Steam wel gelinkt in https://community.companyofheroes.com/ ?
Ik neem aan dat je amd promotie key hebt ofzo
Yup, zowel daar als op amdrewards.com gelinkt met SteamGoofy1978 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:02:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Yes, zowel op die community site als bij amdrewards, bij 2 ging het (vanmiddag) goed. bij laatste gaat het nu fout.Goofy1978 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:02:
[...]
De amd code moet je invoeren op de coh-dev site en steam account linken idd.DutchCrownNL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:09:
[...]
Yup, zowel daar als op amdrewards.com gelinkt met Steam
[ Voor 9% gewijzigd door Goofy1978 op 23-02-2023 20:23 ]
Ja snap ik, alleen ik krijg geen steam code per mail.Goofy1978 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:21:
[...]
De amd code moet je invoeren op de coh-dev site en steam account linken idd.
Dan krijg je de steam code via de mail en bij mij zat ie niet in primaire mail maar promotions mailbox.
Ik had de steam code al 2 uur voor ik doorhad waar ik hem kon vinden.
[ Voor 27% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-02-2023 20:29 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Goofy1978 op 23-02-2023 20:33 ]
Ik had er ook last van, maar probeerde net nog een keer en toen deed 'ie het opeens wel!DutchCrownNL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:27:
[...]
Ja snap ik, alleen ik krijg geen steam code per mail.
Hij geeft bij coh-dev al de error dat de code niet geldig is, net als bij de tig anderen die melding maken op 't forum
Edit:
Na nog geen 15 min een reactie op m'n support ticket, we wachten af![]()
[Afbeelding]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Hij werkt bij mijn vriend nu ook! Game nu aan het downloaden.jorank schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:31:
[...]
Ik had er ook last van, maar probeerde net nog een keer en toen deed 'ie het opeens wel!
Dit was een ander probleem, dat nu net opgelost is.CopyCatz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:36:
Ik kreeg ook de error, maar moest inderdaad zowel bij amd als relic mijn steam account linken. bij het linken van het amd account wordt een steam permissie aangemaakt om codes te claimen en dan werkt het.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Coldbullet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 01:13:
Heel de avond de game gespeeld, full game? Nee ranked matches is nog uitgeschakeld, kan alleen rull hd, hoger is niet te selecteren.
store is nog niet online. friendlist heeft nog wel zn verbeter puntjes, inc matchmaking, ben je na de game je stats en bekijken en als iemand t al
Weg drukt verdwijnt het in de hele team. lade van de game gaat wel erg snel. En stabiel. Geen frame drops gehad. Als je in de game pingt het geluid hoor je zelf wel. Je teamgenoot niet. Wat erg raar is.. de opbouw van de mappen is ook beter, meer dynamischer en je kan meer flanken. Feull en ammo is meer over de map versprijd tov coh 2 wat goed is waardoor je meer gevechten krijgt om de vp’s.
Grafisch vind ik het er goed uitzien, tevens het geluid. Ze hebben na aanleiding van de beta grafisch wat aan het kleuren palet gedaan. Wat betere kleuren stijl dan het fletse wat het was.
Kortom na de 1e avond coh 3, ik ben happy! Uiteraard gaan ze aankomende maanden erg veel tweaken. En ben er van overtuigd dat er nog veen content bij komt. Relic is over het algemeen een erg actieve developer en die goed naar de gamers luisterd en open staat voor ideeen.
En na 3500 uur coh 2 mag er wel een nieuwe coh😬
ben t er mee eens dat een observation mode en replay wel erin moesten zitten. Maar goed, de core gameplay en balance lijkt al behoorlijk lekker in mekaar te zitten. Dus daar kan ik echt niet over klagen met 4 factions op release, mod support etc. Lijkt ook niet zo dat campen erg gemotiveerd wordt.Beakzz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
Steam reviews staan nu op mixed (had mostly posiitve verwacht) en zou er nog weinig waarde aan hechten met mensen die reviews schrijven met 0,3 - 1,2 gespeeld uren, maar ik moet echt lachen om mensen ide het vededigen met de drogreden dat de COH 2 release nog slechter was. Ja zo kan een ontwikkelaar overal wel mee weg komen en waarom heb je dan zo'n haast met de game spelen? Wacht tot het spel uit early acces komt ook al noemen ze dit een full release.
Alleen full hd? Ik speel op 3440 x 1440, hij "zet" hem wel op full hd als je hem op exclusive fullscreen zet maar je kan dat ook handmatig veranderen.Coldbullet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 01:13:
Heel de avond de game gespeeld, full game? Nee ranked matches is nog uitgeschakeld, kan alleen rull hd, hoger is niet te selecteren.
store is nog niet online. friendlist heeft nog wel zn verbeter puntjes, inc matchmaking, ben je na de game je stats en bekijken en als iemand t al
Weg drukt verdwijnt het in de hele team. lade van de game gaat wel erg snel. En stabiel. Geen frame drops gehad. Als je in de game pingt het geluid hoor je zelf wel. Je teamgenoot niet. Wat erg raar is..
Grafisch vind ik het er goed uitzien, tevens het geluid. Ze hebben na aanleiding van de beta grafisch wat aan het kleuren palet gedaan. Wat betere kleuren stijl dan het fletse wat het was.
Kortom na de 1e avond coh 3, ik ben happy! Uiteraard gaan ze aankomende maanden erg veel tweaken. En ben er van overtuigd dat er nog veen content bij komt. Relic is over het algemeen een erg actieve developer en die goed naar de gamers luisterd en open staat voor ideeen.
Gisteren tijd gehad om 1 singleplayer missie te spelen. Alles maxed settings, had verwacht dat het er wel iets mooier uit zou zien dan de MP beta, maar vond het verschil minimaal. Daarnaast had ik gegeven moment een squad met panzergrenadiers met MG34 upgrade, maar kon nu niet echt zeggen dat ik die hoorde qua geluid. Viel een beetje weg terwijl je in COH1 en 2 duidelijk merkte als iemand met een LMG loopt. Dat viel ook wat tegen, zou mooi zijn als je die verschillen hoorde. Daarnaast was de AI in die1ste missie niet bijster slim. Maar goed dat was niet anders in de beta'sColdbullet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 01:13:
Weg drukt verdwijnt het in de hele team. lade van de game gaat wel erg snel. En stabiel. Geen frame drops gehad. Als je in de game pingt het geluid hoor je zelf wel. Je teamgenoot niet. Wat erg raar is..
Daar zal ik is naar kijken dan!Daan0s schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:57:
[...]
Alleen full hd? Ik speel op 3440 x 1440, hij "zet" hem wel op full hd als je hem op exclusive fullscreen zet maar je kan dat ook handmatig veranderen.
Ik heb hem ook maar gekocht, groot fan van de serie en CoH2 werd ook beter na een paar patches. Is in ieder geval prima te spelen en kan me hier wel mee vermaken voorlopig
1
| PROTON_ENABLE_NVAPI=1 DXVK_ASYNC=1 %command% |
[ Voor 65% gewijzigd door Soldaatje op 24-02-2023 15:41 ]
Please continue to submit Bug Splat/Crash reports, as a developer will read every single report, it provides us with much-needed information for us to resolve issues swiftly. We plan to have another hotfix on Monday, February 27th, patch 1.0.2, which is focused on three major issues with stability.
Stability
Fixed a crash when players ended a turn in the Dynamic Campaign Map.
Gameplay
Afrikakorps Armored Reserves Deployment Upgrade cost from 150 Manpower and 50 Fuel to 200 Manpower and 150 Fuel.
Afrikakorps call-in Costs increased for Assault Groups to 600 Manpower, and 80 Fuel.
Afrikakorps Tiger cost from 900 Manpower to 800 Manpower and 180 Fuel.
Increasing the build time of Afrikakorps Panzergrenadier Squad from 13 to 25 seconds.
Fixed an issue where American AI overused recovery vehicles if they took the Armored Battlegroup.
Campaign
Due to the complex nature of these features, we are expecting some rare edge cases at launch, which we hope to address in the days ahead.
Fixed a progression blocker when destroying bridges in the Benevento Mission via Italy Campaign.
UI/UX
GUC (Global Unit Control) no longer resets its position to the bottom left when entering a new match
Fixed an issue where cinematics was not triggering correctly at the start of the North African Operation.
Fixed an issue when party lead is passed to a player, they are unable to create or join custom games.
Fixed an issue where "Single Player" label is greyed out after an automatch game
Server Error no longer occurs when Quick Match search is started for a party consisting of more than one player.
Graphics/Rendering
Please make sure your graphics driver is up to date.
To use Ultra Texture settings you need a GPU with minimum 16 GB of Memory. High needs 8GB of GPU Memory. We are working on lowering the Ultra requirements after launch.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jup je kan altijd mee doen Coldbullet NL is me steamExtrix schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:27:
Zijn hier nog mensen die ik kan toevoegen om keer samen te spelen. Ben meer casual speler dan hardcore speler.
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=93881
[ Voor 26% gewijzigd door Bassbounce op 26-02-2023 21:08 ]
Daar is al een mod voor.Bassbounce schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:06:
Het is even wennen als je coh 2 gewend bent.
Het niet verder kunnen uitzoomen
En dat soort mods kan je ook probleemloos gebruiken in ranked play zonder dat het als cheat wordt gezien?
All I had to do was follow the damn train.
[ Voor 10% gewijzigd door !GN!T!ON op 27-02-2023 12:36 ]
Het lijkt alsof dat verschil heel groot is, maar die piek die jij benoemt is echt een zeer tijdelijke "piek" geweest die nog geen maand heeft geduurd eind 2018 (let wel, toen was CoH2 al 5 jaar oud).!GN!T!ON schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:32:
Al met al voelt het nog niet heel af aan. Als ik ook kijk naar de steamchart numbers dan doet CoH3 nu peak 32k players online terwijl het spel gloednieuw is, als ik dat vergelijk met CoH2 dan had die een peak van 162k players online dan baart mij dat ook wel zorgen.
Waarschijnlijk zal ik het nooit begrijpen, maar als je weet dat er zoveel niet klopt en de game niet af voelt waarom speel je het nu dan? Dat je het nu al koopt daar kan ik nog in komen als je de studio wilt steunen wat ik ook onzin vind, maar dat moet iedereen zelf weten.Nickbn schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:53:
[...]
Het lijkt alsof dat verschil heel groot is, maar die piek die jij benoemt is echt een zeer tijdelijke "piek" geweest die nog geen maand heeft geduurd eind 2018 (let wel, toen was CoH2 al 5 jaar oud).
Gemiddeld genomen heeft de playerbase van CoH2 over de jaren zo'n 8.000 spelers gehad, en ook bij lancering had CoH2 'slechts'20.700 mensen, dat na een maandje al afzwakte naar de steady 8.000 die we nu nog steeds hebben. (En dat na 10 jaar, meeste games en hun playerbase nemen sneller af).
Het is (nog) niet betrouwbaar te voorspellen wat er met de playerbase van CoH3 zal gebeuren. Ik zie wel een duidelijke herhaling van zetten met deel 2. Een groot deel van de community die klaagt over bugs, en de balans van het spel dat op dit moment ook nog ver te zoeken is (je kan eigenlijk na een week nog niet zoveel hierover zeggen denk ik).
Ik deel wel je mening dat de game echt nog niet af is. Ik kan niet eens alles opnoemen maar deze reddit thread komt aardig in de buurt. Velen delen deze mening met ons en vooral de CoH2 playerbase is weinig positief.
Ondanks de klachten vermaak ik me prima en heb ik er ergens wel vertrouwen in dat (misschien net als met CoH2) met de eerste maanden de grootste pijnpunten kunnen worden weggehaald. Neemt niet weg dat het op z'n zachtst genoemd "minder briljant" is om de game in deze staat af te leveren, maar daar zijn tegenwoordig meer voorbeelden van.
Volgens mij leg ik het in mijn laatste alinea toch wel aardig uit? Zie je dit anders?Beakzz schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:46:
[...]
Waarschijnlijk zal ik het nooit begrijpen, maar als je weet dat er zoveel niet klopt en de game niet af voelt waarom speel je het nu dan? Dat je het nu al koopt daar kan ik nog in komen als je de studio wilt steunen wat ik ook onzin vind, maar dat moet iedereen zelf weten.
Ja ik heb het gelezen en je zegt ik vermaak mij prima em dat is natuurlijk goed, maar je geeft zelf al aan dat er wat grote pijnpunten in zitten. Ik zit je ook niet te dissen ofzo, maar het zou bij mij gewoon niet goed voelen om nu met minder genoegen te nemen terwijl je (hopelijk) over een paar maanden een veel betere ervaring kan hebben, Goede pathfinding om maar iets te noemen. Skirmisch zou ik nog wel incompleet trekken, maar niet de campaign bijvoorbeeld dus vandaar de vraag.Nickbn schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:05:
[...]
Volgens mij leg ik het in mijn laatste alinea toch wel aardig uit? Zie je dit anders?
De filosofie is dat het niet mogelijk is goed overzicht te krijgen over de battlefield. Je moet dus keuzes maken wat betreft waar je je aandacht aan besteed. Ik snap dat het wennen is maar ik vind t veel leuker dan met verre zoom.Divak schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:
Ben blij dat de zoom-mod er is, maar ik vind het bijzonder dat dit al 17 jaar een probleem is. Company of Heroes 1 had al hetzelfde probleem dat je niet ver kont uitzoomen, Company of Heroes 2 deed daar nog een schepje bovenop (zeker als je AT-guns al een range hebben die groter is dan je beeldscherm), en nu doen ze het in deel 3 weer.
Natuurlijk geen probleem met de mod maar ik ben erg benieuwd welke filosofie hier achter zit bij Relic, het voelt in ieder geval niet 'immersive' als je ergens je tank naartoe beweegt om een vijand te beschieten die niet eens op je scherm zichtbaar is. Dat hoort in de basis makkelijker/beter te zijn.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Maar wel een mini map ernaast voor overzicht en veel hoog geplaatste spelers spelen voor een groot deel op die mini map.Frez schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:32:
[...]
De filosofie is dat het niet mogelijk is goed overzicht te krijgen over de battlefield. Je moet dus keuzes maken wat betreft waar je je aandacht aan besteed. Ik snap dat het wennen is maar ik vind t veel leuker dan met verre zoom.
Volgens mij ben je er al (terecht) uit. Laat ze de boel eerst lekker fixen voor je er geld in gooit.R3m3d7 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:35:
[...]
Maar wel een mini map ernaast voor overzicht en veel hoog geplaatste spelers spelen voor een groot deel op die mini map.
Ik heb COH1 en 2 veel gespeeld en speel nu wat wargame in wat ik dacht dat een aanloop naar COH3 zou zijn maar de zoom van wargame is echt zo fijn en COH3 mist zoveel features op dit moment dat ik twijfel of ik niet beter een jaar of wat kan wachten met de aanschaf van COH3. En dat doet best pijn want ik was echt een enorme COH1 fan met alle mods die daar beschikbaar voor waren.
Lijkt mij niet hé.. Wil je met mods spelen dan zal je voor een custom game moeten gaan vermoed ik..Stoffa schreef op maandag 27 februari 2023 @ 00:04:
[...]
En dat soort mods kan je ook probleemloos gebruiken in ranked play zonder dat het als cheat wordt gezien?
Inmiddels wat langer gespeeld. Loading times in Italian campaign zijn verschrikkelijk en soms de verplichtte Skirmish games zijn irritant. Verder leuk en hoop dat ze bovenstaande bugs snel fixen...webber87 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:06:
Lang naar uitgekeken en inmiddels een uur of 5 gespeeld. Ja, het zit nog vol met grotere en kleinere bugs maar overall ben ik wel tevreden. Ervan uitgaande dat de bugs de komende tijd worden opgelost.
De Italian campaign, dat je naar die vliegtuigjes zit te kijken tijdens de beurt van de tegenstander, dat je niet kunt skippen is wel erg irritant. Manschappen die een wapen niet kunnen pakken of 'vastzitten' in een gebouw idem dito. Ook is het nog vrij simpel, op Hard-mode.
Heb wel weer zin om vanavond weer een potje te doen :-)
[ Voor 5% gewijzigd door RichD1011 op 20-03-2023 16:29 ]
opsturen naar Sega?RichD1011 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:28:
iemand die verstand van zaken heeft en met mij mee kan kijken in de Bugsplat/Warnings log om wellicht te pinpointen waardoor dit voorkomt? waar kan ik daarvoor het beste een topic openen?
Ja klopt de rush voor vp is vele male groter.timetje100 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:40:
Ligt het aan mij of zijn de potjes online echt heel kort? Na 15 minuten kan het al klaar zijn
Ja open deur, doe ik uiteraard maar tot die tijd behoorlijk piep en als ik er zelfs iets aan kan doen...
Windows laatste update? Je videokaart drivers laatste versie?RichD1011 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:44:
[...]
Ja open deur, doe ik uiteraard maar tot die tijd behoorlijk piep en als ik er zelfs iets aan kan doen...
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Fijn dat ze de prioriteiten op de juiste plek hebben in plaats van de pc versie fixen en dan de rest uit te brengen.Oxigeon schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:58:
Zo... op 30 mei lijkt deze game ook uit te komen op de consoles. Toch een stuk sneller dan verwacht. Toch aan het denken om hem dan binnen te hengelen.
Ik zou ook zeggen zorg dat de pc versie fatsoenlijk werkt en port die werkende versie dan naar de consoles.Beakzz schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:59:
[...]
Fijn dat ze de prioriteiten op de juiste plek hebben in plaats van de pc versie fixen en dan de rest uit te brengen.
[ Voor 41% gewijzigd door Oxigeon op 30-05-2023 00:51 ]
Ik speel het vanaf launch zo af en toe.Sode1987 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 08:54:
Na al de slechte reviews heb ik de game niet op launch aangeschaft..
Maar zijn de problemen nu al wat opgelost?
Ik heb in mijn jonge jaren heel veel coh 1 & 2 ranked gespeeld. En zou het misschien terug gaan op pikken dan.
Precies, ik denk wel dat het voor iedereen verschilt wat zij ervan vinden.Sode1987 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 18:43:
Ik maak er op uit dat het nog niet de top game is, die het zou moeten zijn.
Maar het wel waard is
Danielson schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:40:
Het is een long shot, maar ik kan het altijd proberen! Ik heb ooit in het verre verleden een redelijk populaire map gemaakt voor COH2.
Ik heb helaas de tijd niet meer om er een van de grond af aan te maken voor COH3, maar misschien is het mogelijk mijn COH2 map te porten naar COH3?
Nee niet mogelijk. Coh3 mal bud structuur is volledig vernieuwd, daarom zijn er ook nog zo weinig community maps
Iemand toevallig enig idee?
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ja het is ook een free weekend, maar eigenlijk was ik er na 2 uur wel klaar mee. Dat hele world map "vechten" vind ik helemaal niks. Beetje CIV zonder de leuke aspecten. Tijd om te accepteren dat COH3 niet voor mij is en ook niet wordt en gewoon 1 en 2 blijven spelen. (speel geen mp)R.G schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:36:
Is de game Al goed opgepoetst?
Geen crashes tussen missies door?
Nu in de aanbieding op steam.
Coh3 is ook vooral bedoeld als multiplayer spel.Beakzz schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:59:
[...]
Ja het is ook een free weekend, maar eigenlijk was ik er na 2 uur wel klaar mee. Dat hele world map "vechten" vind ik helemaal niks. Beetje CIV zonder de leuke aspecten. Tijd om te accepteren dat COH3 niet voor mij is en ook niet wordt en gewoon 1 en 2 blijven spelen. (speel geen mp)
En hoe kom je tot die vaststelling?R.G schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:58:
Oke niet gekocht, de game is gewoon nog steeds brak en kapot. Best wel een schande zeg..
Wat is er brak en kapot dan?R.G schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:58:
Oke niet gekocht, de game is gewoon nog steeds brak en kapot. Best wel een schande zeg..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq