Het valt me meer en meer op dat moderators 0,0 respect kunnen opbrengen soms om op een normale manier te reageren.
Bart ® in "Crack voor pc-versie Resident Evil Village"
Als voorbeeld, of als iemand iets verkeerds zegt als ze het er niet over eens zijn (dit is al veel vaker ter sprake gekomen in het Sport terugkoppeling topic).
Is dit de nieuwe manier van communicatie? Gaan we zo met gebruikers om?
het wordt niet van gebruikers getolereerd, terecht.. maar blijkbaar wel van mods?
En wat ik daar al aangaf, het zou me niks verbazen dat als we dit rapporteren, het bij de poster zelf terecht komt. (Voordat je begint met "Rapporteer het")
Edit#1:
meneer gaat vrolijk even door.
Als voorbeeld, of als iemand iets verkeerds zegt als ze het er niet over eens zijn (dit is al veel vaker ter sprake gekomen in het Sport terugkoppeling topic).
Is dit de nieuwe manier van communicatie? Gaan we zo met gebruikers om?
het wordt niet van gebruikers getolereerd, terecht.. maar blijkbaar wel van mods?
En wat ik daar al aangaf, het zou me niks verbazen dat als we dit rapporteren, het bij de poster zelf terecht komt. (Voordat je begint met "Rapporteer het")
Edit#1:
meneer gaat vrolijk even door.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 12-07-2021 15:21 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."