Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android toestel
Wat is je budget?
Wil eerst mn iPhone SE 2020 128GB verkopen en daarvan een nieuw toestel aanschaffen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik hou van simpel zonder te veel poespas, goede accu duur , leuke camera. En dat hij alles vlotjes doet
Wat heb je zelf al gevonden?
Dacht aan een Google Pixel 4A of een Fairphone 3+
Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit een goede vervanger voor de iPhone, of is er een ander vergelijkbaar toestel.
Ik heb sinds 2 maand mn iphone, helaas heb ik ernstige contact allergie met oa metalen (waar oa de body van gemaakt is)
Tevens gebruik ik alleen nog maar mn chromebook icm met stadia. Ik verwacht dat een android toestel daar een goede aanvulling op is. Of zie ik nog andere toestellen over het hoofd ?
Ik zoek een?
Android toestel
Wat is je budget?
Wil eerst mn iPhone SE 2020 128GB verkopen en daarvan een nieuw toestel aanschaffen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik hou van simpel zonder te veel poespas, goede accu duur , leuke camera. En dat hij alles vlotjes doet
Wat heb je zelf al gevonden?
Dacht aan een Google Pixel 4A of een Fairphone 3+
Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit een goede vervanger voor de iPhone, of is er een ander vergelijkbaar toestel.
Ik heb sinds 2 maand mn iphone, helaas heb ik ernstige contact allergie met oa metalen (waar oa de body van gemaakt is)
Tevens gebruik ik alleen nog maar mn chromebook icm met stadia. Ik verwacht dat een android toestel daar een goede aanvulling op is. Of zie ik nog andere toestellen over het hoofd ?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 1629206 op 08-07-2021 22:15 ]