Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Weasel
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-09 15:49
Hi all,

Per 31 augustus ben ik geslaagd voor de opleiding applicatie-en mediaontwikkelaar en mag ik mijn diploma in ontvangst nemen. In een eerdere post van mij heb ik aangegeven dat ik niet verder wil met (full-time)programmeren maar richting de beheer kant wil gaan. Ik wil vanaf oktober graag werkzaam zijn binnen de ICT als werkplekbeheerder of helpdeskmedewerker.

Mijn ervaring tot nu toe:
  • Diploma: ICT medewerker beheer N3, applicatie-en mediaontwikkelaar N4(per 31 aug).
  • Baan: Bijbaan (oproepbasis) medewerker ICT, vooral aanleggen van werkplekken en gebruikers te woord staan bij vragen/ problemen.
  • Certificaten: MTA: networking fundamentals, MTA: Introduction to Programming Using Python, MTA: Introduction to Programming Using JavaScript en MTA: Database Fundamentals
  • Stages: Werkplekbeheer/ Computer technician, medewerker ICT middelbare school, verschillende stages als developer
  • Verder ervaring met Windows server, Linux, Windows en MacOS
Nu wil ik dit allemaal gaan aanvullen met relevante certificaten en vraag ik mij af welke certificaten jullie zouden aanraden. Ik zelf denk om te gaan beginnen met ms-900, ik zie dat er namelijk vaak wordt gevraagd naar Microsoft 365 kennis bij vacatures.

Alvast bedankt :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
MS-900 Microsoft 365 fundamentals. De basis zeg maar.
Dan MD-100 (Windows 10) en MD-101 (Managing Modern Desktops) voor Modern desktop.

Voor MS certificaten is er een topic:
[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9

[ Voor 92% gewijzigd door Arunia op 07-07-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Weasel
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-09 15:49
Arunia schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 11:42:
MS-900 Microsoft 365 fundamentals. De basis zeg maar.
Dan MD-100 (Windows 10) en MD-101 (Managing Modern Desktops) voor Modern desktop.

Voor MS certificaten is er een topic:
[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9
Super, ik ga eens kijken!