadion is doordeweeks vrij leeg op -3, alle ruimte en tijd om foto's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@Wormaap Goed idee, misschien kunnen we proberen om hier zoveel mogelijk locaties te delen. Zoals ik aangaf, als je nu zoekt op Google zie je een aantal topics van rond 2010, en niet meer actief.

@PdeBie Ik moet zeggen... de steden in Nederland zijn toch een stuk saaier als bijvoorbeeld in de USA, Australië, Frankrijk, noem maar op. Er wordt continu gebouwd en gesloopt omdat er te weinig ruimte is in ons land. Verlaten terreinen worden binnen de kortste keren gesloopt, in andere landen laten ze het decennia lang staan omdat er toch elders genoeg ruimte is voor nieuwbouw.

Het feit is dat Nederland zeer dichtbevolkt is, en dichtbebouwd. Ga maar is even een leuk rustig plekje vinden voor een shoot met de auto. En ik kom voor geen goud naar een stad als Rotterdam :D

Ik heb verder helaas nog niks concreets, als ik plekken heb zal ik ze met Google maps links delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
@Michel Parkeergarages intussen ook al zat :+ . Strijp-S heeft inderdaad mooie locaties. Hier alleen nog niet fotoshoots gedaan.
Westland1940 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:30:
Ik heb verder helaas nog niks concreets, als ik plekken heb zal ik ze met Google maps links delen.
Dit zal ik ook doen zodra ik locaties vind die de moeite waard zijn!

[ Voor 52% gewijzigd door ImLegenJerry op 14-07-2021 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Deze gasten hebben af en toe leuke car shoots met toffe locaties. Zeker zoiets als die Porsche lijkt me een interessante plek, ga zo iets specifieks maar is vinden :P Ik denk dat bepaalde industrieterreinen vast leuke opties hebben, maar zoals ik zei, doordeweeks is dit echt niet te doen met werkverkeer.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
INSANE 400MM CAR PHOTOGRAPHY!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Photographing a Porsche GT2RS for 14 minutes.

@ImLegenJerry Ik zit nog wat rond te zoeken naar leuke plekken en kwam deze tegen, in Eindhoven.
https://www.autojunk.nl/2015/01/a45-amg-fotoshoot

Toevallig zoals hierboven al werd gezegd is dit volgens mij Strijp-S, zegt mij verder niks omdat ik hier niet vandaan kom. ;) Maar ziet er tof uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Westland1940 op 14-07-2021 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
Westland1940 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 18:51:
Ik zit nog wat rond te zoeken naar leuke plekken en kwam deze tegen, in Eindhoven.
https://www.autojunk.nl/2015/01/a45-amg-fotoshoot

Toevallig zoals hierboven al werd gezegd is dit volgens mij Strijp-S, zegt mij verder niks omdat ik hier niet vandaan kom. ;) Maar ziet er tof uit.
Ik ga binnenkort maar eens door Strijp-S rijden. Kijken welke locaties de moeite waard, en nog bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-06 15:33
Wellicht kun je via https://www.instagram.com/gs_gijs/ inspiratie op doen, shoots binnen en buiten NL maar ook zeker in de omgeving van Zaltbommel/Den Bosch, als je een mooie omgeving ziet kan iemand je vast helpen met de locatie (is dit toegestaan?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 15:34

Sméagol

Master of Mayhem

Had je uiteindelijk nog iets gedaan met de suggesties uit je vorige topic?

Make lovecraft not warcraft.

Pagina: 1