Toon posts:

[PC] Company of Heroes 3

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Staat bij mij nog steeds " Wordt 17 november 2022 bezorgd "

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:16

maar eens kijken wat de postnl vanavond/vannacht update

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26
Slavy schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:48:
[...]

Staat bij mij nog steeds " Wordt 17 november 2022 bezorgd "
Wordt morgen bezorgd

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-05 13:55
Frez schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:38:
Wordt dit op steam een midnight release?
Nee, ik denk van niet. We kunnen over 2 uur preloaden en daarna moeten we 24 uur wachten tot de launch.

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:16
Zelfde hier, gisterenavond nog snel besteld. Staat idd nu op "Wordt morgen bezorgd". Wel de launch edition en niet premium.

Fingers crossed dat de post het een beetje op tijd kan leveren. Dan kan ik morgenavond aan de slag :9

[Voor 16% gewijzigd door Powerblast op 22-02-2023 18:23]

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Heb nu ook een DHL tracker gekregen, spannend!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• GlorixJim

• GlorixJim
7 uur vanavond. oOo

[Voor 21% gewijzigd door GlorixJim op 23-02-2023 02:26]

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:22
YouTube: Company of Heroes 3 Review: Kopen, budgetbak of slopen?

Jammer, hoor in de review dat het heel erg "rush gericht" is. Oftewel wie spamt de meeste units zo snel mogelijk. Ipv tactische gevechten rondom chokepoints. Dit is voor mij altijd een grote dooddoener in rts.

Ik ga m zeker zelf ook proberen maar hier word ik niet enthousiast van.

LG C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 23:21

flessuh

Set sail for fail!

Mensen die hem via AMD rewards hebben kunnen hem nu overigens ook activeren en preloaden :)

Is activeren op COH account, dan krijg je een steam code op de mail.

https://www.dutchsolarboat.com

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-05 20:49
Frez schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:09:

Jammer, hoor in de review dat het heel erg "rush gericht" is. Oftewel wie spamt de meeste units zo snel mogelijk. Ipv tactische gevechten rondom chokepoints. Dit is voor mij altijd een grote dooddoener in rts.

Die gevechten zijn er ook genoeg hoor. Als het net als de oude COH's is. Zeker in 2 vs 2 online of zelfs in 1 vs 1 heb je gegeven moment dat je vaak vecht om ''een punt of het midden van de map als alle late game units op het veld staan. Of dat in deze is, dat is nog ff afwachten maar verwacht dat die games er wel tussen zitten nog.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 10:09
Frez schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:09:

Dat je gamekings nog serieus neemt..
Ligt helemaal aan je tegenstander en of je qua skill niveau een beetje gelijk bent.
Vaak genoeg potjes gehad waar het echt spannend was en de VP's heen en weer gingen.

Soundcloud!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sowieso zal het wel een wel een aantal keer geherbalancet worden. COH2 is ook een paar keer flink door de wringer gehaald :P

[Voor 6% gewijzigd door anandus op 23-02-2023 15:42]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:41
Luukwa schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:39:
[...]

Dat je gamekings nog serieus neemt..
Ligt helemaal aan je tegenstander en of je qua skill niveau een beetje gelijk bent.
Vaak genoeg potjes gehad waar het echt spannend was en de VP's heen en weer gingen.
Mwah Boris is wel een echte liefhebber van deze serie dus geen idee waarom je zijn mening niet serieus zou nemen. Daarnaast is GK niet de enige met dat commentaar,

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 22:01

Ook de review van IGN is, voor IGN begrippen, bijzonder kritisch.
Zelf wel benieuwd naar de console versie, maar voor nu lijkt het verstandig om wat patches af te wachten. Zeker omdat de console versies niet gered zullen worden door de mod community.

• jantje 2
Racing-Paradise schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:14:
[YouTube: Company of Heroes 3 Review - Single-Player Campaigns]

Ook de review van IGN is, voor IGN begrippen, bijzonder kritisch.
Zelf wel benieuwd naar de console versie, maar voor nu lijkt het verstandig om wat patches af te wachten. Zeker omdat de console versies niet gered zullen worden door de mod community.
Dat is eigenlijk ook alleen de enige die kritisch is en dan vooral op de campaign map en SP story. Opzich snap ik dat commentaar ook en is hij niet de enige in. De core gameplay en matches etc. is dik in orde en voldoet aan alle verwachtingen als je zo alle reviews leest. Wat hij zelf ook aangeeft.

Maar we zullen het vanavond zien hoe we het zelf ervaren :) Gelukkig dat Relic hun games lang ondersteunen, dus met patches komen we hopelijk ook een eind met wat nog niet lekker gaat :+

• Divak
  • Laatst online: 27-05 11:03
Ik vind het vooral opmerkelijk dat er na 10 jaar een game op de markt komt die grafisch een achteruitgang lijkt ten opzichte van CoH2. En dat komt bovenop het feit dat CoH2 ook al grafisch weinig vooruitgang had ten opzichte van CoH1 (daar zat ook al 17 jaar dus). Oftewel, 17 jaar lang ontwikkeling zonder visueel resultaat. Bijzonder.

Verder speel ik CoH1 nog regelmatig met de bekende mods (Blitzkrieg, Eastern Front, Europe at War), en CoH2 heb ik ook in het verleden erg vaak gespeeld, maar op lange termijn nog steeds voorkeur voor deel 1.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:44
flessuh schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:16:
Mensen die hem via AMD rewards hebben kunnen hem nu overigens ook activeren en preloaden :)

Is activeren op COH account, dan krijg je een steam code op de mail.
Dat krijg ik hier niet voor elkaar, blijf de melding houden dat de code ongeldig is (net als vele anderen op hun forum btw) 8)7

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Divak schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:21:
Ik vind het vooral opmerkelijk dat er na 10 jaar een game op de markt komt die grafisch een achteruitgang lijkt ten opzichte van CoH2. En dat komt bovenop het feit dat CoH2 ook al grafisch weinig vooruitgang had ten opzichte van CoH1 (daar zat ook al 17 jaar dus). Oftewel, 17 jaar lang ontwikkeling zonder visueel resultaat. Bijzonder.
Ik vind het eigenlijk wel fijn, voor mij hoeven spellen (vooral strategische spellen) niet alsmaar mooier en dus ook zwaarder te worden, ik vind de speelbaarheid een stuk belangrijker.

Maar dat is een persoonlijke mening, ik begrijp je punt, dat wel. Tegenwoordig verwacht men grafische vooruitgang in vervolgspellen.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:47
Andere mensen die een key not valid or already used krijgen bij de community pagina van CoH? Ik en een vriend hebben netjes alle stappen kunnen doorlopen, maar tweede vriend krijgt een foutmelding dat code niet valid is, en kan dus de steam key niet krijgen.

Ik lees op o.a. reddit en het forum van CoH3 veel anderen met hetzelfde probleem.

• DutchCrownNL
!GN!T!ON schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:52:
Andere mensen die een key not valid or already used krijgen bij de community pagina van CoH? Ik en een vriend hebben netjes alle stappen kunnen doorlopen, maar tweede vriend krijgt een foutmelding dat code niet valid is, en kan dus de steam key niet krijgen.

Ik lees op o.a. reddit en het forum van CoH3 veel anderen met hetzelfde probleem.
Yup, hier idem. Code not valid

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
Steam wel gelinkt in https://community.companyofheroes.com/ ?
Ik neem aan dat je amd promotie key hebt ofzo

• DutchCrownNL
Goofy1978 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:02:
[...]

Yup, zowel daar als op amdrewards.com gelinkt met Steam

• !GN!T!ON
Goofy1978 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:02:
[...]

Yes, zowel op die community site als bij amdrewards, bij 2 ging het (vanmiddag) goed. bij laatste gaat het nu fout.

• Goofy1978
DutchCrownNL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:09:
[...]

Yup, zowel daar als op amdrewards.com gelinkt met Steam
De amd code moet je invoeren op de coh-dev site en steam account linken idd.
Dan krijg je de steam code via de mail en bij mij zat ie niet in primaire mail maar promotions mailbox.
Ik had de steam code al 2 uur voor ik doorhad waar ik hem kon vinden. :P

[Voor 9% gewijzigd door Goofy1978 op 23-02-2023 20:23]

• DutchCrownNL
Goofy1978 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:21:
[...]

De amd code moet je invoeren op de coh-dev site en steam account linken idd.
Dan krijg je de steam code via de mail en bij mij zat ie niet in primaire mail maar promotions mailbox.
Ik had de steam code al 2 uur voor ik doorhad waar ik hem kon vinden. :P
Ja snap ik, alleen ik krijg geen steam code per mail.
Hij geeft bij coh-dev al de error dat de code niet geldig is, net als bij de tig anderen die melding maken op 't forum :P

Edit:
Na nog geen 15 min een reactie op m'n support ticket, we wachten af :+

[Voor 27% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-02-2023 20:29]

• Goofy1978
@DutchCrownNL

Ok das balen zeg, succes ermee.
Servers overbelast vermoed ik, iedereen gaat nu activeren natuurlijk.

[Voor 41% gewijzigd door Goofy1978 op 23-02-2023 20:33]

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:59
DutchCrownNL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:27:
[...]

Ja snap ik, alleen ik krijg geen steam code per mail.
Hij geeft bij coh-dev al de error dat de code niet geldig is, net als bij de tig anderen die melding maken op 't forum :P

Edit:
Na nog geen 15 min een reactie op m'n support ticket, we wachten af :+
[Afbeelding]
Ik had er ook last van, maar probeerde net nog een keer en toen deed 'ie het opeens wel!

II R7 5800X3D, 32GB, ROG B550-F, RTX 4090 II

• !GN!T!ON
jorank schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:31:
[...]

Ik had er ook last van, maar probeerde net nog een keer en toen deed 'ie het opeens wel!
Hij werkt bij mijn vriend nu ook! Game nu aan het downloaden. :)

• DutchCrownNL
En de code werkt nu *O*

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50
Ik kreeg ook de error, maar moest inderdaad zowel bij amd als relic mijn steam account linken. bij het linken van het amd account wordt een steam permissie aangemaakt om codes te claimen en dan werkt het.

• !GN!T!ON
CopyCatz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:36:
Ik kreeg ook de error, maar moest inderdaad zowel bij amd als relic mijn steam account linken. bij het linken van het amd account wordt een steam permissie aangemaakt om codes te claimen en dan werkt het.
Dit was een ander probleem, dat nu net opgelost is.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
AMD probleem is al opgelost, Discord chat in de gaten houden.

• Beakzz
Steam reviews staan nu op mixed (had mostly posiitve verwacht) en zou er nog weinig waarde aan hechten met mensen die reviews schrijven met 0,3 - 1,2 gespeeld uren :+, maar ik moet echt lachen om mensen ide het vededigen met de drogreden dat de COH 2 release nog slechter was. Ja zo kan een ontwikkelaar overal wel mee weg komen en waarom heb je dan zo'n haast met de game spelen? Wacht tot het spel uit early acces komt ook al noemen ze dit een full release.

• Coldbullet
  • Laatst online: 01:02

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Heel de avond de game gespeeld, full game? Nee ranked matches is nog uitgeschakeld, kan alleen rull hd, hoger is niet te selecteren.
store is nog niet online. friendlist heeft nog wel zn verbeter puntjes, inc matchmaking, ben je na de game je stats en bekijken en als iemand t al
Weg drukt verdwijnt het in de hele team. lade van de game gaat wel erg snel. En stabiel. Geen frame drops gehad. Als je in de game pingt het geluid hoor je zelf wel. Je teamgenoot niet. Wat erg raar is..
Grafisch vind ik het er goed uitzien, tevens het geluid. Ze hebben na aanleiding van de beta grafisch wat aan het kleuren palet gedaan. Wat betere kleuren stijl dan het fletse wat het was.

Kortom na de 1e avond coh 3, ik ben happy! Uiteraard gaan ze aankomende maanden erg veel tweaken. En ben er van overtuigd dat er nog veen content bij komt. Relic is over het algemeen een erg actieve developer en die goed naar de gamers luisterd en open staat voor ideeen.
En na 3500 uur coh 2 mag er wel een nieuwe coh😬

• Coldbullet

Coldbullet

Coldbullet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 01:13:
Heel de avond de game gespeeld, full game? Nee ranked matches is nog uitgeschakeld, kan alleen rull hd, hoger is niet te selecteren.
store is nog niet online. friendlist heeft nog wel zn verbeter puntjes, inc matchmaking, ben je na de game je stats en bekijken en als iemand t al
Weg drukt verdwijnt het in de hele team. lade van de game gaat wel erg snel. En stabiel. Geen frame drops gehad. Als je in de game pingt het geluid hoor je zelf wel. Je teamgenoot niet. Wat erg raar is.. de opbouw van de mappen is ook beter, meer dynamischer en je kan meer flanken. Feull en ammo is meer over de map versprijd tov coh 2 wat goed is waardoor je meer gevechten krijgt om de vp’s.
Grafisch vind ik het er goed uitzien, tevens het geluid. Ze hebben na aanleiding van de beta grafisch wat aan het kleuren palet gedaan. Wat betere kleuren stijl dan het fletse wat het was.

Kortom na de 1e avond coh 3, ik ben happy! Uiteraard gaan ze aankomende maanden erg veel tweaken. En ben er van overtuigd dat er nog veen content bij komt. Relic is over het algemeen een erg actieve developer en die goed naar de gamers luisterd en open staat voor ideeen.

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-03 01:34
Beakzz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
Steam reviews staan nu op mixed (had mostly posiitve verwacht) en zou er nog weinig waarde aan hechten met mensen die reviews schrijven met 0,3 - 1,2 gespeeld uren :+, maar ik moet echt lachen om mensen ide het vededigen met de drogreden dat de COH 2 release nog slechter was. Ja zo kan een ontwikkelaar overal wel mee weg komen en waarom heb je dan zo'n haast met de game spelen? Wacht tot het spel uit early acces komt ook al noemen ze dit een full release.
ben t er mee eens dat een observation mode en replay wel erin moesten zitten. Maar goed, de core gameplay en balance lijkt al behoorlijk lekker in mekaar te zitten. Dus daar kan ik echt niet over klagen met 4 factions op release, mod support etc. Lijkt ook niet zo dat campen erg gemotiveerd wordt.

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:36
Weg drukt verdwijnt het in de hele team. lade van de game gaat wel erg snel. En stabiel. Geen frame drops gehad. Als je in de game pingt het geluid hoor je zelf wel. Je teamgenoot niet. Wat erg raar is..

Alleen full hd? Ik speel op 3440 x 1440, hij "zet" hem wel op full hd als je hem op exclusive fullscreen zet maar je kan dat ook handmatig veranderen.

Ik heb hem ook maar gekocht, groot fan van de serie en CoH2 werd ook beter na een paar patches. Is in ieder geval prima te spelen en kan me hier wel mee vermaken voorlopig :)

• jantje 2

Gisteren tijd gehad om 1 singleplayer missie te spelen. Alles maxed settings, had verwacht dat het er wel iets mooier uit zou zien dan de MP beta, maar vond het verschil minimaal. Daarnaast had ik gegeven moment een squad met panzergrenadiers met MG34 upgrade, maar kon nu niet echt zeggen dat ik die hoorde qua geluid. Viel een beetje weg terwijl je in COH1 en 2 duidelijk merkte als iemand met een LMG loopt. Dat viel ook wat tegen, zou mooi zijn als je die verschillen hoorde. Daarnaast was de AI in die1ste missie niet bijster slim. Maar goed dat was niet anders in de beta's :+

Nog te weining gespeeld om echt een oordeel te geven van het weekend nog maar wat potjes.

• Coldbullet

Coldbullet

Daan0s schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:57:
[...]

Alleen full hd? Ik speel op 3440 x 1440, hij "zet" hem wel op full hd als je hem op exclusive fullscreen zet maar je kan dat ook handmatig veranderen.

Ik heb hem ook maar gekocht, groot fan van de serie en CoH2 werd ook beter na een paar patches. Is in ieder geval prima te spelen en kan me hier wel mee vermaken voorlopig :)
Daar zal ik is naar kijken dan!

• Soldaatje
  • Niet online
Game draait ook goed onder Linux, op 4K tv.
Wel dit in de startopties gezet:
code:
1
PROTON_ENABLE_NVAPI=1 DXVK_ASYNC=1 %command%

En gekozen voor GE-Proton7-43.

• resolution 4K
  • image ultra
  • physics high
  • shadow high
  • texture high
  • geometry ultra
  • anti-aliasing high

[Voor 65% gewijzigd door Soldaatje op 24-02-2023 15:41]

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 08:30
Ongelooflijk, tanks lijken wel dronken. Pathfinding is mega slecht. En welke idioot heeft verzonnen om W als stop teken te gebruiken dat is in iedere strategie game S. Zal je wel ergens kunnen veranderen neem ik aan.

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:16
Qua graphics vind ik het toch wel meevallen, ziet er niet super deluxe crysis achtige dingen uit, maar voor een rts hoeft dat ook totaal niet vind ik. Gameplay staat er zo te zien wel, maar vooral die mappen vind ik weer even wennen. Denk dat het een kwestie van wenning en de tactics en chokepoints weer weten te vinden.

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:46
Ik deel ook niet echt de mening dat het er slecht uitziet.

Op mijn ultra wide ziet er goed uit. Echter vind ik gameplay belangrijker bij een rts en dat zit wel goed

• Soldaatje
  • Niet online
De eerste update is er al uit:
Please continue to submit Bug Splat/Crash reports, as a developer will read every single report, it provides us with much-needed information for us to resolve issues swiftly. We plan to have another hotfix on Monday, February 27th, patch 1.0.2, which is focused on three major issues with stability.

Stability
Fixed a crash when players ended a turn in the Dynamic Campaign Map.

Gameplay
Afrikakorps Armored Reserves Deployment Upgrade cost from 150 Manpower and 50 Fuel to 200 Manpower and 150 Fuel.
Afrikakorps call-in Costs increased for Assault Groups to 600 Manpower, and 80 Fuel.
Afrikakorps Tiger cost from 900 Manpower to 800 Manpower and 180 Fuel.
Increasing the build time of Afrikakorps Panzergrenadier Squad from 13 to 25 seconds.
Fixed an issue where American AI overused recovery vehicles if they took the Armored Battlegroup.

Campaign
Due to the complex nature of these features, we are expecting some rare edge cases at launch, which we hope to address in the days ahead.
Fixed a progression blocker when destroying bridges in the Benevento Mission via Italy Campaign.

UI/UX
GUC (Global Unit Control) no longer resets its position to the bottom left when entering a new match
Fixed an issue where cinematics was not triggering correctly at the start of the North African Operation.
Fixed an issue when party lead is passed to a player, they are unable to create or join custom games.
Fixed an issue where "Single Player" label is greyed out after an automatch game
Server Error no longer occurs when Quick Match search is started for a party consisting of more than one player.

Graphics/Rendering
Please make sure your graphics driver is up to date.
To use Ultra Texture settings you need a GPU with minimum 16 GB of Memory. High needs 8GB of GPU Memory. We are working on lowering the Ultra requirements after launch.

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:19
Hier ook de eerste potjes erop zitten. Ik heb nooit deel 1 en 2 gespeeld dus kan geen vergelijking maken maar ik ben toch wel aardig positief. Gameplay is gewoon prima en doet mij erg aan AoE4 denken. Graphics zijn niet next-gen maar voor RTS best netjes.

Mijn grootste frustratie is dat het erg moeilijk is om overzicht te houden. Ook omdat je niet ver genoeg kunt uitzoomen. Maar gelukkig zag ik zojuist de Zoom mod in de Steamworkshop dus daar is blijkbaar al heel snel een oplossing voor.

Er zullen vast nog veel patches volgen maar voor nu kan ik mij hier prima mee vermaken.

• b100
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-05 17:27
Heerlijk dat deel 3 er nu is, coh 2 veel gespeeld met 2 vrienden en familie lid en flinke gevechten gehad en langdurige potjes. Dat strijden voor de punten voor olie etc heerlijk, terug trekken en weer vooruit stukje voor stukje wat een fijne game. Hoop dat deel 3 minstens zo goed is!

• Extrix
  • Laatst online: 07:46
Zijn hier nog mensen die ik kan toevoegen om keer samen te spelen. Ben meer casual speler dan hardcore speler.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Was vergeten dat de game al gereleased is. :+
Heb 'm gratis gekregen bij de aanschaf van m'n AMD 5800x3D CPU.
Nu aan het downloaden. Ben benieuwd. :)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Coldbullet

Coldbullet

Extrix schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:27:
Zijn hier nog mensen die ik kan toevoegen om keer samen te spelen. Ben meer casual speler dan hardcore speler.
Jup je kan altijd mee doen Coldbullet NL is me steam

• Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:01
Ook maar beslist om COH3 dan toch maar te kopen.
Met het eerste deel heb ik me altijd prima vermaakt, ik speel het af en toe nog altijd. Ook deel 2 in mijn collectie, maar toch minder gespeeld. Meestal speel ik de campaigns, een potje tegen de computer of "coop" met wat vrienden tegen de computer. PVP is niet echt mijn ding.

Nu aan het installeren, ik laat me verassen na alles wat ik gelezen heb!

• Odysseus87
  • Laatst online: 27-05 22:42
Vermaak me prima, nog best wat negativiteit in de steam reviews, maar veelal mensen die nog geen uur gespeeld hebben. In de basis is het een prima spel, ja er zijn wat bugs in de campaign.. Maar niet iets wat niet gefixt kan worden.

Als het in de basis al niet goed zou zijn, was het een heel ander verhaal.

• Freakystyle
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:01
Ik vermaak me ook prima. Inderdaad wat bugs in de Italie campaign, maar toch wel verrassend goed COH3.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=93881

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:14
Het is even wennen als je coh 2 gewend bent.
Het niet verder kunnen uitzoomen en andere keybindings is wel vervelend.

[Voor 26% gewijzigd door Bassbounce op 26-02-2023 21:08]

Huidige Pc

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50
Bassbounce schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:06:
Het is even wennen als je coh 2 gewend bent.
Het niet verder kunnen uitzoomen
Daar is al een mod voor.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57
En dat soort mods kan je ook probleemloos gebruiken in ranked play zonder dat het als cheat wordt gezien?

• Coldbullet

Coldbullet

Coh 2 was ook flink door mods en community onderhande genomen.
Merk wel nu naar een paar dagen spelen. Vind het wel allemaal minder overzichtelijk.
het uitnodigen van vrienden via steam was voorheen beter. Nu zie je vaak je vrienden niet in de lijst. En als ze nog niet in de game zijn kan je ze niet inviten. ze hebben het zelfde systeem aan genomen als aoe4 maar dat werkt ook niet prettig.
Heb het ideee dat ze te veel naar consonle based kijken, nu lijkt mij de console versie straks niet echt practies voot de ranked gameplay
En het pingen op de map. Geen geluid?en je ziet de namen van je teamgenoten niet meer. Mede hierdoor allemaal erg onoverzichtelijk.

Metk verder dat er kwa buggs wel goed zit. Weinig van tegengekomen. Maar de balance is wel een dingetje. At nades zij zo sterk!
Spel is wel stukke sneller dan voorheen maar dit kan ook gewenning zijn? Al met al vermaak ik me nogsteeds. En heb er vertrouwen in dat relic goed luisterd naar de community waar ze gelukkig wel om bekend staan

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-05 16:07
Na genoeg uren in CoH2 gestopt te hebben ben ik wel blij met deze release. Ja, er kan nog veel verbeterd worden, zoals het verder kunnen uitzoomen (lees dat daar al een mod voor is) en de graphics zijn niet uitzonderlijk goed, maar al met al ben ik tevreden hiermee en ga ik hier wel weer flink wat uurtjes zoet mee zijn.

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:30

-CJ

Not remastered

Hoe ervaren jullie de turn based opzet van de campagne? Het komt wat geforceerd over en ik vind de "normale" missies tussendoor een stuk leuker.

Verder vermaak ik me prima, nog geen behoefte gehad om COH2 op te starten. Leuk om te spelen met wat nieuwe functie en mogelijkheden.

All I had to do was follow the damn train.

• Coldbullet

Coldbullet

Singelplayer weet ik echt niet. Heb die bij coh2 ook nooit aangeraakt.
Maar inderdaad ik ben ook blij met coh3 vermaak me er prima mee. Het micro is wel meer geworden wat ik niet erg vind. Eerder uitdagend

• !GN!T!ON
Heb nog wel genoeg irritatiepunten. Squad wapen van de grond laten oppakken gaat vaak mis, dan lopen ze er heen, en weer weg, en weer heen. 3x klikken en dan werkt het eindelijk. Ook al meerdere keren gehad dat units uit het niets retreaten en gewoon doodleuk langs de HQ lopen, zo van de map af, weg full hp MG squad :/

Ook tanks met turrets werken erg irritant, heb je een sherman, kom je een duitse tank tegen met een infantry squad, rechtsklik je op de tank, loopje van jouw tank scrollt naar de enemy tank, is er bijna, en besluit uitzichzelf toch maar weer op infantry te richten, loopje scrollt weer terug naar de infantry, ik nee, eerst die tank! loopje weer terug naar de enemy tank. Ondertussen dik 30 seconden verder, mijn tank is 80% hp kwijt en heeft nog geen schot gelost. Echt bloed irritant.

Singleplayer ansich leuk, maar wachten op next turn duurt veelt te lang, met die stomme scout vliegtuigjes die eerst 3km moet zien vliegen en dan nog wachten tot ie 6 rondjes heeft gevlogen, en dan komen er nog 3 van die dingen. De missies zijn over het algemeen leuk, maar in mijn ervaring is de AI veel te mak. Moet je territory innemen en de AI doet gewoon niks, 25 min achterover leunen, hier een daar squadje neermaaien en that's it. Difficulty op de default staan, maar mag het zonder helemaal overnieuw te beginnen niet aanpassen om het misschien nog wat uitdagend te krijgen. Ene kant geen zin alles overnieuw te doen, andere kant geen zin verder te spelen want het is echt zo makkelijk dat het bugged lijkt. Ook op de overmap rare dingen, zoals kunnen healen van units, moven en aanvallen en dan weer healen in dezelfde beurt. Veel te veel manpower terwijl je 0 pop cap hebt. Huidige campagne alle resources maxed out, constant meldingen dat ik het moet uitgeven, maar ik kan het nergens aan uitgeven want zit al aan de max pop cap op de overmap. Experimenteren met verschillende legers / units enzo wil op die manier ook totaal niet. Armies kwijt raken of uberhaubt gevechten verliezen is zo goed als onmogelijk tenzij je eerst 20 min afk gaat .

Potjes MP met vrienden wel leuk, paar dik ingemaakt, paar gewonnen. Speelt prima (met uitzondering tanks en verdwijnende squads hierboven vermeld). Mis ook ranked heel erg, vind het jammer dat ze hetzelfde doen als met AoE4 en dat pas weken later toevoegen. Ook geen match history/statistics, geen profile page.

Al met al voelt het nog niet heel af aan. Als ik ook kijk naar de steamchart numbers dan doet CoH3 nu peak 32k players online terwijl het spel gloednieuw is, als ik dat vergelijk met CoH2 dan had die een peak van 162k players online dan baart mij dat ook wel zorgen.

Jaren uitgekeken naar deze game maar heb er mixed feelings over. Hopelijk komen er (snel) veel updates.

[Voor 10% gewijzigd door !GN!T!ON op 27-02-2023 12:36]

• Coldbullet

Coldbullet

Inderdaad de game voelt niet helemaal af. Is ook wel een trend van alle ontwikkelaars. Release lijkt wel een demo release of beta.
En als je dan ziet dat er in 4 dagen al een aantal mods zijn. Lijkt het net of ze gewoon lui zijn geworde. Met developen en releasen.
De ranked komt er aan evenals de stats.

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 20:42

Nickbn

Betrokken

!GN!T!ON schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:32:

Al met al voelt het nog niet heel af aan. Als ik ook kijk naar de steamchart numbers dan doet CoH3 nu peak 32k players online terwijl het spel gloednieuw is, als ik dat vergelijk met CoH2 dan had die een peak van 162k players online dan baart mij dat ook wel zorgen.
Het lijkt alsof dat verschil heel groot is, maar die piek die jij benoemt is echt een zeer tijdelijke "piek" geweest die nog geen maand heeft geduurd eind 2018 (let wel, toen was CoH2 al 5 jaar oud).

Gemiddeld genomen heeft de playerbase van CoH2 over de jaren zo'n 8.000 spelers gehad, en ook bij lancering had CoH2 'slechts'20.700 mensen, dat na een maandje al afzwakte naar de steady 8.000 die we nu nog steeds hebben. (En dat na 10 jaar, meeste games en hun playerbase nemen sneller af).

Het is (nog) niet betrouwbaar te voorspellen wat er met de playerbase van CoH3 zal gebeuren. Ik zie wel een duidelijke herhaling van zetten met deel 2. Een groot deel van de community die klaagt over bugs, en de balans van het spel dat op dit moment ook nog ver te zoeken is (je kan eigenlijk na een week nog niet zoveel hierover zeggen denk ik).

Ik deel wel je mening dat de game echt nog niet af is. Ik kan niet eens alles opnoemen maar deze reddit thread komt aardig in de buurt. Velen delen deze mening met ons en vooral de CoH2 playerbase is weinig positief.

Ondanks de klachten vermaak ik me prima en heb ik er ergens wel vertrouwen in dat (misschien net als met CoH2) met de eerste maanden de grootste pijnpunten kunnen worden weggehaald. Neemt niet weg dat het op z'n zachtst genoemd "minder briljant" is om de game in deze staat af te leveren, maar daar zijn tegenwoordig meer voorbeelden van.

• Beakzz
Nickbn schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:53:
[...]

Het lijkt alsof dat verschil heel groot is, maar die piek die jij benoemt is echt een zeer tijdelijke "piek" geweest die nog geen maand heeft geduurd eind 2018 (let wel, toen was CoH2 al 5 jaar oud).

Gemiddeld genomen heeft de playerbase van CoH2 over de jaren zo'n 8.000 spelers gehad, en ook bij lancering had CoH2 'slechts'20.700 mensen, dat na een maandje al afzwakte naar de steady 8.000 die we nu nog steeds hebben. (En dat na 10 jaar, meeste games en hun playerbase nemen sneller af).

Het is (nog) niet betrouwbaar te voorspellen wat er met de playerbase van CoH3 zal gebeuren. Ik zie wel een duidelijke herhaling van zetten met deel 2. Een groot deel van de community die klaagt over bugs, en de balans van het spel dat op dit moment ook nog ver te zoeken is (je kan eigenlijk na een week nog niet zoveel hierover zeggen denk ik).

Ik deel wel je mening dat de game echt nog niet af is. Ik kan niet eens alles opnoemen maar deze reddit thread komt aardig in de buurt. Velen delen deze mening met ons en vooral de CoH2 playerbase is weinig positief.

Ondanks de klachten vermaak ik me prima en heb ik er ergens wel vertrouwen in dat (misschien net als met CoH2) met de eerste maanden de grootste pijnpunten kunnen worden weggehaald. Neemt niet weg dat het op z'n zachtst genoemd "minder briljant" is om de game in deze staat af te leveren, maar daar zijn tegenwoordig meer voorbeelden van.
Waarschijnlijk zal ik het nooit begrijpen, maar als je weet dat er zoveel niet klopt en de game niet af voelt waarom speel je het nu dan? Dat je het nu al koopt daar kan ik nog in komen als je de studio wilt steunen wat ik ook onzin vind, maar dat moet iedereen zelf weten.

Ik heb verschillende early acces games gekocht en ben er toen langzamerhand achter gekomen dat je eigenlijk een incomplete game zit te spelen en dan als het maanden tot jaren later is wat het zou moeten zijn weer een andere half incomplete game zit te spelen in plaats van weer helemaal opnieuw te beginnen in de game die eindelijk klaar is :)

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-03 01:34
Ja kan me wel in veel van die kritiek vinden idd. Ze hebben geloof ik teveel tijd gestoken in de campaign en mp weer verwaarloost.

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Beakzz schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:46:
[...]

Waarschijnlijk zal ik het nooit begrijpen, maar als je weet dat er zoveel niet klopt en de game niet af voelt waarom speel je het nu dan? Dat je het nu al koopt daar kan ik nog in komen als je de studio wilt steunen wat ik ook onzin vind, maar dat moet iedereen zelf weten.
Volgens mij leg ik het in mijn laatste alinea toch wel aardig uit? Zie je dit anders?

• Beakzz
Nickbn schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:05:
[...]

Volgens mij leg ik het in mijn laatste alinea toch wel aardig uit? Zie je dit anders?
Ja ik heb het gelezen en je zegt ik vermaak mij prima em dat is natuurlijk goed, maar je geeft zelf al aan dat er wat grote pijnpunten in zitten. Ik zit je ook niet te dissen ofzo, maar het zou bij mij gewoon niet goed voelen om nu met minder genoegen te nemen terwijl je (hopelijk) over een paar maanden een veel betere ervaring kan hebben, Goede pathfinding om maar iets te noemen. Skirmisch zou ik nog wel incompleet trekken, maar niet de campaign bijvoorbeeld dus vandaar de vraag.

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Ah op die manier.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de campaign nog (veel) beter zal worden dan wat we nu hebben. Het loopt houterig, en de skirmish missies in de campaign zijn varianten van dezelfde map (mignano summit en mignano gap), maar dan gedraaid of stukjes aan toegevoegd / uitgehaald. Dat is ontzettend lui werk van de developers en dat is jammer.

qua met minder genoegen nemen zie ik het zelf wat positiever en noem ik het liever een 'ruwe diamant'. Ik heb hetzelfde meegemaakt in CoH2 - dat was in het begin qua online balans ook ver te zoeken, maar werd gaandeweg steeds beter (en interessanter omdat de algemene speelstijl steeds mee veranderde en je dus per patch vernieuwing had). Daarnaast waren er mettertijd 3 nieuwe factions toegevoegd (OKW, Britten en Amerikanen dus werd het steeds interessanter). Tot op de dag van vandaag is online 4v4 in CoH2 bijzonder vermakelijk

• webber87
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:48
Lang naar uitgekeken en inmiddels een uur of 5 gespeeld. Ja, het zit nog vol met grotere en kleinere bugs maar overall ben ik wel tevreden. Ervan uitgaande dat de bugs de komende tijd worden opgelost.

De Italian campaign, dat je naar die vliegtuigjes zit te kijken tijdens de beurt van de tegenstander, dat je niet kunt skippen is wel erg irritant. Manschappen die een wapen niet kunnen pakken of 'vastzitten' in een gebouw idem dito. Ook is het nog vrij simpel, op Hard-mode.

Heb wel weer zin om vanavond weer een potje te doen :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 27-05 11:03
Ben blij dat de zoom-mod er is, maar ik vind het bijzonder dat dit al 17 jaar een probleem is. Company of Heroes 1 had al hetzelfde probleem dat je niet ver kont uitzoomen, Company of Heroes 2 deed daar nog een schepje bovenop (zeker als je AT-guns al een range hebben die groter is dan je beeldscherm), en nu doen ze het in deel 3 weer.

Natuurlijk geen probleem met de mod maar ik ben erg benieuwd welke filosofie hier achter zit bij Relic, het voelt in ieder geval niet 'immersive' als je ergens je tank naartoe beweegt om een vijand te beschieten die niet eens op je scherm zichtbaar is. Dat hoort in de basis makkelijker/beter te zijn.

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:22
Divak schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:
Ben blij dat de zoom-mod er is, maar ik vind het bijzonder dat dit al 17 jaar een probleem is. Company of Heroes 1 had al hetzelfde probleem dat je niet ver kont uitzoomen, Company of Heroes 2 deed daar nog een schepje bovenop (zeker als je AT-guns al een range hebben die groter is dan je beeldscherm), en nu doen ze het in deel 3 weer.

Natuurlijk geen probleem met de mod maar ik ben erg benieuwd welke filosofie hier achter zit bij Relic, het voelt in ieder geval niet 'immersive' als je ergens je tank naartoe beweegt om een vijand te beschieten die niet eens op je scherm zichtbaar is. Dat hoort in de basis makkelijker/beter te zijn.
De filosofie is dat het niet mogelijk is goed overzicht te krijgen over de battlefield. Je moet dus keuzes maken wat betreft waar je je aandacht aan besteed. Ik snap dat het wennen is maar ik vind t veel leuker dan met verre zoom.

In multiplayer met meerdere spelers in een pot merk je bijv. Dat je veel gefocuster bent op je "eigen" victory point. Je kan niet alle victory points en units. in de gaten houden. Lekker laten zo imo :)

LG C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:52
Frez schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:32:
[...]

De filosofie is dat het niet mogelijk is goed overzicht te krijgen over de battlefield. Je moet dus keuzes maken wat betreft waar je je aandacht aan besteed. Ik snap dat het wennen is maar ik vind t veel leuker dan met verre zoom.
Maar wel een mini map ernaast voor overzicht en veel hoog geplaatste spelers spelen voor een groot deel op die mini map.
Ik heb COH1 en 2 veel gespeeld en speel nu wat wargame in wat ik dacht dat een aanloop naar COH3 zou zijn maar de zoom van wargame is echt zo fijn en COH3 mist zoveel features op dit moment dat ik twijfel of ik niet beter een jaar of wat kan wachten met de aanschaf van COH3. En dat doet best pijn want ik was echt een enorme COH1 fan met alle mods die daar beschikbaar voor waren.

• Beakzz
R3m3d7 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:35:
[...]

Maar wel een mini map ernaast voor overzicht en veel hoog geplaatste spelers spelen voor een groot deel op die mini map.
Ik heb COH1 en 2 veel gespeeld en speel nu wat wargame in wat ik dacht dat een aanloop naar COH3 zou zijn maar de zoom van wargame is echt zo fijn en COH3 mist zoveel features op dit moment dat ik twijfel of ik niet beter een jaar of wat kan wachten met de aanschaf van COH3. En dat doet best pijn want ik was echt een enorme COH1 fan met alle mods die daar beschikbaar voor waren.
Volgens mij ben je er al (terecht) uit. Laat ze de boel eerst lekker fixen voor je er geld in gooit.

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-05 16:07
Iemand een idee hoe je de 'Cover-Up', 'Lest We Forget' en 'Sweet Victory' Steam achievement kan halen?

Van Sweet Victory wel iets gelezen over een ijsje halen in een haven wanneer de game het aangeeft o.i.d., maar is bij mij niet gelukt. Van de andere 2 kan ik niks vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 01:52
Stoffa schreef op maandag 27 februari 2023 @ 00:04:
[...]

En dat soort mods kan je ook probleemloos gebruiken in ranked play zonder dat het als cheat wordt gezien?
Lijkt mij niet hé.. Wil je met mods spelen dan zal je voor een custom game moeten gaan vermoed ik..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stoffa
Ik heb inmiddels best wat CoH3 gespeeld (multiplayer). Ik vind het echt superleuk, zowel 1v1 als 2v2.

Mensen zijn er zuur over de game, maar ik raad m iig aan!

• webber87
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:48
webber87 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:06:
Lang naar uitgekeken en inmiddels een uur of 5 gespeeld. Ja, het zit nog vol met grotere en kleinere bugs maar overall ben ik wel tevreden. Ervan uitgaande dat de bugs de komende tijd worden opgelost.

De Italian campaign, dat je naar die vliegtuigjes zit te kijken tijdens de beurt van de tegenstander, dat je niet kunt skippen is wel erg irritant. Manschappen die een wapen niet kunnen pakken of 'vastzitten' in een gebouw idem dito. Ook is het nog vrij simpel, op Hard-mode.

Heb wel weer zin om vanavond weer een potje te doen :-)
Inmiddels wat langer gespeeld. Loading times in Italian campaign zijn verschrikkelijk en soms de verplichtte Skirmish games zijn irritant. Verder leuk en hoop dat ze bovenstaande bugs snel fixen...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Merk dat de patch van afgelope maandag aardig wat veranderingen heeft gebracht, in positieve zin. Spel is wat meer gebalanceerd.
Ik heb steeds meer vertrouwen in dat ze het goed krijgen. Alhoewel ik de potjes wel erg snel vind gaan mbt de vp die tellen snel af! Vergelen met coh2

• RichD1011
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-05 21:20
Vind het tot nu toe een aardige game, maar mijn game crash echt heel vaak.. soms binnen 5 minuten, soms na 20 en soms na 1uur.

Zie het ook niet aankomen, ik schiet ineens terug naar mijn bureaublad/steam en krijg het bugsplat crash report ding om de data te verzenden naar SEGA(?).

iemand die verstand van zaken heeft en met mij mee kan kijken in de Bugsplat/Warnings log om wellicht te pinpointen waardoor dit voorkomt? waar kan ik daarvoor het beste een topic openen?

[Voor 5% gewijzigd door RichD1011 op 20-03-2023 16:29]

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:36
RichD1011 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:28:
iemand die verstand van zaken heeft en met mij mee kan kijken in de Bugsplat/Warnings log om wellicht te pinpointen waardoor dit voorkomt? waar kan ik daarvoor het beste een topic openen?
opsturen naar Sega? :+

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 16:24
Ligt het aan mij of zijn de potjes online echt heel kort? Na 15 minuten kan het al klaar zijn

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

timetje100 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:40:
Ligt het aan mij of zijn de potjes online echt heel kort? Na 15 minuten kan het al klaar zijn
Ja klopt de rush voor vp is vele male groter.
Maar stabiliseerd wel meer merk ik. Door dat je het spel beter begint te kennen

• RichD1011
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-05 21:20
Ja open deur, doe ik uiteraard maar tot die tijd behoorlijk piep en als ik er zelfs iets aan kan doen...

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:36
RichD1011 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:44:
[...]

Ja open deur, doe ik uiteraard maar tot die tijd behoorlijk piep en als ik er zelfs iets aan kan doen...
Windows laatste update? Je videokaart drivers laatste versie?

Als het voor de rest altijd gebeurt niet bv alleen in skirmish ofzo is het redelijk lastig.
Je kan evt. Nog spel deinstalleren en opnieuw installeren. Maar daar houd het denk ik wel mee op.

• Amtelode
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Ik vind de single player niet zo goed als COH1 en COH2 maar het is best wel een vermakelijk spel.
Zoals @webber87 aan geeft zijn de load times in de Italian campaign erg lang maar ik heb altijd wel een relatief oud systeem om me daar niet al te druk om te maken.

Grafisch ziet het er prima uit, de kleuren en de zoom waren even wennen, het geluid en het verhaal is niet zo goed als de eerdere delen maar ik heb ook het idee dat veel geluid een soort van gedempt afspeelt.

Na de African campaign dacht ik wel even, dat was geen 60 euro waard, nu met de Italian campaign is dat gelukkig weer recht getrokken.

MP speel ik nooit want koos vriendloos dus daar heb ik geen ervaring mee :P.
Ik speel COH1 en COH2 ieder jaar denk ik wel weer opnieuw sinds de release, 2006 en COH3 zie ik daar eerlijk gezegd nog niet tussen vallen. Wie weet dat een paar expansions daar verandering in gaan brengen.

• Stoffa
@Amtelode Gewoon lekker 1v1 gaan in multiplayer!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:06
Vandaag voor de eerste opgestart en ik kom na de tutorial al niet meer verder. Salerno moet ingenomen worden, dat gaat direct al met airborne units, vervolgens kan ik het vliegveld innemen en er gebeurd helemaal niks meer. Ik kan oneidig aantal Turns doorgaan. Iemand enig idee wat te doen? Opnieuw beginnen doet exact hetzelfde.

Het lijkt hierop.

• Oxigeon
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Zo... op 30 mei lijkt deze game ook uit te komen op de consoles. Toch een stuk sneller dan verwacht. Toch aan het denken om hem dan binnen te hengelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Beakzz
Oxigeon schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:58:
Zo... op 30 mei lijkt deze game ook uit te komen op de consoles. Toch een stuk sneller dan verwacht. Toch aan het denken om hem dan binnen te hengelen.
Fijn dat ze de prioriteiten op de juiste plek hebben in plaats van de pc versie fixen en dan de rest uit te brengen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Beakzz schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:59:
[...]

Fijn dat ze de prioriteiten op de juiste plek hebben in plaats van de pc versie fixen en dan de rest uit te brengen.
Ik zou ook zeggen zorg dat de pc versie fatsoenlijk werkt en port die werkende versie dan naar de consoles.

• Coldbullet

Coldbullet

Heb m gespeeld 1e 2 weken vanaf de. Release heb ik coh 2 aardig wat uurtjes zitten 1800uur.
Maar coh3 moete. Ze nog aardig wat sleutelen om m op niveau te krijgen. Het is nu nog gewoon blobbe. En je wint…

• Beakzz

The massive pc hit comes to consoles !

Ze hebben iig geen last van schaamte daar >:)

Dat ze met mostly negative reviews de release op de consoles gewoon door zetten is echt schijt hebben aan je fans op de pc imo die gek genoeg waren de volle prijs voor een early acces game te betalen. Denk dat ze deze game net zo hard gaan droppen als DOW 3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

We zijn inmiddels al wat weekjes verder en hier wordt vrij weinig meer gesproken. Wordt de game door onze Tweakers nog gespeeld of is hij al compleet afgeschreven?

Zijn er ondertussen al wat patches geweest die eea oplossen of moet ik deze game op de console over iets meer dan een weekje skippen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Game is goed te spelen. Zijn wat bug en balance fixen geweest.
Als je graag singelplayer doet oa campain. Doen!

Multiplayer nag het spel zeker nog meer mappen krijgen en wat meeer battlegroups. Nu is er in juni een grote update met ook meer mappen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de game inmiddels gepreorderd voor de ps5 en is zojuist verzonden. Helaas de komende dagen ivm feestjes weinig tijd om te spelen. Ben benieuwd of het een beetje loopt op de ps5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En we hebben hem binnen. Mooie inhoud van de metal case. Zeker met de patch erbij.

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee