Paypal verificatie SMS komt niet binnen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 38.352 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 08:47

henwy

Meh

Vandaag even gebeld met PayPal en men vroeg direct of ik bij Tele2 zat, ja dus. Volgens deze meneer is men druk bezig met het zoeken naar een oplossing, maar uiteraard is daar nog weinig over bekend. Tijdelijk SMS maar even uit laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
True schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:23:
Ik heb nog niet eerder problemen gehad met Tele2 en Paypal, maar sinds vandaag (geen idee wanneer mijn laatste inlog wel was) geen sms te ontvangen.

[...]

Ik heb het sowieso al op toestaan staan, uit > proberen, aan > proberen doet ook niets. ;w
Bij mij werkte het zo wel. Geen idee waarom het niet werkt bij jou.
Heb je even gewacht tussen het veranderen van de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Symantec VIP installeren, werkt perfect ipv sms'en die niet toekomen.
En heb je ineens veilige 2FA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Ik heb onlangs deze (ook eerder in het topic geposte) oplossing gebruikt: https://medium.com/@dubis...-totp-client-60fee63bfa4f

Werkt perfect. Gewoon in je vertrouwde Google Authenticator en nooit meer gedoe met SMS'jes die niet aankomen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
MsG schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:01:
Ik heb onlangs deze (ook eerder in het topic geposte) oplossing gebruikt: https://medium.com/@dubis...-totp-client-60fee63bfa4f

Werkt perfect. Gewoon in je vertrouwde Google Authenticator en nooit meer gedoe met SMS'jes die niet aankomen.
Deze methode werkt beter inderdaad :D
Staat nu mooi in mijn authy. Perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:19
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben met dit probleem.. Alleen hoe disable je nu 2FA als je niet eens kan inloggen op je account :/ Sta helemaal vast op het moment omdat die constant om die SMS vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:05

IkWilbert

Het is mij!

Tunestwo schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:28:
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben met dit probleem.. Alleen hoe disable je nu 2FA als je niet eens kan inloggen op je account :/ Sta helemaal vast op het moment omdat die constant om die SMS vraagt.
Bellen met PayPal

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:34

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Of kiezen voor alternatieve methode en je laten bellen.
Tenminste zo kwam ik er in toen ik geen smsjes kreeg.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

kaasszje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:45:
Of kiezen voor alternatieve methode en je laten bellen.
Tenminste zo kwam ik er in toen ik geen smsjes kreeg.
Volgens mij werkt die optie niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

IkWilbert schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:02:
[...]

Volgens mij werkt die optie niet meer.
Same.

Ik heb uiteindelijk gebeld met de klantenservice en de 2FA eraf laten halen. Nu tijd voor een langer wachtwoord maar.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al maanden te wachten dat ze die 2 stap verificatie bij PayPal werkend hebben.
Ik heb zelf een mobiel nummer bij KPN waarop meerdere accounts SMSen naar sturen voor verificatie. Geen probleem.

Ik begreep van de Paypal medewerker, die ik aan de lijn kreeg, dat mijn mobiel nummer GOED in het systeem staat.

Hij constateerde ook dat het systeem wat de verificatie SMSen verstuurt, deze verstuurt naar een verkeerd nummer.
Het systeem zette blijkbaar een “0” tussen de landcode en het mobiele nummer.
IPV +316…. Stuurt het systeem de SMS naar +3106…

Nu zou ik denken dat ze dat gaan oplossen in de software.……
Dat blijkt bij Paypal niet het geval. Dit noemen ze “Pech”. “Dat hebben helaas meer mensen”.
" Pech" ????

:?

Misschien hebben ze bij Paypal enkel geldtellers? Ik wordt gek van de PayPal klantenservice medewerkers, gepromoveerd in het afschepen van klanten met ctrl C ctrl V teksten.

Ik zou zeggen: Los het op!! Wellicht is bovenstaande een idee waar je kan zoeken, stuur die klantenservice naar huis en huur een software engineer.

Misschien weet iemand nog een contact binnen PayPal met enige neiging voor techniek aan te sporen dit nader te onderzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
tele2 heeft ook mij aangegeven dat zij het smsje niet ontvangen en dat het bij de sms dienstverlener van Paypal zit.

echter mis ik de optie om mijzelf terug te laten bellen. Ik heb dus geen idee hoe ik weer bij mijn paypal kan komen.

mijn laatste sms dateert van 19 oktober.

[ Voor 8% gewijzigd door dezejongeman op 03-11-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:21
dezejongeman schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:32:
tele2 heeft ook mij aangegeven dat zij het smsje niet ontvangen en dat het bij de sms dienstverlener van Paypal zit.

echter mis ik de optie om mijzelf terug te laten bellen. Ik heb dus geen idee hoe ik weer bij mijn paypal kan komen.

mijn laatste sms dateert van 19 oktober.
Ik heb hetzelfde probleem hier ook sinds +/- 2 weken. PayPal biedt bij inloggen ook geen alternatieve optie meer ipv de SMS zoals voorheen 8)7 .

Ik heb met Tele2 gebeld en heb een duidelijker antwoord gekregen dan bovenstaande:
Beste meneer ******

Wij hadden net contact over smsjes van Paypal die niet aankomen. dit komt omdat deze smsjes verstuurd worden vanuit een buitenlands nummer met landcode 0035 (Ierland). ze worden ook vanuit een buitenlandse centrale aangeboden. dit voldoet niet aan onze voorwaarden en daarom komen deze smsjes niet aan. ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

****er
Klantenservice Tele2
Conclusie van Tele2 is dat de berichten wel aankomen bij hen maar actief door Tele2 geweigerd worden omdat ze niet aangeboden worden volgens het contract dat PayPal met ze heeft. Medewerker gaf hierbij aan dat zij dit niet kunnen veranderen en dat er actie vanuit PayPal vereist is om dit op te lossen.

Aangezien in het weekend PayPal niet telefonisch bereikbaar is ga ik maandag maar eens bellen om SMS confirmatie uit te zetten op mijn account en met een authenticator te werken als oplossing. En aangeven dat ze hun routering moeten aanpassen omdat dus alle Tele2 klanten de dupe worden hiervan :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
Zo fijn dat tele2 dit verhaal bij mij tegenspreekt. Ik heb explliciet gevraagt of ze het niet blokkeren in een spam filter of dergelijke, nadat de telefoniste dit bij de td had gevraagt. De td had zelfs aangegeven dat paypal hun zaken beter moet regellen en dat ze niets voor mij kunnen betekkenen. Volgens hen komen de smsjes niet bij ze aan en moet ik dus naar paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ze wijzen allemaal naar elkaar. Schiet echt niet op ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
Ik heb zojuist met PayPal gebeld en een zeer behulpzame medewerker gekregen die open en eerlijk uitlegde wat de situatie is.

De problemen met SMSjes die niet aankomen spelen alleen met Tele2. Voorheen hebben ze een gelijkaardig probleem gehad met het T-Mobile netwerk en dit is een heel lange strijd geweest om op te lossen.

Het is waar wij al bang voor waren een vingerwijs wedstrijd. PayPal geeft aan dat Tele2 het niet moet blokkeren en Tele2 geeft aan PayPal aan dat zij geen directe klant van ze zijn en dat ze er niets aan gaan veranderen.

Oplostijd voor het probleem is dan ook nog geheel onbekend en iedereen die Tele2 heeft is hier dus de dupe van.
Ik ga zoals eerder aangedragen in het topic hier mijn 2 staps omzetten naar FreeOTP als tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:54
Precies dat dus. Heb ik ook. Vandaag weer stevig gesprek gevoerd met zowel Tele2 en Paypal. Ze blijven naar elkaar wijzen en kappen zo elke keer elk gesprek of chat af. Slechte zaak!

Eindoordeel Tele2-medewerker: "Het probleem ligt niet bij Paypal én niet bij ons, wel bij het sms platform dat wordt gebruikt. Deze twee boteren niet met elkaar, waardoor het soms erg lastig wordt voor de smsjes om door te komen."

Ik: interessant, dit ontstond ineens spontaan 2 weken geleden. Sure! Het is dus niemand zijn schuld dus kan ook niemand het oplossen. Klaar.

Visie Paypal: beveiliging van Tele2 is te streng ingesteld. Ze weten van het probleem, we zijn aan het overleggen, maar een einddatum kan ik u niet noemen.

Tele2 heeft namelijk van mij exacte datum en tijdstip tot op de seconde van mij gekregen via hulp van Paypal. Tele2 stelt dat ze nooit wat hebben ontvangen.

Kortom, wat Bloodhoundje ook stelt: verwacht geen korte-termijn oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosskiss
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-02 14:22
Ik had een tijdje terug ook al wat problemen gemeld.

Dit is niet alleen gerelateerd aan paypal, ik heb het probleem namelijk ook met ICS, Coinbase, Yahoo en Playstation met 2FA. Ook het probleem breed uitgelegd aan Tele2 en dat dit toch onlogisch is dat zei allemaal verkeerd zijn. Maar Tele2 doet hier gewoon niks mee. Uiteindelijk de 2FA aangepast naar mijn werk nummer. Maar vindt het erg onbeschoft dat Tele2 hier geen actie in neemt, noch pro-active een oplossing opzoekt.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09

ikt

Ondertussen kan ik weer PayPal SMSjes ontvangen. Ik ga ze eens op Twitter vragen wat er precies aan de hand was, maar ik heb zo'n vermoeden dat de helpdesk niet de moeite hiervoor gaat nemen.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

ikt schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:47:
Ondertussen kan ik weer PayPal SMSjes ontvangen. Ik ga ze eens op Twitter vragen wat er precies aan de hand was, maar ik heb zo'n vermoeden dat de helpdesk niet de moeite hiervoor gaat nemen.
Het heeft al eens eeder weer gewerkt, een dag of twee. Daarna ging het weer mis... Hopelijk is het nu structureel opgelost. Bij welke provider zit je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09

ikt

IkWilbert schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:58:
[...]

Het heeft al eens eeder weer gewerkt, een dag of twee. Daarna ging het weer mis... Hopelijk is het nu structureel opgelost. Bij welke provider zit je?
Ah, ik dacht dat ik in het Tele2 topic zat. Tele2 dus :)

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

ikt schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:59:
[...]

Ah, ik dacht dat ik in het Tele2 topic zat. Tele2 dus :)
Vroeg het me even af om dat mensen op het T-Mobile netwerk hetzelfde issue hebben.

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:00
Dit is minder om te horen. Ik was van plan om binnenkort over te stappen van vf naar een sim only met onbeperkt internet. Omdat ik vaak gebruik maak van 2FA (ook met Paypal), viel Tele2 voor me af. Dan maar een tientje extra bij T-mobile.. Ik wist niet dat dit ook een issue was bij T-mobile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
Bij T-Mobile is het geen issue meer. Ik ontvang zelf ook weer gewoon alle PayPal smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodhoundje schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:57:
Ik heb zojuist met PayPal gebeld en een zeer behulpzame medewerker gekregen die open en eerlijk uitlegde wat de situatie is.

De problemen met SMSjes die niet aankomen spelen alleen met Tele2. Voorheen hebben ze een gelijkaardig probleem gehad met het T-Mobile netwerk en dit is een heel lange strijd geweest om op te lossen.

Het is waar wij al bang voor waren een vingerwijs wedstrijd. PayPal geeft aan dat Tele2 het niet moet blokkeren en Tele2 geeft aan PayPal aan dat zij geen directe klant van ze zijn en dat ze er niets aan gaan veranderen.

Oplostijd voor het probleem is dan ook nog geheel onbekend en iedereen die Tele2 heeft is hier dus de dupe van.
Ik ga zoals eerder aangedragen in het topic hier mijn 2 staps omzetten naar FreeOTP als tijdelijke oplossing.
Dit bovenstaande heb ik ook gedaan nu meerdere keren.
Het blijkt dat die Paypal medewerkers enkel scripten voorlezen en dat ze al lang blij zijn als ze weer iemand het bos in kunnen sturen. Ik heb btw KPN.

Dit probleem bij Paypal is enkel en Nederland (De rest van de wereld werkt wel).
Enkel NL management Paypal is enkel ge"interesseert in Expanderen in plaats van Security op orde hebben.

In de huidige tijd zou je toch een keer andersom verwachten.

Mick Chandrani - Chief Security Officer - PayPal moet zich er maar eens mee gaan bemoeien met dit issue in NL.

Waarschijnlijk is het dan zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Het is al een maand stil hier. Omdat ik volgende maand de overstap maak naar Tele2, vroeg ik me af of de problemen met sms verificatie van Paypal al zijn opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:00

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

emiel74 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 19:23:
Het is al een maand stil hier. Omdat ik volgende maand de overstap maak naar Tele2, vroeg ik me af of de problemen met sms verificatie van Paypal al zijn opgelost?
Ik heb er al even niets meer van gehoord.

Ik heb even in de SMS centrale gekeken en zie over de laatste 24 uur zo'n 1500 berichten met als afzender PayPal, er is niets meer geweigerd anders dan normaal(absent subscriber wordt bijvoorbeeld gereject, vanwege veiligheid moet bericht binnen afzienbare tijd worden afgeleverd, lukt dat niet dan vervalt bericht). Het lijkt er dus op dat ze het hebben opgelost.

Antenne en masten malloot

• emiel74
Bedankt voor de nuttige informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• And0rzischm
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:00
emiel74 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 19:23:
smsjes komen nog steeds niet binnen bij mij, uiteindelijk maar google authenticator gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door And0rzischm op 01-01-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

And0rzischm schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 17:28:
[...]

smsjes komen nog steeds niet binnen bij mij, uiteindelijk maar google authenticator gebruikt.
Als je wilt dat ik hier naar kijk kun je me dan je mobile nummer per dm aan me sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
* Tomino heeft de laatste maanden ook geen SMSjes ontvangen van Paypal. Precies hierdoor mijn 2FA uit moeten zetten (kon destijd geen andere 2FA-methode vinden dan SMS. Zonder 2FA ook de automatische incasso en koppeling met mijn bankrekening uitgezet en overgestapt op handmatig opladen via iDeal.

Omdat ik geen zin heb het uit te testen of alles weer werkt (dank voor je info Mr. Wireless) en weer paypal te moeten bellen als het toch niet lukt kijk ik even aan hoe irritant handmatig opladen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Even uit interesse en voor de duidelijkehid, wat is de rol van @The_Wireless_Guy in dit topic? Systeembeheerder bij Tele2 die de SMS-centrale beheert? :)

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 02-01-2019 13:00 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

AW_Bos schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:00:
Even uit interesse en voor de duidelijkehid, wat is de rol van @The_Wireless_Guy in dit topic? Systeembeheerder bij Tele2 die de SMS-centrale beheert? :)
Ik beheer SMSc niet maar kan wel logs inzien en heb mogelijkheid beheer SMSc te contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens iemand op https://forum.tele2.nl/sm...-binnen-73388/index3.html is het opgelost maar ik ben verhuisd van Vodafone naar Tele2 en ik krijg nu iig geen SMS van PayPal binnen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thompsongast
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 19:24
Ik kan bevestigen dat het helaas nog steeds niet werkt.

Na problemen met m'n telefoon kon ik ook de Google Authenticatie niet meer in en heb alles moeten resetten. De optie "stuur een SMS" en "laat mij gebeld worden" van Paypal om niet-werkende 2FA te omzeilen werken bij BEN (Tmobile) nog steeds niet.
Uiteindelijk door met klantenservice van Paypal te bellen voor elkaar gekregen om 2FA uit te laten schakelen. Binnenkort maar weer eens op Google Authenticator zetten voor een wel-werkende 2FA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA
  • Laatst online: 14:40

WCA

thompsongast schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:36:
Ik kan bevestigen dat het helaas nog steeds niet werkt.

Na problemen met m'n telefoon kon ik ook de Google Authenticatie niet meer in en heb alles moeten resetten. De optie "stuur een SMS" en "laat mij gebeld worden" van Paypal om niet-werkende 2FA te omzeilen werken bij BEN (Tmobile) nog steeds niet.
Uiteindelijk door met klantenservice van Paypal te bellen voor elkaar gekregen om 2FA uit te laten schakelen. Binnenkort maar weer eens op Google Authenticator zetten voor een wel-werkende 2FA.
Of pak een authenticator app die kan backuppen, zoals Authy bijvoorbeeld :)

Kan je bij een reinstall van je telefoon gewoon weer al je codes terugkrijgen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Juup schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:31:
Volgens iemand op https://forum.tele2.nl/sm...-binnen-73388/index3.html is het opgelost maar ik ben verhuisd van Vodafone naar Tele2 en ik krijg nu iig geen SMS van PayPal binnen.
Ik heb inmiddels van een paar Tweakers bekeken of PayPal nog 2FA sms aanbiedt maar bij allemaal was er niets door PayPal aangeboden aan de Tele2 SMS centrale. Wordt er niets aangeboden dan kan er ook niets afgeleverd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
GreNade schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:38:
Of pak een authenticator app die kan backuppen, zoals Authy bijvoorbeeld :)

Kan je bij een reinstall van je telefoon gewoon weer al je codes terugkrijgen
Dat wilde ik ook net voorstellen, met daarnaast ook nog als bijkomend voordeel dat het een Browser plugin heeft en een Windows app.

• P van H
  • Niet online
Hier nu ook geen sms ontvangen. Twee weken geleden werkte het nog wel gewoon. Zit het probleen bij de provider (Tele2) of aan de kant van Paypal?

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

P van H schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:09:
Hier nu ook geen sms ontvangen. Twee weken geleden werkte het nog wel gewoon. Zit het probleen bij de provider (Tele2) of aan de kant van Paypal?
kijk ff mijn bericht een paar berichten hierboven.......Als PayPal ze niet aan Tele2 levert waar zit dan het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:30
The_Wireless_Guy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:16:
[...]

kijk ff mijn bericht een paar berichten hierboven.......Als PayPal ze niet aan Tele2 levert waar zit dan het probleem?
Dat was ook het klassieke antwoord van T-Mobile. Paypal zegt te versturen en T-Mobile zei niks te ontvangen. En geen van beide partijen wilde het verder oppakken. Gelukkig is het daar nu wel opgelost.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

LordSinclair schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:54:
[...]

Dat was ook het klassieke antwoord van T-Mobile. Paypal zegt te versturen en T-Mobile zei niks te ontvangen. En geen van beide partijen wilde het verder oppakken. Gelukkig is het daar nu wel opgelost.
Dat is ook het enige antwoord wat ze kunnen geven.Meestal zit daar nog een partij(een SMS Gateway) waar PayPal het naar stuurt, die sturen het vervolgens naar de de SMS centrale van de juiste operator aangezien PayPal niet weet bij welke operator jij zit. Maar het onderzoek moet wel vanuit PayPal worden gestart als het niet eens aankomt bij de SMS centrale van jouw operator. PayPal weet nl. waar ze het heen sturen(de medewerkers op het callcenter hoogstwaarschijnlijk niet). De fout zal wel bij de tussen partij zitten en dan klopt het dat Paypal het verstuurd en Tele2 of T-Mobile het niet ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro84
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-04 08:14
Ik heb ook problemen met de ontvangst van smsjes van Paypall icm tele2. De ene keer wel en nu weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Hier is het ook weer raak via het netwerk van Tele2.

Ik ben er ook wel klaar mee, dit was nog een van de weinig diensten die ik via PayPal afnam, zojuist direct via hun website mijn creditcard-gegevens ingevuld, PayPal kan mij de boom in als ze mijn geld niet willen. ;w

[ Voor 101% gewijzigd door True op 15-02-2019 15:05 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhamit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 10:19
Kansloos!!

Kan weer eens niet inloggen, doordat ik geen sms krijg doorgestuurd van paypal...

Mijn provider is Tele2. Dit mag en kan gewoon niet anno 2019!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fo0
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-01-2023

fo0

Ik ook niet, al contact gehad met Paypal via Twitter. Moet ze bellen, maar goed daar weet ik de uitslag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broe1951
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-08 23:35
Hier hetzelfde probleem op het Tele2 netwerk. Krijg weer geen SMS'jes binnen van PayPal. Probleem speelt al sinds afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Hier hetzelfde probleem...iemand al een oplossing kunnen vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Fuske schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:33:
Hier hetzelfde probleem...iemand al een oplossing kunnen vinden?
Probleem zit waarschijnlijk bij de partner die PayPal gebruikt om SMS te distribueren naar de operators. Tele2 ontvangt naganoeg niets van PayPal en als er niets binnen komt kan er ook niets afgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

The_Wireless_Guy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:32:
[...]

Probleem zit waarschijnlijk bij de partner die PayPal gebruikt om SMS te distribueren naar de operators. Tele2 ontvangt naganoeg niets van PayPal en als er niets binnen komt kan er ook niets afgeleverd worden.
Tele2 hangt een of ander bullshitverhaal op, waarin ze verklaren dat PayPal hun niet betaalt voor het afleveren van de SMS'jes, en dat ze het daarom actief blokkeren.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Ik heb maar even gebeld met PayPal en hun hebben de 2FA eraf gehaald bij mij zodat ik weer even kon inloggen. Heb vervolgens maar even een ander 06 nummer eraan gehangen zonder Tele2 :)

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

GreNade schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Tele2 hangt een of ander bullshitverhaal op, waarin ze verklaren dat PayPal hun niet betaalt voor het afleveren van de SMS'jes, en dat ze het daarom actief blokkeren.
Die optie bestaat ook maar dan worden ze niet uit naam van PayPal verstuurd maar door mobiele nummers van obscure origine. Als zo'n partij het als "vermomd" mobiel verkeer stuurt ipv SMPP verkeer waardoor je probeert betaling te omzeilen heeft een operator het recht om dit soort verkeer te blokkeren. En dat is geen BS verhaal. Ik zie momenteel trouwens wel SMPP verkeer van PayPal via Tele2. Dat zegt niet dat dat alle verkeer is wat ze aanbieden.

• WCA

WCA

The_Wireless_Guy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:24:
[...]

Die optie bestaat ook maar dan worden ze niet uit naam van PayPal verstuurd maar door mobiele nummers van obscure origine. Als zo'n partij het als "vermomd" mobiel verkeer stuurt ipv SMPP verkeer waardoor je probeert betaling te omzeilen heeft een operator het recht om dit soort verkeer te blokkeren. En dat is geen BS verhaal. Ik zie momenteel trouwens wel SMPP verkeer van PayPal via Tele2. Dat zegt niet dat dat alle verkeer is wat ze aanbieden.
Het lijkt me dat paypal aan hun provider kosten moet betalen. Niet aan tele2. Dat zou betekenen dat ze met elke provider in de hele wereld een overeenkomst zouden moeten aangaan om sms af te leveren?

Share and Enjoy!

• BertBertjes
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21:32
Het probleem speelt volgens mij ook op het KPN netwerk. Ik probeer al zolang ik mij kan heugen 2FA in te stellen, maar de SMS komt gewoon nooit aan.

Heeft trouwens ook nog nooit gewerkt (en nee ik heb echt het juiste nummer!)

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

GreNade schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:29:
[...]

Het lijkt me dat paypal aan hun provider kosten moet betalen. Niet aan tele2. Dat zou betekenen dat ze met elke provider in de hele wereld een overeenkomst zouden moeten aangaan om sms af te leveren?
Of dat nou PayPal is of de partij die er tussen zit bij dit soort verkeer moet de operator van de uiteindelijk afleverende operator betaald worden. Door verkeer netjes als SMPP verkeer aan te bieden doe je dat, als je het verkeer gaat sturen via spoofed mobiele nummers probeer je dat te ontwijken.

Paypal gebruikt waarschijnlijk een tussenpartij als SMS Gateway naar de diverse operators. Kan zijn dat die het "illegaal" doen maar ze doen het voor PayPal.

• WCA

WCA

The_Wireless_Guy schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:34:
[...]

Of dat nou PayPal is of de partij die er tussen zit bij dit soort verkeer moet de operator van de uiteindelijk afleverende operator betaald worden. Door verkeer netjes als SMPP verkeer aan te bieden doe je dat, als je het verkeer gaat sturen via spoofed mobiele nummers probeer je dat te ontwijken.

Paypal gebruikt waarschijnlijk een tussenpartij als SMS Gateway naar de diverse operators. Kan zijn dat die het "illegaal" doen maar ze doen het voor PayPal.
Alleen dit verklaart niet waarom het bij T-Mobile de helft van de tijd niet, of sterk vertraagd binnenkomt toch?

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

GreNade schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:48:
[...]

Alleen dit verklaart niet waarom het bij T-Mobile de helft van de tijd niet, of sterk vertraagd binnenkomt toch?
Ik kan(nog) niet bekijken wat het issue bij T-Mobile is. Maar niet binnenkomen kan dezelfde oorzaken hebben. Vertraagd heb ik geen idee over. Over het algemeen wordt een SMS zodra het bij de operator is afgeleverd binnen 1 seconden aan de eindgebruiker afgeleverd tenzij de SMScentrale de locatie van de geadresseerde niet kan bepalen. In zo'n geval gaat zo'n bericht in de retry en zal er sowieso vertraging optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Ik krijg momenteel de verificatie sms'en van Paypal weer door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Is dit nog weer actueel? Ik krijg het valideer-sms van PayPal niet binnen op Simpel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Hier @ T-Mobile komt het wel binnen. Net nog nodig gehad ivm een betaling.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g_v_rijn
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 21:50
PayPal gebruik van TweeStapsVerificatie "per SMS" lukte bij mij nooit. Zelfs niet met tussenkomst van PayPal en KPN support. Had dit inmiddels geaccepteerd... totdat ik vandaag dacht; waarom niet per Authenticator App.

In eerste instantie was binnen PayPal deze optie niet zichtbaar.... totdat ik de niet werkende SMS TweestapsVerificatie koos voor afmelden.
Bij het opnieuw aanmelden kreeg ik 2 opties: SMS of VerificatieApp.
Optie 2 'Verificatie App' gekozen. Koos voor de Google Authenticator App - is intuïtief gemakkelijk in gebruik.
YES - nu werkt de PayPal tweestapsverificatie i.c.m. Authenticator App perfect!
Ps: je kan maar èèn Authenticator App koppelen!

Dit schrijft PayPal Help:
U kunt een extra beveiligingsniveau aan uw PayPal-rekening toevoegen door tweestapsverificatie in te schakelen voor inloggen. Zodra deze functie is geactiveerd, sturen we u telkens wanneer u wilt inloggen een unieke, willekeurige 6-cijferige toegangscode. Voer deze code in om toegang te krijgen tot uw rekening.

U kunt tweestapsverificatie op twee manieren instellen. U kunt een verificatie-app gebruiken (zoals Google Authenticator en Microsoft Authenticator) of u kunt ons vragen om sms-berichten naar uw mobiele telefoon te sturen.

Ga als volgt te werk om dit in te stellen:
Ga naar uw Instellingen.
Klik op Veiligheid.
Klik naast 'Verificatie in twee stappen' op Bewerken.
Kies voor ontvangst van een sms-bericht of gebruik van een verificatie-app en klik dan op Volgende.
Volg de aanwijzingen om uw telefoon of verificatie-app te koppelen.
Stel een back-upmethode in voor het geval u geen toegang heeft tot uw primaire methode.
Klik op Klaar om tweestapsverificatie te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
g_v_rijn schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:33:
PayPal gebruik van TweeStapsVerificatie "per SMS" lukte bij mij nooit. Zelfs niet met tussenkomst van PayPal en KPN support. Had dit inmiddels geaccepteerd... totdat ik vandaag dacht; waarom niet per Authenticator App.

In eerste instantie was binnen PayPal deze optie niet zichtbaar.... totdat ik de niet werkende SMS TweestapsVerificatie koos voor afmelden.
Bij het opnieuw aanmelden kreeg ik 2 opties: SMS of VerificatieApp.
Optie 2 'Verificatie App' gekozen. Koos voor de Google Authenticator App - is intuïtief gemakkelijk in gebruik.
YES - nu werkt de PayPal tweestapsverificatie i.c.m. Authenticator App perfect!
Ps: je kan maar een Authenticator App koppelen!

Dit schrijft PayPal Help:
U kunt een extra beveiligingsniveau aan uw PayPal-rekening toevoegen door tweestapsverificatie in te schakelen voor inloggen. Zodra deze functie is geactiveerd, sturen we u telkens wanneer u wilt inloggen een unieke, willekeurige 6-cijferige toegangscode. Voer deze code in om toegang te krijgen tot uw rekening.

U kunt tweestapsverificatie op twee manieren instellen. U kunt een verificatie-app gebruiken (zoals Google Authenticator en Microsoft Authenticator) of u kunt ons vragen om sms-berichten naar uw mobiele telefoon te sturen.

Ga als volgt te werk om dit in te stellen:
Ga naar uw Instellingen.
Klik op Veiligheid.
Klik naast 'Verificatie in twee stappen' op Bewerken.
Kies voor ontvangst van een sms-bericht of gebruik van een verificatie-app en klik dan op Volgende.
Volg de aanwijzingen om uw telefoon of verificatie-app te koppelen.
Stel een back-upmethode in voor het geval u geen toegang heeft tot uw primaire methode.
Klik op Klaar om tweestapsverificatie te activeren.
Op de een of andere vage manier heeft Paypal bedacht mij weer te verplichten om de smscode te gebruiken, die dus niet aankomt. Authy is nog steeds gekoppeld als 2FA maar die kan ik dus niet gebruiken 8)7

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
vuurtjih schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 12:46:
[...]

Op de een of andere vage manier heeft Paypal bedacht mij weer te verplichten om de smscode te gebruiken, die dus niet aankomt. Authy is nog steeds gekoppeld als 2FA maar die kan ik dus niet gebruiken 8)7
1 maand verder. Paypal zegt alleen maar dat je sowieso 1 nummer moet hebben... 2FA via Authy is dus niet goed genoeg volgens hen.

Nummer van vriendin toegevoegd, geverifieerd, kan ik alsnog mijn oude nummers niet verwijderen en om het bankrekeningnummer te veranderen gaat er een sms naar het nummer die niet aankomt. ARG |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Laatst online: 23:47
Ik ben dus sinds gisteren overgestapt naar Tele2 (kom van Vodafone) en ontvang nu dus ook geen Sms-berichten meer van Paypal (en Amazon etc). Heb Tele2 al gebeld, maar die kunnen niets doen (of doen alsof ze van niets weten). Ik kom dus niet meer in mijn accounts, wat ik zeer kwalijk vind.

Ik probeer al sinds gisteren in contact te komen met Paypal, maar dit is echt een ramp. Het (nationale) telefoonnummer geeft geen gehoor. Bij het buitenlandse nummer word je van het kastje naar de muur gestuurd door de telefoonstem, worden steeds de menu's herhaalt of wordt de verbinding halverwege een zin verbroken of afgekapt naar het hoofdmenu. Als je dan uiteindelijk na tien keer bellen bij de optie komt om iemand te kunnen spreken, krijg je te horen "door corona kunnen we niemand te woord staan" en word er opgehangen. 8)7
Op de website een bericht sturen lukt ook niet, want dan moet je inloggen, en dat lukt dus juist niet omdat ik geen sms ontvang. Echt waardeloos van Paypal!

Als ik dit had geweten was ik nooit overgestapt naar Tele2. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Is echt wel een tele2 dingetje. Ik ontving ook geen sms van PayPal, facebook e.d.
Nu onlangs naar vodadone over gestapt en gelukkig werkt 2fa via SMS weer, alles komt binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
IkWilbert schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:11:
Is echt wel een tele2 dingetje. Ik ontving ook geen sms van PayPal, facebook e.d.
Nu onlangs naar vodadone over gestapt en gelukkig werkt 2fa via SMS weer, alles komt binnen.
Wel vreemd. Ik heb Hollandsnieuwe (Vodafone netwerk) en die van Paypal komt als enige niet binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sterkwachtwoord
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Hier ook hetzelfde gezien met Tele2 icm Microsoft 2FA (PayPal werkt), vermoed dat er wat fout gaat met +316 vs 06. Dit was nadat ik de VoLTE update heb gehad. Na opnieuw aanmelden van hetzelfde telefoonnummer was alles goed bij Microsoft.

[ Voor 10% gewijzigd door Sterkwachtwoord op 08-10-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Laatst online: 23:47
Sterkwachtwoord schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:58:
Hier ook hetzelfde gezien met Tele2 icm Microsoft 2FA (PayPal werkt), vermoed dat er wat fout gaat met +316 vs 06. Dit was nadat ik de VoLTE update heb gehad. Na opnieuw aanmelden van hetzelfde telefoonnummer was alles goed bij Microsoft.
Wat bedoel je met +316 en 06 dingetje?

Wat bedoel je met opnieuw aanmelden? In je account van Paypal /Amazon/Microsoft? Of iets op je telefoon?

Ik kan nu niets met PayPal, want kom niet eens in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:28
En nog steeds problemen met verificatie codes bij Paypal.

Probeer net een account bij Paypal aan te maken.
Via de site: ontvang geen code per SMS.
Dan maar via de app: "We kunnen op dit moment helaas geen code verzenden. Probeer het later opnieuw".
Uren later werkte het nog steeds niet.

Mijn nummer was ooit bij T-Mobile, maar al weer jaren via KPN in gebruik.

Edit: toch nog even geprobeerd met een nieuwe Lycamobile simkaart. En ja hoor! SMS met code komt direct binnen. Conclusie: T-Mobile nummerreeks gaat niet lekker?

[ Voor 18% gewijzigd door U123456 op 04-12-2020 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Zojuist op mijn nieuwe telefoon geprobeerd om mijn nummer (KPN) te verifiëren. Surprise surprise, er komt geen sms, hoe vaak ik het ook probeer. Mijn vader heeft eveneens een nieuwe telefoon en belt ook via KPN (voorheen Telfort) en gek genoeg krijgt hij wel een sms. Amateurisme ten top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 21:23
Had net hetzelfde probleem (via site en KPN), terwijl het voorheen bij mij altijd goed heeft gewerkt.

Nu maar voor de alternatieve belmethode gekozen en hoop dat het de volgende keer weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake11
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-12-2021
Ik zit bij Ziggo en ook hier geen tweetrapsverificatie mogelijk.
Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake11
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-12-2021
Met de google authenticator lukt het wel, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevere
  • Laatst online: 02-02-2022
Het heeft hier echt nog nooit gewerkt, die sms verificatie.
Ik heb Hollands NIeuwe.
Net nog aan het zoeken geweest of er iets aan te doen valt maar niets gevonden.
Via de Paypal app heb ik helemaal geen probleem om in te loggen dan vraagt hij ook niet om die sms verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipau666
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:26
Ik heb het maar opgegeven. Raar ook dat je niet gebeld kan worden met een verificatie code.

Een topic kicken na ruim 3 jaar heeft niet veel zin.

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 08-11-2024 20:25 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.