Hi all,
Per 31 augustus ben ik geslaagd voor de opleiding applicatie-en mediaontwikkelaar en mag ik mijn diploma in ontvangst nemen. In een eerdere post van mij heb ik aangegeven dat ik niet verder wil met (full-time)programmeren maar richting de beheer kant wil gaan. Ik wil vanaf oktober graag werkzaam zijn binnen de ICT als werkplekbeheerder of helpdeskmedewerker.
Mijn ervaring tot nu toe:
Alvast bedankt
.
Per 31 augustus ben ik geslaagd voor de opleiding applicatie-en mediaontwikkelaar en mag ik mijn diploma in ontvangst nemen. In een eerdere post van mij heb ik aangegeven dat ik niet verder wil met (full-time)programmeren maar richting de beheer kant wil gaan. Ik wil vanaf oktober graag werkzaam zijn binnen de ICT als werkplekbeheerder of helpdeskmedewerker.
Mijn ervaring tot nu toe:
- Diploma: ICT medewerker beheer N3, applicatie-en mediaontwikkelaar N4(per 31 aug).
- Baan: Bijbaan (oproepbasis) medewerker ICT, vooral aanleggen van werkplekken en gebruikers te woord staan bij vragen/ problemen.
- Certificaten: MTA: networking fundamentals, MTA: Introduction to Programming Using Python, MTA: Introduction to Programming Using JavaScript en MTA: Database Fundamentals
- Stages: Werkplekbeheer/ Computer technician, medewerker ICT middelbare school, verschillende stages als developer
- Verder ervaring met Windows server, Linux, Windows en MacOS
Alvast bedankt