@Sander998 ik heb jouw topic vandaag met veel interesse gelezen. Mooi te lezen dat je doorzettingsvermogen beloond is en jij weer kunt genieten van het TV kijken. Chapeau.
Helaas werd na deze post het topic op slot gedaan. Al had ik wel degelijk het gevoel dat jouw topic over "recht hebben en recht krijgen" ging.
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn in januari 2017 in Rotterdam gekochte Samsung 55KS8000. Het scherm vertoont verticale strepen. Op ieder inputkanaal, zelfs als de OneConnectBox er niet aan zit. Geluid werkt wel. Ook menus zijn niet beschikbaar.
/f/image/PG1oM5cGGLUTVfMcSvSe0xf1.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb eerst contact opgenomen met de verkoper. Die stuurde me richting Samsung. Daar een case geopend die door CE Repair is opgepakt.
Net als jij kreeg ik een bericht van CE Repair, met eigenlijk dezelfde tekst:
Wat is wijsheid?
Want na het lezen van Sander998's topic zal ik nu wel minder snel genoegen nemen met een (zeer) beperkte creditering.
Helaas werd na deze post het topic op slot gedaan. Al had ik wel degelijk het gevoel dat jouw topic over "recht hebben en recht krijgen" ging.
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn in januari 2017 in Rotterdam gekochte Samsung 55KS8000. Het scherm vertoont verticale strepen. Op ieder inputkanaal, zelfs als de OneConnectBox er niet aan zit. Geluid werkt wel. Ook menus zijn niet beschikbaar.
/f/image/PG1oM5cGGLUTVfMcSvSe0xf1.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb eerst contact opgenomen met de verkoper. Die stuurde me richting Samsung. Daar een case geopend die door CE Repair is opgepakt.
Net als jij kreeg ik een bericht van CE Repair, met eigenlijk dezelfde tekst:
Vandaag kreeg ik daar al een vervolgbericht op met de volgende tekst:Uw toestel kan, i.v.m. het niet beschikbaar zijn van de onderdelen en/of om economische reden, niet worden hersteld.
Op dit moment zijn wij in overleg met Samsung over een passende oplossing. Zodra wij van Samsung bericht hebben gekregen, zullen wij contact met u opnemen en u nader informeren over het vervolg.
Nu verwachten ze dus dat mijn TV naar CE Repair gaat. Maar... mocht ik het niet eens zijn met de door Samsung voorgestelde creditering hoe moet het dan verder? De TV is dan niet meer (in) mijn bezit en dan kan ik niet terug naar de verkoper met de TV om hem alsnog aansprakelijk te stellen voor een ondeugdelijk product.Samsung heeft besloten uw TV 55" UE55KS8000LXXN geheel of gedeeltelijk te crediteren. CE Repair Services is niet op de hoogte van het creditbedrag, dit is o.a. afhankelijk van de afschrijving en/of eventuele door Samsung (al dan niet) verleende coulance. Creditering kan echter pas plaatsvinden nadat het toestel is opgehaald en in ons bezit is. Het toestel wordt na ophaling/creditering eigendom van Samsung. U kunt contact opnemen met uw dealer voor verdere opvolging en afhandeling.
Kosten: 60 Euro voorrijkosten en 37,50 Euro onderzoekskosten.
Wat is wijsheid?
Want na het lezen van Sander998's topic zal ik nu wel minder snel genoegen nemen met een (zeer) beperkte creditering.