Door op je hoofd te gaan staan natuurlijk
Verwijderd
En dus ALLEEN nuttige posts te plaatsen en mensen te helpen.
Veel plezier op GOT.
Verwijderd
Zal nu waarschijnlijk wel duidelijk zijn lijkt meOp zaterdag 18 augustus 2001 00:59 schreef HlpDsK het volgende:
FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQFAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQFAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Dadelijk komt hier een modje en geeft zelfs je eerste slotje
[/waarzegger-mode]
Verwijderd
Als je ze nou allemaal apart had gepost dan had je meer posts gescoord hoorOp zaterdag 18 augustus 2001 00:59 schreef HlpDsK 80 maal FAQ
Verwijderd
Moet je naar de huiskamer gaan, daar kun je slap lullen, dat helpt welOp zaterdag 18 augustus 2001 00:53 schreef Master333 het volgende:
Hallo hoe krijg ik veel postings?
thx allemaal.
Verwijderd
Zo ben ik niet.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:01 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Als je ze nou allemaal apart had gepost dan had je meer posts gescoord hoor
lees de posting van HlpDsk maarOp zaterdag 18 augustus 2001 01:02 schreef Master333 het volgende:
hoe zet ik iets tussen die quote dingen zo als jullie doen?
ja reuzeIs het hier gezellig?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Dat quoten kan door heel hard richtig de kast van je PC te roepen 'quote' en dan het ID van de post die je wilt quoten. Probeer maar eens of jij het ook kanOp zaterdag 18 augustus 2001 01:02 schreef Master333 het volgende:
Is het hier gezellig?
ROTFL
Way to go
Waar blijft die FAQ bij de aanmeldingsmail nou !
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
met een benzine stiftOp zaterdag 18 augustus 2001 01:02 schreef Master333 het volgende:
Is het hier gezellig?
nee best wel ongezellig
Verwijderd
Zeg MartNL, kloontjes zijn verboden.Op zaterdag 18 augustus 2001 00:53 schreef Master333 het volgende:
Hallo hoe krijg ik veel postings?
thx allemaal.
* Engineer 's bijde waarzegingen komen tot vervulling
Verwijderd
Ik zie nog geen slotje hoorOp zaterdag 18 augustus 2001 01:07 schreef hdd het volgende:
En tadaaaa
/me 's bijde waarzegingen komen tot vervulling
Wedden voor 1000 piek dat dat wel gaat gebeuren?Op zaterdag 18 augustus 2001 01:08 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Ik zie nog geen slotje hoor
Verwijderd
Nee, maar wel een kloontjeOp zaterdag 18 augustus 2001 01:08 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Ik zie nog geen slotje hoor
Verwijderd
Wedden voor 2000 dat jij gelijk hebt?Op zaterdag 18 augustus 2001 01:09 schreef hdd het volgende:
[..]
Wedden voor 1000 piek dat dat wel gaat gebeuren?
De mijne zijn op, hlpdsk heeft er nog wel 2( 1 voor topic & 1 voor account)Op zaterdag 18 augustus 2001 01:03 schreef Master333 het volgende:
Hdd mag ik er een paar van jou????
Verwijderd
Als ik voor 10.000 piek het tegenovergestelde ga wedden, dan valt er wel iets met de crew te regelenOp zaterdag 18 augustus 2001 01:10 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Wedden voor 2000 dat jij gelijk hebt?
Dit topic is gesloten.
![]()