Ik zoek een?
Nieuwe (Xiaomi) smartphone
Ik mag mijn abonnement binnenkort verlengen, en ben aan het rondkijken voor een nieuwe smartphone.
Mijn huidige telefoon is een Xiaomi Redmi Note 7 Pro 64GB.
Wat is je budget?
Ik betaal nu ongeveer € 20,- p/m voor mijn abonnement, dus wil het graag rond dat bedrag houden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen / appen / Facebook / YouTube af en toe gamen (geen hardcore gamer)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel momenteel tussen de Xiaomi Redmi Note 10 Pro en de Xiaomi Poco X3
Ik heb meerdere reviews bekeken waar ze de telefoons naast elkaar vergelijken.
En bij de ene review neig ik meer naar de Note 10, en bij de andere weer de Poco X3.
Het voordeel van de X3 is vooral dat hij een betere processor heeft, de Snapdragon 732G vs de
Snapdragon 860.
Het voordeel van de Note Pro is het mooiere Amoled scherm en de betere camera. Dat laatste geef ik niet zoveel om, want ik fotografeer normaal gesproken met een spiegelreflex.
Mijn ervaring met de Note 7 is dat er best veel reclame in de standaard apps zitten, welke gelukkig wel zijn uit te schakelen, maar toch irritant. Ik weet niet of dit bij deze telefoons ook zou is ? Ik gok van wel, want het blijft hetzelfde bedrijf.
De Poco kan ik verlengen voor € 19,- per maand en daarvoor krijg ik 6000MB 4G/min/sms.
De Note 10 kan ik verlengen voor € 22,- per maand en daarvoor krijg ik ook 6000MB 4G/min/sms.
(Ik heb nu 3500MB 4G/min/sms dus als ik dat nu ook zou doen zit ik nog iets goedkoper €17,50 vs € 20,50. Ik krijg mijn bundel nooit op, maar voor de geringe meerprijs kies ik denk ik toch voor 6000MB)
Beiden in combinatie met 1000MB extra omdat ik bij Ziggo zit.
Ik neig naar de Poco vanwege de betere processor, maar ik ben nou niet echt een smartphone gamer.
Aan de andere kant trekt het mooiere amoled scherm van de Note mij ook wel.
Dat beiden geen 5G hebben is voor mij geen probleem (heb ik al in mijn arm
)
Is er iemand die hands on ervaring met één of beide van deze telefoons heeft ?
Nieuwe (Xiaomi) smartphone
Ik mag mijn abonnement binnenkort verlengen, en ben aan het rondkijken voor een nieuwe smartphone.
Mijn huidige telefoon is een Xiaomi Redmi Note 7 Pro 64GB.
Wat is je budget?
Ik betaal nu ongeveer € 20,- p/m voor mijn abonnement, dus wil het graag rond dat bedrag houden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen / appen / Facebook / YouTube af en toe gamen (geen hardcore gamer)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel momenteel tussen de Xiaomi Redmi Note 10 Pro en de Xiaomi Poco X3
Ik heb meerdere reviews bekeken waar ze de telefoons naast elkaar vergelijken.
En bij de ene review neig ik meer naar de Note 10, en bij de andere weer de Poco X3.
Het voordeel van de X3 is vooral dat hij een betere processor heeft, de Snapdragon 732G vs de
Snapdragon 860.
Het voordeel van de Note Pro is het mooiere Amoled scherm en de betere camera. Dat laatste geef ik niet zoveel om, want ik fotografeer normaal gesproken met een spiegelreflex.
Mijn ervaring met de Note 7 is dat er best veel reclame in de standaard apps zitten, welke gelukkig wel zijn uit te schakelen, maar toch irritant. Ik weet niet of dit bij deze telefoons ook zou is ? Ik gok van wel, want het blijft hetzelfde bedrijf.
De Poco kan ik verlengen voor € 19,- per maand en daarvoor krijg ik 6000MB 4G/min/sms.
De Note 10 kan ik verlengen voor € 22,- per maand en daarvoor krijg ik ook 6000MB 4G/min/sms.
(Ik heb nu 3500MB 4G/min/sms dus als ik dat nu ook zou doen zit ik nog iets goedkoper €17,50 vs € 20,50. Ik krijg mijn bundel nooit op, maar voor de geringe meerprijs kies ik denk ik toch voor 6000MB)
Beiden in combinatie met 1000MB extra omdat ik bij Ziggo zit.
Ik neig naar de Poco vanwege de betere processor, maar ik ben nou niet echt een smartphone gamer.
Aan de andere kant trekt het mooiere amoled scherm van de Note mij ook wel.
Dat beiden geen 5G hebben is voor mij geen probleem (heb ik al in mijn arm
Is er iemand die hands on ervaring met één of beide van deze telefoons heeft ?