Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsacc
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-09-2024
Mijn vraag
Is er een certificaat wat ideaal is voor systeembeheerder

Ik heb een niveau 3 ICT medewerker diploma alleen zoek ik voor een baan als systeembeheerder. Is er een certificaat die echt een must is voor systeembeheerder.

Ik dacht zelf aan Azure fundamentals maar ik weet niet of dat heel erg gevraagd is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je zou eens kunnen kijken naar de opleidingen van mensen in Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14)

Maar ook eens de eisen / wensen van de honderden / duizenden vacatures op Monsterboard, Indeed en https://tweakers.net/carriere/ doornemen?

"Systeembeheerder" is geen functie; je beheert bepaalde systemen van bepaalde vendors / technieken. Met Azure fundamentals kan je (logischerwijs) slecht solliciteren op een baan als RedHat-systeembeheerder.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:10
https://docs.microsoft.co...enterprise-administrator/

Raad je wel aan om je MBO4 te halen.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drs_Ben
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:24
Als beginnende systeembeheerder zou ik inderdaad focus leggen op de cloud.
Azure fundamentals is een prima start. Ik heb hem ook gedaan

Elke cursus op je CV is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:00

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Fundamentals is meer voor management, ga dan voor azure administrator. Kan verder microsoft learn aanraden en anders youtube john savill.

Certificaten zijn belangrijker als diploma in IT wereld helaas. Kijk of je bij een detacheerder aan de slag kan. Schamel loontje maar je leert veel van verschillende werkgever, niet langer als een jaar bij werkgever blijven of je moet al door gegroeit zijn.

Verder moet je ook kennis hebben van de server os-en alleen kan je daar geen certificaten meer voor halen.

[ Voor 12% gewijzigd door NLKornolio op 02-07-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobert
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 14:43
NLKornolio schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:38:
Certificaten zijn belangrijker als diploma in IT wereld helaas. Kijk of je bij een detacheerder aan de slag kan. Schamel loontje maar je leert veel van verschillende werkgever, niet langer als een jaar bij werkgever blijven of je moet al door gegroeit zijn.
Niet geheel waar, vaak wordt een diploma gekoppeld aan denk niveau. Zelf ook MBO niv 4 ooit behaald, uiteindelijk mijn master ook. Merk wel een groot verschil tussen mijn salaris en dat van mensen die gelijktijdig zijn afgestudeerd aan de MBO opleiding.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kekja
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12-12-2021
Bschnitz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:28:
Raad je wel aan om je MBO4 te halen.
Dit.
Pagina: 1