Sinds een jaar of twee heb ik een auto die Android Auto aankan. Ik gebruik dit dagelijks, en dit in combinatie met een kleine USB-C kabel van 25cm aangesloten in de voorste opbergvak waar je je sleutels enz kan wegleggen. Op zich is dat maar een klein probleem, maar door de wrijving van de kabel breken deze continue en moet ik die kabel om de drie maanden vervangen. Geen grote kost, maar wel irritant.
Mijn auto heeft ook een in hetzelfde vak een QI wireless charging station, maar dat werkt niet in combinatie met een usb kabel voor Android Auto.
Zijn er manieren om die kabel 'wireless' te maken? Ik hoop eigenlijk op het bestaan van een dongle die de functies van de data kan overnemen via bluetooth en dat zo kan doorgeven aan mijn auto.
Dan kan de telefoon gewoon op het QI charging pad gelegd worden zonder het aansluiten van een kabel.
Als ik op zoek ga naar oplossingen zie ik enkel adaptors die werken op android based car systems.
Mijn auto is een Mercedes C-Break van 2019
Mijn auto heeft ook een in hetzelfde vak een QI wireless charging station, maar dat werkt niet in combinatie met een usb kabel voor Android Auto.
Zijn er manieren om die kabel 'wireless' te maken? Ik hoop eigenlijk op het bestaan van een dongle die de functies van de data kan overnemen via bluetooth en dat zo kan doorgeven aan mijn auto.
Dan kan de telefoon gewoon op het QI charging pad gelegd worden zonder het aansluiten van een kabel.
Als ik op zoek ga naar oplossingen zie ik enkel adaptors die werken op android based car systems.
Mijn auto is een Mercedes C-Break van 2019
Computers make very fast, very accurate mistakes.