[Verlopen] MediaMarkt BTW-actie 2021 NL | T/m 27 juni 23:59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 21.716 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

anc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:01:
[...]

Inmiddels maakt het niks meer uit. Klantenservice haakte weer af toen ik de lastige vraag stelde waarom de combinatie niet te kopen is via de webshop. De Ledstrip is nu online uitverkocht. En bij bol voor dezelfde prijs. De spotjes komen dan wel later, geen haast.
Welke ledstrip bedoel je want deze is nog steeds te koop zo te zien.

https://www.mediamarkt.nl...aca-2m-basis-1663591.html

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

Greatsword schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:09:
[...]

Welke ledstrip bedoel je want deze is nog steeds te koop zo te zien.

https://www.mediamarkt.nl...aca-2m-basis-1663591.html
Ja dat lijkt zo :-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3ZAzW-DJfpnT4-EDiz6rMjQs-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/riCaMU2C7Snev9mnYpUgAkJ9.png?f=fotoalbum_large
Voeg je hem toe aan je winkelwagen dan ineens is hij online uitverkocht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tE2_NMLuYZjKV8STR4fOwirXBoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Eu75KSVD8qqUHTArIV9ubAnR.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
anc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:02:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kan hem gewoon bestellen en afrekenen hier...

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yowzawood
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-07-2021
anc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:01:
[...]
Klantenservice haakte weer af toen ik de lastige vraag stelde waarom de combinatie niet te kopen is via de webshop.
Ik denk dat ze tijdens zo'n actie ook echt zitten te wachten op al die bijdehante vragen :-). Ze hebben ook maar gewoon een scriptje.

Maar ook voor mij is de led strip gewoon op voorraad en te betalen voor verzending.

[ Voor 14% gewijzigd door Yowzawood op 24-06-2021 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
anc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:02:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zou dat niks met cookies te maken hebben in je browser?

Zelfde probleem als met die corona afspraak maken

Bij mij is die gewoon op voorraad en te bestellen.

Ander mooi voorbeeldje hoe ze doen alsof het voordeel meer is dan daadwerkelijk.
Ik heb vorig jaar een mi 10 pro gekocht...648 euro.
Staat nu op de site voor 603 euro.
Mediamarkt geeft aan dat de prijs normaal 729 euro is en dat het voordeel zo'n 125 euro is...

[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 24-06-2021 12:48 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Vreemd allemaal, bedankt voor het meekijken maar ik laat het gewoon gaan. Ik krijg constant uitverkocht online ook met andere browser. Zo zijn ze het makkelijkste van mij af _/-\o_
Kheb hem bij bol besteld voor dezelfde prijs en die spotjes komen gewoon later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-05 15:14
anc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:55:
Vreemd allemaal, bedankt voor het meekijken maar ik laat het gewoon gaan. Ik krijg constant uitverkocht online ook met andere browser. Zo zijn ze het makkelijkste van mij af _/-\o_
Kheb hem bij bol besteld voor dezelfde prijs en die spotjes komen gewoon later.
Ik had hetzelfde maar kan gewoon verder gaan, dan staat er levering in 2-3 dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-04 21:59
IMarks schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:08:
[...]

Ik had hetzelfde maar kan gewoon verder gaan, dan staat er levering in 2-3 dagen
BTW actie van mediamarkt niet nodig betreft philips EP5447/90 expresso waar het zogenaamd overal is uitverkocht

Op Amazon nu voor de zelfde prijs als met de BTW actie en gratis bezorgen gelijk maar besteld.

Bij de BCC hoef je niet te wezen daar de gewone prijzen doen niet mee met de btw gekte al achteraan geweest en hoezo laagste prijs.

[ Voor 13% gewijzigd door J.E. Weinor op 24-06-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-05 12:37
J.E. Weinor schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:36:
[...]

BTW actie van mediamarkt niet nodig betreft philips EP5447/90 expresso waar het zogenaamd overal is uitverkocht

Op Amazon nu voor de zelfde prijs als met de BTW actie en gratis bezorgen gelijk maar besteld.

Bij de BCC hoef je niet te wezen daar de gewone prijzen doen niet mee met de btw gekte al achteraan geweest en hoezo laagste prijs.
Top ding! Ik heb hem tijdje terug kunnen scoren voor €400, en ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

IMarks schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:08:
[...]

Helaas, kheb echt van alles geprobeerd maar die knop was grijs om bezorging thuis te selecteren en kon ik niet naar de volgende pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-05 22:57
Asus aanbiedingen kunnen wel interessant zijn aangezien er voor een aantal ook een cashback is. Weet niet 100 procent zeker of je ze kunt combineren. Ik heb zelf in ieder geval nog een AX11000 besteld en ga het maar proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 16:31

Sayko

Knowledge Is Power

Bee.nl schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:56:
Toch wel raar dat bepaalde producten niet op voorraad zijn zoals reeds eerder opgemerkt. Ik was gistermiddag nog in een filiaal, omdat ik een nieuwe telefoon wil aanschaffen met het oog op de BTW-actie. Verschillende modellen gezien (o.a. Samsung S20 en S21 series) waar zichtbaar nog ruim voorraad van was. Echter, op de Mediamarkt website zowel geen online voorraad als nergens winkelvoorraad. Hoogst eigenaardig. Ik vraag me af of er nog nieuwe voorraad komt gedurende de BTW-actie of dat er pas na de actie plotseling weer voorraad is.

Edit: De outlet shop is weer terug online
Net terug van mm duiven. Ze geven aan dat de S21 niet los verkocht mogen worden. Wat een onzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:54
MEasterEgg schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:25:
Asus aanbiedingen kunnen wel interessant zijn aangezien er voor een aantal ook een cashback is. Weet niet 100 procent zeker of je ze kunt combineren. Ik heb zelf in ieder geval nog een AX11000 besteld en ga het maar proberen :)
Als je die omdraait, loopt ie dan weg?

Wat een berg aan antennes joh!

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:54
sjepper schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:50:
Check de winkels fysiek, staat hier namelijk zo vol met tv’s dat entertainment niet gangbaar is.

[...]

Mocht iemand vragen hebben, ik ben zelf vandaag aan het werk bij een van de filialen dus kan alles navragen.
Weet je hoe het zit met philips tv's uit de outlet,
Bijv. Model x krijgt cashbash via de webshop, kan ik bij ditzelfde model uit de outlet ook cashback aanvragen?

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 21:20
Daar stel je een hele goede vraag in principe als het een nog niet eerder in gebruik genomen product is (showmodel) kun je gewoon claimen dmv serienummer (vaak op de doos dus die is wel nodig, check op de website of die er bij zit!) en je factuur. Voor retouren ligt dat iets anders aangezien die mogelijk al geclaimed zijn... al is dat natuurlijk niet de bedoeling, maar in dat geval zou ik achteraf contact op nemen. In beide gevallen zou ik het gewoon proberen!
MaD_co schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 20:08:
[...]

Weet je hoe het zit met philips tv's uit de outlet,
Bijv. Model x krijgt cashbash via de webshop, kan ik bij ditzelfde model uit de outlet ook cashback aanvragen?

[ Voor 9% gewijzigd door sjepper op 24-06-2021 20:23 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:28
Ik heb zonet in de outlet een bestelling geplaatst, maar mijn Rabo-app bugde toen ik mijn betaling wou doen. In de outlet is het niet mogelijk om opnieuw je bestelling te plaatsen en zo opnieuw het betaalscherm te triggeren :( immers de voorraad is weg en gekoppeld aan mijn bestelnummer.

Ik heb nu wel een bestelnummer in mijn mail, maar geen betaling voldaan, wat ik wel graag wil, maar geen mogelijkheid tot heb :P
De telefonisch medewerker kon er helemaal niks mee (as usual bij Mediamarkt) 8)7

Iemand hier toevallig ook eens ervaring gehad met deze vrij specifieke situatie? :P

Edit: na 1,5 uur een herinneringsmail om te betalen. Helemaal goedgekomen dus :)

Open doos 65" B9 OLED gekocht voor 698 euro d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 24-06-2021 22:14 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-04 11:13
Heel bijzonder, had woensdag dus een LG mobiele airco op het oog, deed niet mee, terwijl hij niet uitgesloten was volgens de voorwaarden. Nog even gewacht, niks, melding nog steeds doet niet mee.
Gister maar een FB chat gestuurd met link en verhaal, niet gelezen wegens drukte, kijk ik 's avonds, is ie nu wel met korting en met melding dat ie niet mee doet. FB bericht is nog steeds niet gelezen.
Logica....... maar wel meteen besteld natuurlijk, morgen komt ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:27
Richh schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:48:
Oke, het kan toch :)

Net een Kitchenaid mixer gekocht voor 330
Pff was ik toch bijna te laat :S

Toevallig op zoek naar een knappe keukenmachine maar atm online uitverkocht.
Kan gelukkig straks afhalen in een ander filiaal wat me het ritje van 20 min wel waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magepkz
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 25-06-2021
Weet iemand toevallig waarom ik bijvoorbeeld een samsung galaxy a52 niet kan vinden in de pricewatch? Ik kan hem wel vinden maar niet de link naar de mediamarkt.

https://www.mediamarkt.nl...128-gb-zwart-1686730.html

pricewatch: Samsung Galaxy A52 (6GB) Zwart

Scheelt toch bijna 60 euro. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Verzenden is dit maal veel sneller dan vorig jaar met deze dagen. Kobo Forma al in huis. :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Morpheusk schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:58:
Verzenden is dit maal veel sneller dan vorig jaar met deze dagen. Kobo Forma al in huis. :)
Aanbod is ook steeds kariger.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
magepkz schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:16:
Weet iemand toevallig waarom ik bijvoorbeeld een samsung galaxy a52 niet kan vinden in de pricewatch? Ik kan hem wel vinden maar niet de link naar de mediamarkt.

https://www.mediamarkt.nl...128-gb-zwart-1686730.html

pricewatch: Samsung Galaxy A52 (6GB) Zwart

Scheelt toch bijna 60 euro. Of zie ik iets over het hoofd?
Dan heeft MediaMarkt ervoor gekozen om deze smartphone niet op te nemen in de PW. Daar kiest de verkoper zelf voor.

Zo heeft MediaMarkt 514 smartphones op de website staan en hebben ze er 182 in de PW staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 25-06-2021 19:00 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Yorinn schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:56:
[...]

Dan heeft MediaMarkt ervoor gekozen om deze smartphone niet op te nemen in de PW. Daar kiest de verkoper zelf voor.

Zo heeft MediaMarkt 514 smartphones op de website staan en hebben ze er 182 in de PW staan.
De samsung galaxy A52 doet wel mee met de btw actie staat ook vermeld op de website.

Alleen online en filialen overal uitverkocht naar de winkel lopen en bestellen of via online een poging wagen voor de prijs nergens voordeliger als het betaal proces door loopt zit je goed dan krijg je alsnog de samsung A52 je zult dan alleen iets langer moeten wachten weet zeker dat na de btw actie er wel weer voorraad staat.
Ze zullen het wel bewust uit de actie houden door de voorraad tijdelijk op uitverkocht te laten staan is voor mediamarkt een simpele handeling dan door een hele wijziging te moeten doorvoeren en na de actie met met simpele druk op de knop weer invoeren.

Of je kunt bestellen is ten tweede.

De Pricewatch op tweakers kijk ik haast nooit geeft geen toegevoegde waarde voor de laagste prijs, de grafiek die wordt getoond wordt je helemaal al niet wijzer van.

Doet idealo het beter en duidelijker.

Prijzen zelf op onderzoek levert betere prijzen op, daar heb ik de Pricewatch niet voor nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door J.E. Weinor op 25-06-2021 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnoebel8
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 08:12
*knip* Hier zijn de shopreviews voor.

[ Voor 95% gewijzigd door Yorinn op 26-06-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
-verlopen-

[ Voor 92% gewijzigd door apis29 op 28-06-2021 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
Bee.nl schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:56:
Toch wel raar dat bepaalde producten niet op voorraad zijn zoals reeds eerder opgemerkt. Ik was gistermiddag nog in een filiaal, omdat ik een nieuwe telefoon wil aanschaffen met het oog op de BTW-actie. Verschillende modellen gezien (o.a. Samsung S20 en S21 series) waar zichtbaar nog ruim voorraad van was. Echter, op de Mediamarkt website zowel geen online voorraad als nergens winkelvoorraad. Hoogst eigenaardig. Ik vraag me af of er nog nieuwe voorraad komt gedurende de BTW-actie of dat er pas na de actie plotseling weer voorraad is.

Edit: De outlet shop is weer terug online
Ik heb bij een concullega gewerkt, enerzijds maakt de keten afspraken met merken, die nemen dan een deel van het prijsverschil op zich. Apple bijvoorbeeld weigert dit steevast, en is ook uitgesloten.
Anderzijds worden de artikelen die “normaal ook makkelijk verkopen” uit de schappen/website gehaald omdat de winkel hier voor de volle mep ook wel vanaf komt.

Meeste kans is om bij andere winkels/webshops te checken of ze meegaan in de prijs, en daar wel voorraad is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Gaf al eerder aan dat bepaalde producten die wel meedingen btw actie zogenaamd uit de voorraad status werden gehouden zoals de PHILIPS Series 5400 EP5447/90.

Wat blijkt nu paar dagen na de actie elke vestigingen volop op voorraad en online , je wordt gewoon besodemietert met deze actie en hoezo geen voorraad.nu alweer het bewijs.

Zelf kom helemaal niet meer bij mediamarkt laatste keer was pas tijdens de btw actie wegens de Philips na 3.5 jaar niet zijn te geweest.
Wat een verschrikkelijke rommel winkel is het geworden veel merk producten al niet meer te vinden, hat nog even bij een Brother printer willen kijken hebben ze niet meer het merk, het lijkt ALI shop wel een flinke achteruitgang, kom er niet weer terug niet eens de moeite ook niet tijdens de actie niet de moeite waard en voor de goedkope aankoop moet je ook al niet meer zijn.

Shop wel online daar heb ik mediamarkt niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-05 12:37
J.E. Weinor schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:57:
Gaf al eerder aan dat bepaalde producten die wel meedingen btw actie zogenaamd uit de voorraad status werden gehouden zoals de PHILIPS Series 5400 EP5447/90.

Wat blijkt nu paar dagen na de actie elke vestigingen volop op voorraad en online , je wordt gewoon besodemietert met deze actie en hoezo geen voorraad.nu alweer het bewijs.

Zelf kom helemaal niet meer bij mediamarkt laatste keer was pas tijdens de btw actie wegens de Philips na 3.5 jaar niet zijn te geweest.
Wat een verschrikkelijke rommel winkel is het geworden veel merk producten al niet meer te vinden, hat nog even bij een Brother printer willen kijken hebben ze niet meer het merk, het lijkt ALI shop wel een flinke achteruitgang, kom er niet weer terug niet eens de moeite ook niet tijdens de actie niet de moeite waard en voor de goedkope aankoop moet je ook al niet meer zijn.

Shop wel online daar heb ik mediamarkt niet voor nodig.
Voor mij ook de laatste keer MediaMarkt, soundbar gekocht in de outlet. Alleen doos zou beschadigd zijn. Bij aankomst was de doos echt ernstig beschadigd, subwoofer deuk in, en alle kabels, afstandsbediening mistte dus kom hem niet eens testen.

Direct teruggestuurd en ik zit nog steeds te wachten op mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Gezien de actie inmiddels een week geleden is verlopen en hier alleen nog shopreviews geplaatst worden (die elders thuishoren), gaat dit topic op slot.

Bij aankondiging van een nieuwe actie zal er een nieuw topic worden geopend.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=14]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

[font size=14]Dit topic is NIET voor:[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals, deze zullen worden verwijderd. (Ook doorverwijzingen naar Pepper.com zijn niet de bedoeling, gezien daar ook vaak een referral achter hangt.)
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.