Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hh444
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-06-2024
Hi allemaal,

Wij hebben al een halfjaar een Amazon Prime Video account, maar sinds twee maanden kunnen wij niet meer inloggen. Als wij inloggen met e-mail en wachtwoord, is dat geen probleem. Maar daarna vraagt Amazon voor een SMS verificatie, maar wij ontvangen de SMS’en niet. We hebben het al zo vaak geprobeerd, de SIM kaart ook in een andere mobiel gestopt, maar daar ligt het niet aan. Alle andere SMS’jes worden wel gewoon ontvangen, maar niet die van Amazon. Het nummer klopt wel gewoon, want voorheen ontvingen wij de SMS’jes wel. Als wij hulp zoeken bij de klantenservice, kunnen wij nergens info vinden, geen mailadressen of telefoonnummers. Ook bij de inlogpagina kan je aangeven dat je geen toegang hebt tot je telefoon, dan sturen ze je door naar een bepaalde herstelpagina, maar daar moet je dan ook inloggen en jezelf verifiëren met je nummer! Het is een rare cirkel waar wij niet uitkomen en willen Amazon het liefste meteen opzeggen, maarja daar moet je voor inloggen. Weet iemand waar dit aan ligt? Of wat je aan je telefoon (andriod) kan doen?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 10:34
Ik krijg emails met verificatiecodes als ze zeggen dat ze sms'jes sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hh444
Hebben net gekeken, niks in de inbox. Ook niet bij ongewenst. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mogelijk hetzelfde aan de orde als met Paypal? Paypal verificatie SMS komt niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 10:34
hh444 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:13:
Hebben net gekeken, niks in de inbox. Ook niet bij ongewenst. :/
Dan nog een optie ooit two factor authentication via zo authenticator app ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hh444
Kunnen niks aanpassen nu, moeten overal voor inloggen en verifiëren. Dus die two factor authentication lukt helaas ook niet. Hadden we ook niet ingesteld toen we het account aanmaakte. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

https://www.amazon.nl/gp/help/customer/account-issues

> Ik heb geen toegang tot mijn telefoonnummer
Wist je dit?

Heb je de herstelpagina al geprobeerd? Als je je wachtwoord nog weet, kun je eenvoudig tweestapsverificatie uitschakelen en je account herstellen. Volg hierde instructies op het scherm om je documenten te uploaden.

Als je meer hulp nodig hebt met tweestapsverificatie, kun je ons bellen op 0800 022 4059 (gratis nummer vanuit Nederland) of 0800 71405 (gratis nummer vanuit België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hh444
Die pagina had ik ook geprobeerd, maar als ik op hun linkjes klik, moet je weer inloggen met nummer. Maar hebben nu een telefoonnummer, dus maandag even bellen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49
Ik had iets vergelijkbaars. Had geen two-factor authenticatie ingesteld, maar omdat ik op mijn oude telefoon de Amazon app geinstalleerd had, wilde hij via die app two-step authenticatie doen. Helaas was deze telefoon overleden. Uiteindelijk met veel moeite die telefoon weer even aan de praat gekregen en kunnen inloggen. Daarna meteen met een authenticator app two-step authenticatie ingesteld.

Overigens werkte het inloggen niet meteen na reviven van mijn oude telefoon. Ik moest ook echt de simkaart er in stoppen, anders werkte het niet, dus wellicht werkte dit ook via SMS of zo?

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibor1978
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-05-2022
Voor mij gold dat de verivicatie code via de app van Amazone binnen kwam die op de telefoon staat. Omdat ik voor die app de berichtgeving uit heb staan viel het niet op.
Pagina: 1