op menig camping levert men tegenwoordig wifi.. leuk met een portal er tussen, en de vaak de beperking van 1 of 2 devices per gekochte wifi ticket..
nou had ik in het verleden de volgende setup:
TP-link wireless routertje (810series ofzo.. 2.4ghz only) met DD-WRT er op geflasht om zo als client te kunnen aanmelden bij het camping netwerk (ism externe richtantenne) daarachter een net zo goedkoop routertje in accesspoint mode (2.4/5ghz capable)
helaas heeft dat spul zwemles gehad en afgeschreven..
oftewel tijd voor wat anders..
ik zoek nu dus eigenlijk een outdoor accesspoint, welke client mode ondersteund..
zodat ik daarachter gewoon een wireless router kan hangen waarop ik mijn devices laat connecten (wired/wireless)
zelf had ik al de volgende opties gespot:
pricewatch: TP-Link EAP225-Outdoor
maar deze lijkt geen client mode te ondersteunen??
pricewatch: Ubiquiti UniFi AC Mesh (1-pack)
zelfde prijs range, maar ook hier kan ik niet echt wijs uit worden als die kan doen wat ik wil?
in mijn optiek is mesh capable niet wat ik zoek? gezien ik hem echt als "client" device wil laten aanmelden
en zijn er nog opties die ik mis?
budget ~100 euro
voorkeur voor een accesspoint zodat deze ook buiten de vakantie periode te gebruiken is als echt accesspoint
nou had ik in het verleden de volgende setup:
TP-link wireless routertje (810series ofzo.. 2.4ghz only) met DD-WRT er op geflasht om zo als client te kunnen aanmelden bij het camping netwerk (ism externe richtantenne) daarachter een net zo goedkoop routertje in accesspoint mode (2.4/5ghz capable)
helaas heeft dat spul zwemles gehad en afgeschreven..
oftewel tijd voor wat anders..
ik zoek nu dus eigenlijk een outdoor accesspoint, welke client mode ondersteund..
zodat ik daarachter gewoon een wireless router kan hangen waarop ik mijn devices laat connecten (wired/wireless)
zelf had ik al de volgende opties gespot:
pricewatch: TP-Link EAP225-Outdoor
maar deze lijkt geen client mode te ondersteunen??
pricewatch: Ubiquiti UniFi AC Mesh (1-pack)
zelfde prijs range, maar ook hier kan ik niet echt wijs uit worden als die kan doen wat ik wil?
in mijn optiek is mesh capable niet wat ik zoek? gezien ik hem echt als "client" device wil laten aanmelden
en zijn er nog opties die ik mis?
budget ~100 euro
voorkeur voor een accesspoint zodat deze ook buiten de vakantie periode te gebruiken is als echt accesspoint
404 Signature not found